2011-11-30, 21:13
Medlem
HermesSalibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskjude
Jag ringde till RM och frågade. Det var närmare trettio sökande och tolv platser. Så lite ljus ser jag.

Då känns det ju faktiskt rätt bra, lycka till hoppas folk bangar =D

Ska nog ringa till FM imorgon och fråga, när jag mailade dom för ca 5 dagar sedan så kunde dom inte leta upp antalet preliminärt antagna på tjänsten. Kanske en slappis bakom tangenterna, säkert bättre service på telefontjänsten.
Är det HR man ringer till eller?
2011-11-30, 21:16
Medlem
traedets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermesSaliba

Ska nog ringa till FM imorgon och fråga, när jag mailade dom för ca 5 dagar sedan så kunde dom inte leta upp antalet preliminärt antagna på tjänsten. Kanske en slappis bakom tangenterna, säkert bättre service på telefontjänsten.
Ring till Försvarsmaktens växel, då hamnar du rätt direkt.
Senast redigerad av traedet 2011-11-30 kl. 21:28.
2011-11-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermesSaliba

Jo jag känner det samma.

Jag ringde först till RM som skickade mig vidare till HKV. Har numret kan skicka det i PM om du vill
2011-11-30, 21:32
Medlem
HermesSalibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traedet
Ring till Försvarsmaktens växel, då hamnar du rätt direkt.
Okej tack.

Inget pm behövs jag chansar på växeln, så kopplar dom mig till RM eller HKV så blir det nog bra =)
2011-11-30, 21:40
Medlem
Annars vet jag att Diskjude har nummret till en riktigt trevlig herre, mman får bra svar och han grattulerar en t o m.
2011-11-30, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KinesFastLangre
Annars vet jag att Diskjude har nummret till en riktigt trevlig herre, mman får bra svar och han grattulerar en t o m.

Skulle jag kunna få det numret? vill ringa och se hur jag ligger till och skulle vara super att komma rätt direkt istället för att besvära växeln osv!

Mvh John Nilsson
2011-11-30, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-Nilsson
Skulle jag kunna få det numret? vill ringa och se hur jag ligger till och skulle vara super att komma rätt direkt istället för att besvära växeln osv!

Mvh John Nilsson

Ta't med Diskjude. Men har för mig att det har ringt folk hela dagen, så han kan ha tröttnat en aning...
2011-12-01, 01:03
Medlem
Naives avatar
Får be om ursäkt om jag missat något här i tråden. Men som jag förstår det på er går det att ringa in till RM / HKV för att få reda på om man kommit in i GMU 1 - 2012?

Jag trodde de skulle ske med start den 16 dec? Det vore ju underbart om man kunde få reda på detta tidigare. Så om någon sitter på någon info dela gärna med er .
2011-12-01, 13:41
Medlem
JonathanFreeloaders avatar
kom inte med.... segt

tänkte träna idag men nu blir det kvarterskrogen istället.

EDIT: det blir en överklagan på detta! Spyr av tanken att folk tänker.... "försvarsmakten... ja jo varför inte... om man inte gillar det kan man ju alltid hoppa av!" som om det vore ngn jävla lek och sedan kommit med för att de haft bättre resultat.
Senast redigerad av JonathanFreeloader 2011-12-01 kl. 14:01.
2011-12-01, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanFreeloader
kom inte med.... segt

tänkte träna idag men nu blir det kvarterskrogen istället.

EDIT: det blir en överklagan på detta! Spyr av tanken att folk tänker.... "försvarsmakten... ja jo varför inte... om man inte gillar det kan man ju alltid hoppa av!" som om det vore ngn jävla lek och sedan kommit med för att de haft bättre resultat.

Tråkigt, hur vet du att du inte kom med?
2011-12-01, 16:06
Medlem
Jag vågar fan inte ringa och fråga håller tummarna till den 16
2011-12-01, 16:13
Medlem
HermesSalibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilleskutt88
Jag vågar fan inte ringa och fråga håller tummarna till den 16
Haha jag ringde FMs växel tidigare på lunchen men efter några signaler la jag på, väntar tills dom kontaktar mig istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in