Citat:
Ursprungligen postat av Enhetscirkeln
Jag rycker in den 20e men har fortfarande inte fått hem något informationsblad innehållande packningslista och övrig info. Ringde kontakt på fm idag och sa det, snubben sa att jag skulle ringa förbandet som jag ska genomföra utbildningen på, vilket jag gjorde men ingen svarade. Komtakten för fm sa dock att det viktigaste var att jag hade med legitimation, antagningsbesked, hygienartiklar och eventuellt träningsskor. Är det något annat matnyttigt som står på informationsbladet eller klarar jag mig med dessa uppgifter? Har redan koll på när och var det är inskrivning då jag har en bekant so
genomför utbildningen på samma förband och period.
Då vet du det viktiga. Blir ingen permis första helgen (antar att det gäller alla som går gmu). Resten var mest ett välkomnande "Detta kommer bli nåt du kommer komma ihåg för resten av ditt liv blablablabla".
Just ja, "Närmsta anhörig/inställningsrapport" följde med brevet. Där du ska skriva två av dina närmsta anhöriga. Det skulle tas med vid inryckning. Men det får du väl ordna på plats istället, har svårt att tro att det skulle vara något provlem