Jaha, då kom man in, trots att man låg som reserv ett tag. I alla fall, det är så att jag fortfarande går gymnasiet. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Är riktigt jävla skoltrött, och det jag gör mest när jag är där är att sova.
Dock har jag inte helkassa betyg, har 1-2 IG;n från 1 och 2an och resten G-VG(jag går nu sista terminen i 3an.)
Till mitt dilemma då, ska jag tacka Ja till platsen eller Nej? Jag har klurat på det där ett tag nu, jag vill verkligen göra GMUn, men är det värt att kasta bort skolan för det? - Eller kan man gå klart skolan efteråt? Dvs, hinner man tillbaka och kanske kan plugga ikapp innan studenten?
Det jag då har lyckats komma fram till är att säger jag Nej så kommer jag antagligen gå klart skolan, och sedan söka om igen. MEN, det lär ju vara en hel del nya sökande till de andra intagningarna = svårare att komma in, alternativt inte kommer in alls.
Säger jag Ja så blir skolan lidande, men jag kommer in och får göra det jag drömt om och verkligen vill.
Så min fråga är, vad skulle ni göra i mitt läge? Behöver verkligen hjälp nu, har kört fast i tankarna.