Citat:
Ursprungligen postat av
Nocuck
Gäsp kan ni komma med några riktiga argument mer än "Trump är galen" "Trump är en clown".
På vilket sätt är det galenskap att inte vilja ha illegala invandrare, muslimer (51% vill ha sharia) att inte stödja Islamister i Mellanöstern och att återinföra goda handelsrelationer till Ryssland? Ja vi kan inte ha en "galning" som Trump. Det är bättre att lita på seriösa politiker som Bush, Obama, Blair och andra som har suttit Mellanöstern i brand och skapat massinvandring till Europa

Exakt, när jag hör folk säga/skriva att "Trump är galen" så associerar jag det med slagordet ”Krig är fred, frihet är slaveri, okunnighet är styrka” från Orwells 1984.
Trump må sakna fingertoppskänsla, men han kompenserar detta i mitt tycke med att vara spikrak med vad han tänker och tycker.
Och, vad tycker han?
- Att illegal invandring från Mexico inte är bra för USA
- Att det är en dålig idé att ha en obevakad gräns som knarklangare och kriminella kan passera fritt.
- Att Mexico ska betala för ett taggtrådsstängsel som ska skydda USAs gräns
- Att han inte tar emot donationer, och därmed inte är "köpt" som de andra politikerna
- Att göra "Amerika great again", d.v.s. sluta kriga och etablera balanserade handelsrelationer med Kina och Ryssland bl.a.
- Avsluta militära aktiviteter i Afganistan, Irak, Libyen, etc.
- Att hindra islamister från att etablera sig i USA genom att tillfälligt neka visum till muslimer
- etc etc
Är ovanstående uttalanden ett tecken på galenskap?
-