2010-10-15, 16:44
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RincoStar
Det är sant som du nämner, istället för att lägga pengar på massa thailändska horor kan ni väl spara ihop en slant och köpa den fina bilen som du gärna vill ha men inte kan köpa istället för att drägla över flashback med anonym identitet och lätta er hjärta med hat och avundsjuka.

Det inlägget måste ha bidragit mycket till tråden. Vilken jävla idiot! Köpte du dit IQ på Willys eller?
Citera
2010-10-18, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingemerasmuts

Totalt utbetalt bistånd i miljoner kroner:

Inrikes födda 4312mkr
Flyktingar 2575mkr
Utrikes födda 4172 mkr

Om dina siffror stämmer kan jag bara säga, och?
Det är ju ingenting. Hur kan du bry dig, bli så upprörd?
Det är ju typ två, tre stora stark på krogen i månaden per person, nåt som både du och jag gladeligen spenderar utan att blinka...

Citat:
Vi måste stoppa smutsens semestrar i svennelandet nu. Annars går vi under! Malmö är en körd stad men vi kanske kan rädda resten av landet från ytterligare berikning?!
Rösta SD 2014.

Håller med, hade det inte varit för dom så hade du säkert varit överläkare med hundra papp i lön, forskare i nobelprisklass eller populär skådespelare. Det är deras fel att du inte slog igenom!

Ett generellt gott råd på livets farofyllda motorväg tror jag är att försöka fokusera mer på att göra sitt eget liv bättre än på att göra andras liv sämre.
Citera
2010-10-18, 22:26
Medlem
ingemerasmutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukoboy
Om dina siffror stämmer kan jag bara säga, och?
Det är ju ingenting. Hur kan du bry dig, bli så upprörd?
Det är ju typ två, tre stora stark på krogen i månaden per person, nåt som både du och jag gladeligen spenderar utan att blinka...

Håller med, hade det inte varit för dom så hade du säkert varit överläkare med hundra papp i lön, forskare i nobelprisklass eller populär skådespelare. Det är deras fel att du inte slog igenom!

Ett generellt gott råd på livets farofyllda motorväg tror jag är att försöka fokusera mer på att göra sitt eget liv bättre än på att göra andras liv sämre.

Men din tomte Du hade ju kunnat bli bjuden av staten på dina och mina bärs istället för att köpa
Har du alla getter hemma
Citera
2010-10-18, 22:41
Medlem
stigmas avatar
Irriterande att det sitter en massa blekfeta pizza -och kebabfrossande svenskar här och undrar var blattar får pengar ifrån....
Tänk för fan.
Citera
2010-10-18, 22:45
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Irriterande att det sitter en massa blekfeta pizza -och kebabfrossande svenskar här och undrar var blattar får pengar ifrån....
Tänk för fan.

Varför irriterar detta dig?
Citera
2010-10-18, 22:49
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Varför irriterar detta dig?

Jo, för att det ska väl inte vara så jävla svårt att lista ut att det i väldigt många fall är intäkter från pizzerier och andra syltor som ligger bakom deras "rikedom". Och vi svenskar är ju ett folk som bokstavligen älskar dessa multikulti-skulor. Vänsterpartist som Sverigedemokrat. Alla smaskar vi kebab och pizza och blatten skrattar hela vägen till banken.

Edit : frisersalonger driver ju en hel del blattar också. Och nu har dom börjat ge sig in i den lukrativa körskolebranschen har jag fått kännedom om. Och Svensson väljer denna körskola till sina telningar för att den är billigast.
Senast redigerad av stigma 2010-10-18 kl. 22:51.
Citera
2010-10-18, 22:53
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Jo, för att det ska väl inte vara så jävla svårt att lista ut att det i väldigt många fall är intäkter från pizzerier och andra syltor som ligger bakom deras "rikedom". Och vi svenskar är ju ett folk som bokstavligen älskar dessa multikulti-skulor. Vänsterpartist som Sverigedemokrat. Alla smaskar vi kebab och pizza och blatten skrattar hela vägen till banken.

Edit : frisersalonger driver ju en hel del blattar också. Och nu har dom börjat ge sig in i den lukrativa körskolebranschen har jag fått kännedom om. Och Svensson väljer denna körskola till sina telningar för att den är billigast.

Det är en promille av er håriga semi-människor, som driver pizzeria så det där ger jag inte mycket för.
Citera
2010-10-18, 22:55
Medlem
Citat:
Men din tomte Du hade ju kunnat bli bjuden av staten på dina och mina bärs istället för att köpa
Har du alla getter hemma

Svårt att läsa innantill? Jag tycker helt enkelt att det är så lite pengar så jag bryr mig inte. Jag fokuserar nämligen min energi på min egen tillvaro. Vad i sista meningen är så svårt att förstå?
Citera
2010-10-18, 22:56
Medlem
stigmas avatar
Citat:
De tär en promille av er håriga djur, som driver pizzeria så det där ger jag inte mycket för.

Vad "er" håriga djur?

Nej nej, det måste vara mer än en promille. Sen är det ju så att alla blattar verkligen inte är rika. Men många av dom man ser och stör sig på, tex syrianer i 15 år gamla BMW nog driver nån form av näringsverksamhet.
Citera
2010-10-18, 22:57
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Vad "er" håriga djur?

Nej nej, det måste vara mer än en promille. Sen är det ju så att alla blattar verkligen inte är rika. Men många av dom man ser och stör sig på, tex syrianer i 15 år gamla BMW nog driver nån form av näringsverksamhet.

Vet du ens vad en promille är`?
Citera
2010-10-18, 23:00
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Vet du ens vad en promille är`?

Det är en tusendel. Och jag tror att det är mer än en tusendel av alla blattar som driver någon form av sylta/liknande näringsverksamhet.

Men byt lösenord nu, blatte.
Citera
2010-10-18, 23:04
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Det är en tusendel. Och jag tror att det är mer än en tusendel av alla blattar som driver någon form av sylta/liknande näringsverksamhet.

Men byt lösenord nu, blatte.

Ok, var vänlig och presentera en källa på detta. Det spelar egentligen ingen roll ditt luder, då det ändå är en väldigt liten del av er semi-människor som driver en pizzeria. Så frågan kvartstår var får ni era pengar ifrån.

Varför ska jag byta lösenord?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in