Känns som att man bor i denna tråd..... men helvete vad taggad jag är inför GMU. Detta tagg är svårtoppat i mitt liv. En blogg inför GMU känns lite gay men måste skriva av mig.. Ber om ursäkt ifall någon stör sig på dessa "inför-gmu träningsjournaler."
Ben & rygg idag. Pumpade knäböj, benpress och legcurl. Blir att köra med 5 kg tung väska och ställa sig upp på en bänk, den där obligatoriska övningen man gör på mönstringen / jägartest. Och sen öka vikten successivt tills man slut är på 20/25. Sprang också en 20 min med högt tempo. Målet är att klara av milen på 48 min tills april / maj. Det känns bra. Ryggen fick sig en omgång också men måste verkligen börja köra marklyft. Någon som har tips på marklyfts testet som kommer på mönstringen? Man ska ju dra med så mycket kraft som möjligt, eller? Hur får man bästa resultat?
Enda testet man känner att man absolut inte kommer kunna träna inför är IQ/datortestet. Enda testet som jag absolut inte ser fram emot då jag aldrig tyckt om frågorna som brukar komma.
Kan man förvänta sig ett sådant här speech i GMU?
http://www.youtube.com/watch?v=00TG9_oyrI4
I'm out.
/Axel