2010-10-18, 23:06
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Ok, var vänlig och presentera en källa på detta. Det spelar egentligen ingen roll ditt luder, då det ändå är en väldigt liten del av er semi-människor som driver en pizzeria. Så frågan kvartstår var får ni era pengar ifrån.

Fan orkar inte hålla på med källor nu. Ska sova. Jag har ett arbete. Ska du inte gå och lägga dig nu så att du orkar upp till arbetsmarknadsåtgärden imorgon?

Fan är du efterbliven eller tror du verkligen att jag är invällare? Vad ledsen jag blir.
Citera
2010-10-18, 23:07
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Fan orkar inte hålla på med källor nu. Ska sova. Jag har ett arbete. Ska du inte gå och lägga dig nu så att du orkar upp till arbetsmarknadsåtgärden imorgon?

Du har inget svar m.a.o.

Vad är det med mitt lösenord förresten, skicka gärna ett PM angående detta.

Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Fan är du efterbliven eller tror du verkligen att jag är invällare? Vad ledsen jag blir.

Så du hatar dig själv då?
Senast redigerad av sven.hedin 2010-10-18 kl. 23:10.
Citera
2010-10-18, 23:09
Medlem
fueones avatar
Dom flesta invandrare som kommer till Sverige är ju oftast rika från början, annars är det väl genom brottsligheter, bidrag osv.
Citera
2010-10-18, 23:10
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Du har inget svar m.a.o.

Nej, jag har fan ingen aning! Käften nu för fan, din patetiska jävla ursäkt till människa.

Attans jävla muslim att börja bråka ... tvi fan.
Citera
2010-10-18, 23:11
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fueone
Dom flesta invandrare som kommer till Sverige är ju oftast rika från början, annars är det väl genom brottsligheter, bidrag osv.

Om så är fallet borde de ge tillbaka dessa pengar till sina hemländer.
Citera
2010-10-18, 23:42
Medlem
Kan någon förklara för mig vad för sorts bidrag denna patetiska tråd av avundsjuka syftar på, som kan få mig att köpa en fin bmw/audi?

Hur kan jag få soc att senare fortsätta skicka dessa bidrag trots att jag köpt en fin bmw?
Citera
2010-10-19, 01:37
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Många babbar var ganska välbeställda i sina hemland, men pallade inte bo kvar när de inte kunde gå till sitt lokala Konsum utan att få en granat på bilen. (jmf; få bilen stulen/sprängd är inte samma sak, eller?)

Vissa som får bidrag bedriver säkert business där nere också, utan att skylta med det. Sen insåg många entreprenörer att svenskar inte hade afro-affärer, mattbutiker eller kebaberior så de slog upp några sådana. De som är först med en affärsidé som funkar brukar dra in rätt bra, no?
Citera
2010-10-19, 01:44
Medlem
sven.hedins avatar
Skicka alla dessa till Stockholm, så slipper vi vara avundsjuka.
Citera
2010-10-20, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ufotroende
Kan någon förklara för mig vad för sorts bidrag denna patetiska tråd av avundsjuka syftar på, som kan få mig att köpa en fin bmw/audi?

Hur kan jag få soc att senare fortsätta skicka dessa bidrag trots att jag köpt en fin bmw?
Undrar också vilket slags bidrag som ger tillräckligt med pengar för en bmw,försäkring till den, bensin, service/delar osv...
Citat:
Ursprungligen postat av flashbock
Japp, Då har du hittat livets nöjen. Men andra har inga strävan efter jordiska nöjen/jordiska begär. Istället är de mer andliga eller deprimerade. De är programmerade att försörja släkten och konstant känner invandrarna press att skicka pengar till de som de känner.

Din pappa eller mamma är säkert rik. Du bor säkert i en mellan stor SVENSK stad. Det finns jobb där du bor. Du och dina blatte-kompisar är säkert delvis försvenskade.

Visst är det så att många skickar ner pengar till familjerna, så var det för min familj i början när vi kom till Sverige.
Man handlade nya teknik och mode prylar som vi skickade ner eller tog med oss till släktingarna men detta slutade då man insåg att man inte kom nå vart på det viset.

Nej min mamma o pappa kom hit med en väska var och knappt tusen kronor i fickan, idag är vi dock långt ifrån det vi var när vi kom hit.
Flyttar snart till skärgården vilket jag ser fram emot, men nu bor jag fortfarande i mina älskade höghus i orten där jag växt upp med mina barndomsvänner som dels är lite försvenskade vilket beror på att området jag bor i har lite mer svenskar än andra orter och vårat "rinkebysvenska" är lite annorlunda och uppskattat av svenskar .
Senast redigerad av Belac 2010-10-20 kl. 20:45.
Citera
2010-10-20, 21:09
Medlem
Stor bil liten Människa
Citera
2010-10-20, 22:43
Medlem
cmdQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kri20
Stor bil liten Människa
ord
Citera
2010-10-21, 00:01
Medlem
Denna tråd är ett tecken på det buttra Sverige som hela Europa roar sig åt.

De flesta av er som svarat i denna tråd är rena RASISTER och detta grundar jag i det faktum att en invandrare som går på bidrag inte är bra nog. Paradoxen är dock att en invandrare som det går bra för inte heller accepteras.

Ett råd till TS; istället för att skriva massa skit i flashback kanske du kan jobba lite mer eller utbilda dig så du får bättre jobb och därav bättre lön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in