Citat:
Ursprungligen postat av tazur
Mhm, jag gjorde Lasek Elsa No touch eller vad den heter, då de bara använder lasern till allt.
Jag har fått otroligt mycket bättre syn, men jag har fortfarande inte kommit upp i det "helt" perfekta synskärpan än. Jag kan köra bil helt utan problem, men märker att jag inte ser helt perfekt än. De har ju sagt att läketiden är 1-4 månader, men är rädd att man har hamnat i den kategorin som är 5% chans att man måste göra om operationen igen.
Hur länge sedan var det du gjorde operationen? Har du nått perfekt syn än, om ja, ungefär hur lång tid tog det?
Man blir lite nojjig, då den största förändringen hände ett antal dagar efter julafton, men nu märker man ju inte så mycket mer skillnad.
Tror nog att alla som gör lasek blir nojiga
gjorde min den 22 oktober 2010. Jag såg bra typ 1 vecka efter operationen ca 0,7 , 2 veckor efter såg jag jätte dåligt kanske 0,3 eller något. Sen hoppade det fram och tillbaka hela tiden.
4 veckor efter operationen såg jag 1,0. sen när jag var på "3 månaders undersökningen" såg jag 1,5
mönstrade förra veckan ock fick ett A på synen
var lugn det kommer gå bra, ha tålamod och använd mycket "Blink" (om din klinik använder dem dropparna)