Hejsan FB'are.
Som rubriken lyder, jag är skelögd. (
Jag vet att det finns hundratals liknande trådar, men ignorera det och svara i denna tråd, tack.)
Är 20 år gammal, och jag har vart skelögd sen jag var född (tror jag) och det har gått tillbaks väldigt mycket nu när jag är lite äldre. Dock, när jag sitter vid datorn en längre stund, kollar på tv några timmar och oftast blir trött, då åker vänster öga in mot näsan och när jag väl skelar så får jag ont i huvudet efter en stund. När jag precis vaknat och om jag undviker dator/tv under en längre tid så har jag ingen skelning alls.
Jag har läst att operation inte hjälper så mycket när man haft skelning under en längre tid, (lite mer än 20år så att säga). Men finns det något man kan göra så jag slipper få huvudvärk varje gång det händer?
Lite Off topic nu..
Vad tycker tjejer om skelögda killar? Jag vet ju att alla har olika smaker, jag menar bara i allmänt.
Det är ju så att jag tänker på ögat mycket när jag är runt tjejer, då jag inte vill att ögat ska flyga iväg, det gör så att jag känner mig lite osäker runt dom som sagt.
Uppskattar seriösa svar, medan spydiga och oseriösa svar ignoreras.
Jag tackar på förhand.
Mvh