Citat:
Ursprungligen postat av sgtpepper1
Får alla en preliminär befattning redan vid antagningsprövningen eller är det bara dom med goda chanser att få göra gmu som blir inskrivna?
Utav dom som var där idag fick alla, men sen sa min yrkesvägledare (eller va dom nu kallar dom gamla förättarna) Att jag hade stora chanser att komma med, det berodde på att jag låg en bit över vad som var gränsen.
Citat:
Vad fick du för betyg på cyklingen? Hur många minuter cyklade du?
Jag fick en 6a, vilket för mig var en liten besvikelse men men är ganska nöjd ändå. Det var kanske 5 min uppvärmning till tvåan sen så kanske fem min till eller mindre.
Citat:
Vilket betyg får man för att bara klara uppvärmingen?
En tvåa enligt sjuksyrran jag trampade för.
Citat:
vad fick du för resultat om man får fråga?
sjukt peppad för mönstringen, men även sjukt nervös inför cyklingen + psykologen.
hade gärna haft ett 2-3 veckor till på mig inför det. så man hade kunna skala av lite av de onödiga kilona man la på sig efter sommarens träning, och få upp kondisen lite extra. ~2km på dryga 9.40 just nu i -5c.
Boden har väll inte förens andra perioden?
Muskelstyrka: 7
Cykel: 6
Inskrivningprov: 6
Befälslämplighet: 6
Psykisk funktionsförmåga: 7
Syn: 9
Hörsel: A
Sammanvägd tjänstbarhet: A
Var min resultat, hoppas dom räcker
Boden har tydligen första GMUn med, en enskild GMU kurs och sen den jag är placerad i, samt en ledningsgrupp tror jag.
Lycka till, oroa dig inte för psyken dom är snälla så prata på du bara men kanske inte snacka om vapen o sånt skit