Citat:
Ursprungligen postat av
DaddyD2
Först så tyckte jag att Trump var en jävla pajas, men nu hoppas jag att han vinner. Han är inte rädd för att säga vad han tycker, och kommer att sätta världsledarna på sin plats. Pudeln Obama har orsakat den största förödelsen i världen sedan andra världskriget, och helt utan att ha förklarat krig mot någon. Vi har haft en svår ekonomikris, Ryssland rustar upp och annekterar länder, IS växer och blir starkare, EU tar emot den svåraste flyktingkrisen sen WW2 och det är kaos i Washington. Snacka om misslyckad president. Obama anses redan nu vara den överlägset sämsta presidenten i USA's historia, och han har ett år kvar.
Exakt så är det. I en sund värld hade man givetvis lämnat över Obama till KKK och låtit dem lyncha Obama och hela hans familj för det helvete han har avsiktligt skapat i mellanöstern med bland annat ISIS (som Obama bär en stor skuld till att ISIS tog över mellanöstern):
Truth in Media: Origin of ISIS:
https://www.youtube.com/watch?v=o6kdi1UXxhY
Trump rockar loss i den politiska arenan just nu. Han dissar varenda korkad och/eller korrumperad amerikansk politiker, och nu när Carson äntligen har börjat sjunka i opinionssiffrorna igen, kommer Trump att vinna den republikanska presidentnomineringen, och varken Hillary eller Bernie kommer ha en chans mot honom då han kallar en spade, spade helt enkelt. Vinner Trump presidentvalet då kommer jag personligen att börja förbereda mig på att flytta till USA, med tanke på att Sverige håller på att bli en shariastat och Trump skulle aldrig låta USA förfalla på det sättet. Han snackar redan nu om att stänga ner moskéer:
Trump: 'Absolutely no choice' but to close mosques:
http://thehill.com/policy/national-security/260574-trump-absolutely-no-choice-but-to-close-mosques
Överhuvudtaget är det absurt att Carson blev så populär som han blev ett tag, efter att han började framställa sig själv som något überkristet helgon. Det säger rätt mycket om vilka oförståndiga fårskallar USA:s bibelbälte faktiskt är (de gav ju oss trots allt Dubya, och han var nästan lika korkad som Carson).
Trump är dock inte under några som helst omständigheter den perfekta presidentkandidaten, men han är i de absolut allra flesta frågor, ljusår före resten av packet. Han har även uttalat sig positiv till förnybar energi (eftersom han vill dumpa OPEC-kartellen) och även sagt att USA bör överväga medical marijuana (vilket är ett steg framåt till full cannabislegalisering). Båda mycket vettiga positioner. Trump är även pro-vit och pro-kristen (utan att för den sakens skull vara en religiös knäppskalle som Carson), vilket är mycket bra.