Även jag testade logga in och såg till min belåtenhet att jag kan boka tågresa till Stockholm. Det förvalda alternativet var den 19 Oktober... Hoppas jag får lite mer tid på mig att träna upp cykelmusklerna än så! Men å andra sidan så läste jag någonstans att det kan gå rätt fort mellan kallelse och prövning. Jaja, får väl se imornbitti/början av nästa vecka vad som gäller.
Angående att inte tala om diverse problem man har:
Jag gjorde så när jag mönstrade förra året att jag utelämnade mina jävligt ihängande besvär med inflammerade benhinnor. Jag klarar max 3 löppass i veckan som det är nu, och hur det ska gå under utbildningen vettefan, särskilt eftersom att jag senast fick söka till en jägarbefattning. Kommer troligtvis bli jävligt tufft och ha stor risk att få stressfraktur, men jag planerar att köra på så länge det går. Som det är nu, med många sökande och få platser, så kommer jag inte uppge minsta lilla skavank och hoppas att jag klarar samma resultat som på mönstringen. Det lär väl vara enda chansen att komma in då jag varken är invandrare eller kvinna, om man får vara lite cynisk (vilket man får på Flashback)...