2010-10-24, 18:38
Medlem
är ögonoperationer tillåtet som jägare?
2010-10-24, 18:56
Medlem
Olvards avatar
Varför är alla så kåta på diverse jägartjänster egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av nonpoint
är ögonoperationer tillåtet som jägare?

Det har diskuterats tidigare i tråden tror jag, och svaret var tydligen nej.
2010-10-24, 19:02
Medlem
aNKones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olvard
Varför är alla så kåta på diverse jägartjänster egentligen?

Det har diskuterats tidigare i tråden tror jag, och svaret var tydligen nej.

Jag har alltid varit sugen pga av att min farsgubbe låg där uppe, och för att det är bland det tuffaste du kan utbilda dig till inom svenska försvarsmakten.

Jag sökte och hittade ingen form av diskussion angående Jägartjänst och ögonoperation. Kan vara så att jag inte sökte helt korrekt, så om du har läst det tidigare så skulle jag uppskatta om du länkade mig informationen.
2010-10-24, 19:18
Medlem
Olvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aNKone
Jag har alltid varit sugen pga av att min farsgubbe låg där uppe, och för att det är bland det tuffaste du kan utbilda dig till inom svenska försvarsmakten.

Jag sökte och hittade ingen form av diskussion angående Jägartjänst och ögonoperation. Kan vara så att jag inte sökte helt korrekt, så om du har läst det tidigare så skulle jag uppskatta om du länkade mig informationen.

Jag hittar det inte heller nu, så det kan nog vara så att onkel Olvard drömt detta. Sök till jägartjänsten så det bara snaskar balle om det, mitt lamm!
2010-10-24, 19:23
Medlem
aNKones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olvard
Jag hittar det inte heller nu, så det kan nog vara så att onkel Olvard drömt detta. Sök till jägartjänsten så det bara snaskar balle om det, mitt lamm!

Jag tackar ödmjukast för uppmaningen om att snaska kotte, och önskar dig en förpillat trevlig afton, Olvard!

Här gärna av dig via PM om du skulle snubbla över någon information!
2010-10-24, 19:33
Medlem
Jag vet att man inte fått ha gjort detta innan, men mycket möjligt att dom tagit bort detta som krav
2010-10-24, 19:46
Medlem
aNKones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonpoint
Jag vet att man inte fått ha gjort detta innan, men mycket möjligt att dom tagit bort detta som krav

Man har inte fått gjort detta innan, det vet även jag. :)
Men jag tror att dom har ändrat "kraven" lite.
2010-10-24, 20:07
Medlem
Jag fick just en skum idé om vad man kan säga vid antagningsprövningen..

Tänk om jag sa att jag var homosexuel..? Dom strävar ju efter folk med invandrarbakgrund, Kvinnor och homosexuella.. Jag kan säga att jag är bög.. Och invandrare! Två flugor i en smäll!

.. När man ändå håller på kan man också säga att man är en transexuell också.. Fd. Kvinna!

Skulle vara klockrent ifall det gick vägen.. XD
Senast redigerad av Qendrim 2010-10-24 kl. 20:11.
2010-10-24, 20:08
Medlem
Lasek ska vara tillåtet för attackdykare vad jag vet
2010-10-24, 20:23
Medlem
Foggans avatar
ANKONE varför söker du inte nu till gmun ? lärlingstiden kan man ju ta sedan.går ochså som lärling men det hindrar en inte att söka nu.
2010-10-24, 20:36
Medlem
AwsomeSmurfs avatar
Lasek Ögonoperation är det allra bästa som passar för Militärtjänstgöring och liknande hårda jobb, eftersom ögat läker på ett bättre sätt än dom andra metoderna och därför väldigt mycket minskade risker för att de skiter sig.. Har själv gjort den operationen, förbannat skönt!

haha roligt om alla som mönstra skulle säga att dom var Gay xD
2010-10-24, 20:51
Medlem
aNKones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foggan
ANKONE varför söker du inte nu till gmun ? lärlingstiden kan man ju ta sedan.går ochså som lärling men det hindrar en inte att söka nu.

För att jag vill ha någonting att falla tillbaka på utifall jag mot förmodan skulle tröttna på livet som grönklädd efter ett antal år.

Dessutom har jag lovat mor och far att jag ska göra klart lärlingstiden innan jag ansöker till GMU.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in