Citat:
Ursprungligen postat av
Mia-Rovy
Intressant att dessa länder också råkar vara de länder som till högst grad stödjer Trump. Aja. Jag tror dock att Trump kort alliera sig med likadana parter, eller värre.
Trump är själv allierad med Saudi och gör affärer där enligt en snabb googling. Så jag ger inte så mycket för ditt inlägg. Överdrivet, förenklande och inte hela sanningar. Luktar fanatism.
Varför ljuger du avsiktligen att Trump är allierad med Saudiarabien, när du vet att det är falskt, att det tvärtom är Hillary som är allierad och finansierad av Saudiarabien? Uppenbarligen ljuger du däröför att du vet att du har fel, och lögnen är då det enda retoriska trick som återstår. Jag är uppriktigt intresserad av varför lögnare som du ljuger. Du kan ju inte vara så totalt dum i huvet att du inbillar dig själv att andra tror på dina lögner, eller? Kasnske du och annat äckelvänster ljuger misslyckat, det förklarar ju varför ettårs Trump nu leder över 30 års Hitlary. Är man äckelvänster så har man fel, och då misslyckas man. Alltid!
Det är inte olagligt att göra affärer med saudier. Tänk dig om Trump sade nej till någon som vill köpa hyra hans byggnad. Vilken rasistskandal det skulle bli!
Men som utrikesminister kan man faktiskt välja vilka man ska ta emot pengar från. Hitlary Rotten Clinton valde att ta emot tiotals miljoner från världens allra värsta tyrannier! Här talar vi hard core islamists, som direkt dödar alla bögar, som förslavar alla kvinnor. Varför accepterar Hitlary pengar från de allra värsta tyrannerna som exiterar i hela världen? Varför? Vilket motiv kan hon ha? Kan dessa mångmiljonmutor förklara hennes katastrofalt misslyckade utrikespolitik?
Trump kan säkert göra en deal med Saudi eller t.o.m. med den nye islamistiske massmördartyrannen Erdogan. Men Trump skulle inte gå från bordet tomhänt för USAs del, med bara egna fickor fyllda med cash, som Hillary och Obama och Bush alltid gjort.