2012-12-11, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alboon
Precis avslutat aldrig ge upp veckan, känns helt suveränt. Har en vecka kvar tills jag blir anställd. Fråga på om gmu:n
Låter gött! Bra jobbat. Vilken befattning? Och vad hade du för mönstringsresultat? Hur har gmun varit hittills? Berätta gärna lite om dagarna? Tufft med snön? Grattis och lycka till i fortsättningen!
2012-12-11, 12:21
Medlem
Citat:
Precis avslutat aldrig ge upp veckan, känns helt suveränt. Har en vecka kvar tills jag blir anställd. Fråga på om gmu:n
Vad är din uppfattning av varför folk hoppar av, och funderade du själv att hoppa av? När funderade du det så ifall?
2012-12-11, 12:29
Medlem
weminos avatar
Citat:

Hur var springrundorna? tagga man varann och hur jobbigt var löprundorna på en skala ?
hur sover man? är det dubbelvånings sängar etc?
2012-12-11, 13:56
Medlem
Fler än jag som inte vågar öppna brevlådan..?
2012-12-11, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MutliBasic

Vi är nog ett gäng.. Sitter dock här och spanar som en hök. Får man brev idag är det nog kört va?
2012-12-11, 14:07
Medlem
Citat:

Sket knäck när posten damp ner innan men jag hade inte fått någonting iallafall.
2012-12-11, 14:08
Medlem
Citat:

Om du lämnade ditt telefonnummer kommer du förmodligen få ett SMS före brevet

Citat:
Ursprungligen postat av farbrormelker1
Vi är nog ett gäng.. Sitter dock här och spanar som en hök. Får man brev idag är det nog kört va?

Jag tror att brev/sms kommer att skickas ut imorgon villsäga att du får det tidigast onsdag/torsdag. Det står på Försvarsmaktens hemsida att "Antagningsbeskeden skickas ut via sms och brev från och med den 12 december".

Men du/ni är inte ensammen om att vara lite nervös inför beskedet
2012-12-11, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrastus
Om du lämnade ditt telefonnummer kommer du förmodligen få ett SMS före brevet

Jag tror att brev/sms kommer att skickas ut imorgon villsäga att du får det tidigast onsdag/torsdag. Det står på Försvarsmaktens hemsida att "Antagningsbeskeden skickas ut via sms och brev från och med den 12 december".

Men du/ni är inte ensammen om att vara lite nervös inför beskedet

En kille fick brev igår att han inte var antagen så, det har börjat röra på sig, vet att det oftas kommer någon dag före dem säger på hemsidan.
2012-12-11, 14:16
Medlem
Ingen som fått sms eller brev idag?
2012-12-11, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
I Halmstad är det lika många beställda som prel.placerade
Är ändå nervös trots att jag är preliminärt antagen. Ska fråga igen, trött på att vänta...

Låt mig få en sak klart för mig här..Du menar alltså att De som sökt sig till LV6 är allihopa intagna?

För övrigt riktigt nervöst nu.
Såg även att någon frågade om FM använder våningsängar. Svar är Ja, på vissa sängar (tror det är dom närmast mot dörren)

Kan förstås variera, endast sovit över på ING2 logementet.
2012-12-11, 15:54
Medlem
Lådan var tom här med någon som vet från tidigare erfarenhet när man får sms? Får alla typ på morgonen eller hur är det? Vet inte om jag kommer våga öppna det där smset imorgon.
2012-12-11, 15:59
Medlem
mpms00s avatar
Tror ingen "normal" som är preliminärt antagen till en utbildning fått besked. Beskeden kommer i morgon via sms och brev. Personen i tråden som skriver att han fått brev där det står att han inte kommit in berättar inte allt.

Lycka till alla!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in