2010-10-25, 17:50
Medlem
sgtpepper1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thund
Ska ni göra som jag och vara taktisk och vara där dagen före så ni kan sova, kom vid 15-16 istället, om ni sovit kasst/inte sovit på tåget

Jag är rätt tacksam över att jag slipper någon speciellt lång resa.

Någon som har en aning varför dom har skickat folk från Norrland ner till Göteborg, i stället för Stockholm t. ex.??
2010-10-25, 18:49
Medlem
SLANGFiLs avatar
Någon som vet om det är gott om parkering vid kontoret i kristianstad?
Tåg är ondskapelsen, jag kör.
2010-10-25, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SLANGFiL

Det finns en relativt stor parkering precis utanför kontoret men också flertalet parkeringsplatser inom 100m, om den mot förmodan skulle vara full.
2010-10-25, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgtpepper1
Jag är rätt tacksam över att jag slipper någon speciellt lång resa.

Någon som har en aning varför dom har skickat folk från Norrland ner till Göteborg, i stället för Stockholm t. ex.??

Jag tror det har med boendet att göra. Vet att Stockholms kontor har det lite fattigt med sängar.
2010-10-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimekylg
Någon mer från övikstrakten som ska mönstra i gbg 24 november?

Ingen alltså, så drygt att åka tåg själv, säkert en massa skrikande ungar på tåget också
2010-10-25, 20:50
Medlem
AwsomeSmurfs avatar
Citat:
Ingen alltså, så drygt att åka tåg själv, säkert en massa skrikande ungar på tåget också

Jag åker från Sundsvall 24 Nov, Dock till Stockholm ;P Blir 06.08 från Sundsvall C xD
2010-10-25, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwsomeSmurf
Jag åker från Sundsvall 24 Nov, Dock till Stockholm ;P Blir 06.08 från Sundsvall C xD

Okok, jag åker ju först till sthlm a men dock inte samma tid som du, ser nu att jag kommer måsta åka 23;e o komma dit på kvällen synd bara att det är en månad kvar, sen är det ännu längre tills man får rycka in om man blir antagen, blir ju cp på denna väntan! skulle helst vilja rycka in på en gång ;O)
2010-10-25, 21:33
Medlem
sgtpepper1s avatar
Citat:
Okok, jag åker ju först till sthlm a men dock inte samma tid som du, ser nu att jag kommer måsta åka 23;e o komma dit på kvällen synd bara att det är en månad kvar, sen är det ännu längre tills man får rycka in om man blir antagen, blir ju cp på denna väntan! skulle helst vilja rycka in på en gång ;O)

Nejnej Det är möjligt att du får ditt besked om du har blivit antagen senare(22 december har någon skrivit här?), men alla som ska göra gmu 1 börjar den 31:a januari !
2010-10-25, 21:45
Medlem
Attalions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLANGFiL

Tur för dig, måste ta tåg klockan från Helsingborg C till Kristianstad klockan 05.36(!!!) för att vara framme vid 07.05. Självklart fick jag den tidigaste tiden på dagen, bara för att jag skulle resa med tåg
2010-10-25, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgtpepper1
Nejnej Det är möjligt att du får ditt besked om du har blivit antagen senare(22 december har någon skrivit här?), men alla som ska göra gmu 1 börjar den 31:a januari !

Aha okey, skönt det iaf, trodde man skulle få vänta in i det sista innan man fick reda på något efter mönstringen!
2010-10-25, 22:03
Medlem
AwsomeSmurfs avatar
Citat:
Aha okey, skönt det iaf, trodde man skulle få vänta in i det sista innan man fick reda på något efter mönstringen!
Man kan få besked att man är antagen samma vecka som utbildningen börjar enligt Pliktis :P
Snacka om jobbig väntan det måste vara för dom som råkar ut för de :P Men vänta är man ju van med..
2010-10-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwsomeSmurf
Man kan få besked att man är antagen samma vecka som utbildningen börjar enligt Pliktis :P
Snacka om jobbig väntan det måste vara för dom som råkar ut för de :P Men vänta är man ju van med..

Okok, Jag brukar inte ha så svårt att vänta på grejer men jag kommer bli helt galen om jag inte kommer in, vill verkligen göra gmu, kanske därför jag har så svårt att vänta på detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in