2012-02-06, 18:58
Medlem
Vafan är detta fick D i Tjänstbarhet för att ja fick ryggskott för 3 år sedan!!! WHAT the FUCK!! fick 9 styrka perfekt syn 7 intelligens o allt var bra men för ryggskott för 3 FUCKING år sedan fick ja D I TJÄNSTBARHET FUCK FM FUCK YOU

F U

Hur Kan FM göra såhär va e d för stolpskott som e me där!!!!!!!!!!!!!!!!
2012-02-06, 19:11
Medlem
tintin-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomman
Vafan är detta fick D i Tjänstbarhet för att ja fick ryggskott för 3 år sedan!!! WHAT the FUCK!! fick 9 styrka perfekt syn 7 intelligens o allt var bra men för ryggskott för 3 FUCKING år sedan fick ja D I TJÄNSTBARHET FUCK FM FUCK YOU

F U

Hur Kan FM göra såhär va e d för stolpskott som e me där!!!!!!!!!!!!!!!!

Den där tvåan hos psykologen kan också har påverkat ganska mycket, va?
2012-02-06, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tintin-
Den där tvåan hos psykologen kan också har påverkat ganska mycket, va?
Nej, ja fick mitt D långt innan psykologen...
Senast redigerad av randomman 2012-02-06 kl. 19:18.
2012-02-06, 20:03
Medlem
Ni som mönstrar sist får gärna skriva i tråden om hur det ser ut med platser/sökanden, hade gärna velat veta hur det ser ut på markstrid P7 exempelvis

Minns inga exakta siffror själv men kommer dock ihåg att det i torsdags var nästan dubbelt så många sökanden som platser på markstrid o logistik (förutom markstrid på livgardet med inriktning högvakt som hade massa platser lediga, och så hemvärnet förstås).
2012-02-06, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloh
Ni som mönstrar sist får gärna skriva i tråden om hur det ser ut med platser/sökanden, hade gärna velat veta hur det ser ut på markstrid P7 exempelvis

Minns inga exakta siffror själv men kommer dock ihåg att det i torsdags var nästan dubbelt så många sökanden som platser på markstrid o logistik (förutom markstrid på livgardet med inriktning högvakt som hade massa platser lediga, och så hemvärnet förstås).

Är tyvärr nästan alltid väldigt många som söker markstrid =/ Jävligt bittert för en själv då man fick lite över medel i de olika värdena, vilket inte ser så lovande ut.. När jag mönstrade (26 januari) så va det ungefär 55/55 och 10/10 på markstrid i Boden och Revingehed. Kan tänka mig det ser mycket mörkare ut nu.
2012-02-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloh

även logistik? trodde det var en av dom mindre populära?
2012-02-06, 21:45
Medlem
Va tror ni får man ny tjänstbarhet om man söker igen eller sitter den kvar som intellekttestet gör?
2012-02-06, 21:49
Medlem
Får man göra GMU om man åkt dit för ringa narkotikabrott
2012-02-06, 21:52
Medlem
tintin-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMfD

Ja, absolut!
Medlem
Citat:
ne du får kicken direkt *pang* *pang* o du e dö
Medlem
KungensKistas avatar
Citat:

Finns du med i belastningsregistret så måste du vänta tills det har preskriberats, alltså 5 år.
2012-02-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realwille
även logistik? trodde det var en av dom mindre populära?

Det trodde jag med, tills jag fick se yrkesvägledarns datorskärm Konkurransen är svår att komma ifrån tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in