Citat:
Ursprungligen postat av Mukkler
Ungefär när får man reda om man blir antagen till testet? Vad jag läste så var sista anmälningsdagen 10 Februari (men på försvarmaktens facebooksida har jag för mig att dom skrev 19 Februari är sista för att svara på frågorna).
Har svarat väldigt bra, enligt mig själv. Tog max i allt förutom styrka. Annars tycker jag mig ha mycket bra kondition m.m, inga problem med allergier förutom en som är så liten att jag inte ens kryssade i den då jag t.o.m tror jag inte har det mer.
Tror på att jag kommer lyckas komma in på testet denna gång. Och nyfiken på om någon vet om ungefär när jag får reda på det och när testet kommer vara?
Det jag hört är att testet börjar på morgonen, vid kl 8. Och pågår till eftermiddag.
Jag som inte har körkort eller liknande, är dock osäker på om hur jag ska kunna ta mig dit, samt smått osäker om direkt VART jag ska utföra testerna. (bosatt i Luleå, sökt Luleå i första hand och Boden i andra hand, så antingen F21 eller i19 Boden).
Läst också någonstans att man kan boka tid för buss!? att man isåfall börjar testet senare, vid kl 12.
Har för mig jag läst detta i denna tråd, eller vart jag än läst det ifrån.
Sedan funderar jag om vad man bör ha med till testet. Lär väl få någon lista på det, men är intresserad av att veta redan nu ifall jag kanske ändå inte ens kommer in, så jag vet. Träningskläder är väl något man bör ha på sig antar jag, sedan ID kort antar jag? men hur är det med t.ex vattenflaska och dylikt?
Om man nu får ens dricka vatten under fystestet på cykeln?
Testerna tror jag inte görs i Luleå! Göteborg, Stockholm och något mer ställe har jag for mig!
13 mars börjar de skicka ut kallelser :-)
Då får du reda på vart, när, hur .
Gå in på rekryteringsmyndigheten.se så kan du läsa vad du ska ha med dig tex cv, hälsodeklaration?, kläder leg osv och vart i Sverige testerna görs :-)