2011-05-11, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pakistan
Hur kan man effektivast söka efter ett byte av datum? tar nämligen studenten samma dag.

bra fråga men testa o ring in o tala om varför jag har turen att jag tar studenten den 10:e och är kallad till den 15:e juni
2011-05-12, 08:13
Medlem
GlennGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hopeyouguessmyname
Hoppas jag verkligen. Har ingen lust att umgås med cannabisrökande slödder under min utbildning.

Du söker inte till FM för att tjäna pengar.

Tjackpundare då??

Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Du pissar, men det är bara för kolla efter vita blodkroppar och socker i urinet (rätta mig om jag har fel) så du kan vara lugn.

Däremot så kan du ju bli testad när du är där.

Gött typ, hade behövt kolla upp det ändå, det är pga diabetes va?

Anledningen till att jag undrar om drogtest är för att jag vet inte om mina tillskott till träningen är helt 100, så vitt jag vet bör de vara det men inte så kul att åka på det omedvetet. Men det verkar ju vara lugnapucken..

Nu har inte jag suttit och läst igenom tråden, men kortfattat, vad är det för tester som görs? Hört att det är konditionstest på cykel, explosiv styrka med stång och tjöt med psykolog. Något typ av inteligenstest, iq-test? Eller löser psykologen det?
2011-05-12, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGlenn
Tjackpundare då??

Gött typ, hade behövt kolla upp det ändå, det är pga diabetes va?

Anledningen till att jag undrar om drogtest är för att jag vet inte om mina tillskott till träningen är helt 100, så vitt jag vet bör de vara det men inte så kul att åka på det omedvetet. Men det verkar ju vara lugnapucken..

Nu har inte jag suttit och läst igenom tråden, men kortfattat, vad är det för tester som görs? Hört att det är konditionstest på cykel, explosiv styrka med stång och tjöt med psykolog. Något typ av inteligenstest, iq-test? Eller löser psykologen det?
Är det 1,3dimethylamylamine (Geranamine) du oroar dig över?
Detta kan slå ut som amfetamin/efedrin men jag är inte hundra. Vet inte hur lång tid det är spårbart heller.
Om det är Novedex eller liknande du undrar över så har jag ingen aning men det är klart mer gråzon än DMAA.

Kondition/benstyrketest på cykel, shrugs med stång (styrkan), logisk/spatial/med flera test på dator, samtal med psykolog.
2011-05-12, 20:37
Medlem
Alla kosttillskott som är producerade i sverige är helt lagliga inge jox i dom. Men nästan helt säker på det om man köper via gymgrossisten är helt okej utan jox.
2011-05-13, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johaansson
Alla kosttillskott som är producerade i sverige är helt lagliga inge jox i dom. Men nästan helt säker på det om man köper via gymgrossisten är helt okej utan jox.
Jovisst, men vissa ingredienser kan vid en första anblick se ut att vara... jox... vid en testning. Det krävs ytterligare ett test för att identifiera vad det faktiskt är.

Och en del av det som är lagligt idag är påväg att klassas som... JOX... därav kallas det gråzonspreparat. T.ex. aktiva substansen i Novedex samt DMAA.
2011-05-14, 20:37
Medlem
Blåbärés avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znarko
Ligger själv inne på i19. Muckar den 16 juni efter 11 månaders frivillig utbildning. Tycker det är otroligt dåligt av FM att GMU går före oss i platser till anställning. Vi har betydligt mycket mer erfarenhet, men FM kastar bort oss som skräp.

Word. Muckar själv den 17 juni efter snart 11 månader. Idiotiskt att de ska anställa folk som inte ens gjort en tredjedel av utbildningen, med noll erfarenhet. När man själv har gjort allt det de kommer göra under de närmaste 6 månaderna.
2011-05-14, 22:21
Medlem
REALINs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbäré
Word. Muckar själv den 17 juni efter snart 11 månader. Idiotiskt att de ska anställa folk som inte ens gjort en tredjedel av utbildningen, med noll erfarenhet. När man själv har gjort allt det de kommer göra under de närmaste 6 månaderna.

Har ni svårt att få anställning eller? Vad jag vet så ska det inte vara svårt alls för värnpliktiga att få anställning så länge man är godkänd.
2011-05-15, 14:39
Medlem
Fjortisgamings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johaansson
Någon som ska till Kristianstad 16-17 maj?

Inte 16-17 men däremot 17-18
2011-05-15, 17:07
Medlem
PK1337s avatar
Imorn jävlarrrrrrrr, inställning hos rekryteringskontoret innan 22.00, sova ett par timmar och ta i för kung och fosterland både på cyckeln och isohelvetet och hoppas på fin fina poäng

Någon mer som skall till Göteborg och mönstra den 17?
2011-05-15, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjortisgaming
Inte 16-17 men däremot 17-18

Haha okej, synd men så är det.
2011-05-15, 19:45
Medlem
kevin9915s avatar
Kallad till mönstring den 15 juni i kristianstad!

Någon mer från helsingborg som ska dit?
2011-05-15, 22:06
Medlem
Fortfarande ingen som ska till kristianstad 19 maj??? Ingen från halmstad?
Har inte fixat min biljett ennu, är de för sen o göra de på tisdag tro? Blir nervös nu..............................

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in