Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Vilken som helst av de utopiska ideologierna, det gör ingen skillnad. Du förefaller dock vara nån sorts extremvänster.
Följer ingen ideologi, allra minst vänsterextremism. Men jag förstår att du kallar mig det, idiotjävlar kallar folk vänster till höger om vänster (

) på Flashback. Finns ett smått episkt exempel hos användaren 53280 som blir kallad vänstertomte trots att han 1) har en anti-VPK signatur & avatar och 2) konstant pratar emot vänsterpolitik
(FB) Godhetsknarkande läkarteam näpsta av rådig kvinna
Så oroa dig inte, du är inte det enda patrasket som gör så.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Du har uppenbarligen inte tillbringat någon tid ute i våra ghetton, eller någonsin kommit nära inpå livet på en muslim. Sharialagar fungerar inte som våra lagar, utan är något man tar med sig vart man förflyttar sig, eftersom Allah finns överallt. Ordningen upprätthålls av den lokale imamen.
Jag tar det f.ö. som en komplimang när någon som du kallar mig "foliehatt". Vad jag säger framstår såklart som bizarro för den som själv lever i Bizarro-världen.
Och det har du, pojkrumsradikal?
Kul att jag i en tråd anklagas för att stödja kriminaliteten i Malmö genom att köpa hasch i Seved och i en annan tråd anklagas jag för att aldrig ha tillbringat någon tid i våra ghetton. Det har jag, och din bild är fel. Återigen, du kommer aldrig övertyga någon som inte redan är övertygad om ditt övriga skitsnack att muslimer i väst generellt vill ha sharialagar.
Sen ska du nog inte ta det som en komplimang då jag delar t.ex. Åkessons syn på i stort sett allting politistk. Du och jag tycker inte jätteolika när det kommer till invandrare och muslimer, skillnaden är att jag är nyanserad och behöver inte ta till löjliga hyperboler medan du måste löpa linan ut och på så sätt framstå som en foliehatt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Klart dem vill. Varför annars är man muslim? Kliva upp mitt på natten för att be till Allah? Svälta under ramadan? Är det därför man vill bli muslim?
Skärp dig. Shairalagar betyder inte terrorism. Det är muslimska lagar som muslimer alltid har följt av tradition.
Men detta är OT! Skriv inget mer.
Man är muslim för att man 1) föds som muslim eller 2) konverterar till Islam. Inte nödvändigtsvis för att följa förtryckande religiösa lagar, som så få i Sverige och väst generellt vill göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Internetkrigare14
Jag tror Trump bara spelar ett spel för konstens skull. Det är en konspiration för att kolla hur lätt man kan lura en hel befolkning

Trodde jag också när jag såg studien som visade att han pratade som en femteklassare och sedan såg gamla intervjuer med honom där han är otroligt vältalig. Det ser ut som att han dummade ner hela sin personlighet för att dra till sig samhällets lägsta skräp och det tycks ha funkat väldigt bra.