• 1
  • 2
2002-10-09, 05:23
Medlem
Kollade just in http://www.naturensdroger.nu/Halluci...rzpFrvver.html och dom säljer "Hawaiian Baby Woodrose extrakt 1gram", jag har varit intresserad av HBW men jag vill inte göra extrakt själv, och undrar om någon köpt av dom innan?
Finns det andra online affärer som säljer HBW extrakt, billigare/bättre?
Hur många personer (första gången) räcker 1g extrakt till?

Längre ner finns också "Blue Mystic -Unlock the magic- 4 caps"... Någon som testat? Är det stor starkhetsskillnad på det och HBW?

Tack på förhand
Citera
2002-10-26, 03:49
Medlem
Mystiqes avatar
Bra fråga om ¨nån har testat produkterna från "naturensdroger" och vett att deras produkter kan ge något liknade kick?
Citera
2002-11-01, 17:18
Awaiting Email Confirmation
Två vänner köpte 3 HBW förpackningar från naturens droger .. dom kände inget alls efter att ha tagit alltihopa (lite i taget). Minns inte vilken av dom det var men det kostade 98-99:- /förpackning.
jag köpte därimot nån svamp därifrån (minns tyvärr inte namnet och jag hittade dom inte nu när jag letade efter dom). Dom var det iallafall fart i .. tog en nypa bara för att se om jag kände något, det gjorde jag. efter 2 timmar började rysningarna komma, sen steg det mer och mer .. det kändes som ett lätt E rus, utan svettningar eller nått sånt. jag hade skrattnojer och sprang runt i lägenheten och snurrade för mig själv i 10 timmar och hade hur kul som helst. en förpackning kostade 99:- och det räckte till ca 8 gånger .. skall se om jag kan ta reda på namnet, rekommenderar dom starkt.
Citera
2002-11-07, 11:40
Medlem
en kille jag känner prövade dom där HBW high Q
och han tuggade 10 stycken på samma gång i munnen och höll dom i munnen i ca:5 min å sedan svalde dom..
och han la sig i sängen efteråt... å helt plöttsligt så började väggarna bubbla mm.. jag kommer inte ihåg precis.. men dom funkar iallafall.
/reptil
Citera
2002-11-07, 13:25
Medlem
bara skit! Man blir som fett pårökt sen så ser man lite konstiga saker efter nån timme.. inte värt en tia ens!
Citera
2002-11-07, 15:01
Medlem
Phibers avatar
Har hört av många att det färdiga extraktet inte ska funka, men att fröna funkar utmärkt o svårt att gör extrakt är ju inte svårt:
http://www.erowid.org/plants/morning...raction2.shtml
http://www.erowid.org/plants/morning...raction1.shtml

"Blue Mystic -Unlock the magic- 4 caps" borde väll funka men salvorin A som dom innehåller kommer från Salvia D. tas upp sämre i magen o ska rökas eller tuggas för bättre effekt.

-------------------------------------------------------------------------------------

Slackerbitch: Kan det vara den här svampen du menar?
Lepiota humei extrakt x2 5gram SEK 98,00

-------------------------------------------------------------------------------------

Här kommer en liten beskrivning av vad jag har testat från ND o effekt:

Stacker2 - Fettbrännaren No1

Funkar bra med träning o om man e trött o vill bli pigg.
Effekt: Ger en mycket energi.

Ephedra Sinica mald ört 50 gram

Väldigt gott att göra te på o innehåller effedrin som även stacker2 innehåller.
Effekt: Ger en mycket energi.

SALVIA DIVINORUM

En väldigt kraftigt drog, och laglig dessutom. Vanliga personer brukar inte få effekt av det här så jag rekommenderar att beställa minst extrakt x5 och använda en torch lighter när du röker det för att det aktiva ämnet salvorin A släpps inte ut med en vanlig tändare för att det inte blir tillräkligt varmt. Ta det väldigt försiktigt med den här drogen!!! Du bör läsa FAQ om den innan du testar den: http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia_faq.shtml
Effekt: Mycket kraftiga hallisar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MAYA Ört rökmix 10 gram

Fungerar inte bra, man kan få effekt av det här men det är större riskt att du hinner få ont i halsen o lungorna innan pågrund av att man måste röka mycket o röken är så skarp. Inte värt pengarna!
Effekt: Lite sömnig men annars inget.

SHAMANDANCE Ört rök mix 10 gram

Denna funkar inte heller bra, måste röka mycket o röken är väldigt skarp. Inte värt pengarna!!!
Effekt: Kanske lite hallisar men det är nästan bara place-abo effekt.

Salvia Splendes 1 ram frön

Denna planta är mycket ätt odlad o när man gör extrakt på så funkar det jätte bra!
Effekt: Aslappna lite som ett E rus.

Hoppas det hjälper något!
Citera
2002-11-17, 17:28
Awaiting Email Confirmation
Japp, Lepiota humei extrakt var det. Men ta inte mycket första gången, en tesked räcker.
Citera
2002-11-20, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Jag beställde de där budget fröna av HBW för 25 kr på naturensdroger.

käka 5 st och absolut inget hände... funderar på att testa de andra HighQ men jag vet inte än.

Det behövs mer än 5 frön för att få någon märkbar effekt, helst skall du extrahera LSAt och inte bara äta fröna. Men om du inte orkar/vågar extrahera så ska du åtminstone krossa/riva alla frön innan du äter dom..

/Mikael
Citera
2003-07-18, 09:37
Medlem
jag köpte HBW frön från ND för ca 99:- för 10 stycken, tog ca 5 st.. svalde ner me varmt kaffe, så de skulle komma ut i blodet snabbare....å de funkade jättebra...först va jag segå låg i sängen kollade på TV, sen gick jag till vardagsrummet å snackade me mormor...skrattade åt henne av ingen anledning alls, å hon tyckte jag va helt knäpp...sen sa hon: "De måste vart de kaffet du tog, de kanske va gammalt.." å då tittade jag på henne konstigt å sa´: "Hmm jo de måste nog va de ^_^" vet tine varför men måste säga att apelsiner e häftiga å ha när man trippar, skrattade åt dem å hade mej...mycket knasigt, men de va helt klart en bra upplevelse....
Citera
2003-07-19, 07:25
Medlem
libertines avatar
Pister har rätt, det är fröna ni är ute efter. Kaffetricket var bra för de skall egentligen precis som med LSA ligga och dra en stund i ljummet vatten.
Citera
2003-07-19, 13:11
Medlem
...
Citera
2003-08-21, 16:42
Medlem
Tycker inget funkar på naturensdroger. möjligt att stacker2 funkar men den sög k"ken men Xtenzion kickade stacker... men vafan är lite sur på dom, -"ger ett high russ kännsla och hallisar" bullshit!!
så jaja hoppas att TribiusXtrastrong funkar eller vad det nu heter..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in