Citat:
Ursprungligen postat av Foggan
det ska alltid vara ett jävla daltandes med invandrare någon måste ju säga stopp.tror ngn utav dom 10 kommer hoppa av så får se den 31 januari. all kvotering är totalt jävla fel. tjejer i försvaret är helt okej då dom kan ha andra uppgifter som kanske inte är så krävande.min inställning är grym till skillnad från ngn gnällfitta som klaga på mig.som är helt feministiskt och pk-vriden sug kuk

Jag vet att FM särbehandlar kvinnor positivt men står det någonting om att invandrare skall behandlas på samma sätt som kvinnor gör?
Jag är själv tekniskt sett första generations invandrare. Kom hit från balkan när jag var 6 månader gammal men min lojalitet ligger hos Sverige därför att för min del är inte själva etniciteten något som påverkar mig alls utan det är mer miljön jag växt upp i och att jag värdesätter de värderingar och normer som landet jag skall tjänstgöra i står för. Jag tror inte att jag är inkvoterad eftersom jag fick en 8a på inskrivningsprovet, 7a på cykel, 8a på styrka och 6a hos psykologen. Jag kännde att det skulle räcka gott och väl till att få göra GMU speciellt med tanke på att jag medvetet inte sökte gruppbefäl ur ett rent taktiskt perspektiv och att invandrare eventuellt får positiv särbehandling.
Hoppas att du kommer in iallafall så lär vi synas i Karlskrona