Ni vet när man får sånna "verkliga" drömmar, fast man kan inte kontrollera dom? Utan det är som att man går på autopilot och bara kör på? Hade en sådan dröm inatt.
Det var nästan konstant natt i drömmen, jag hade hört ett larm som gick att man skulle evakuera städer nära kusten. Det åskade och blixtrade den natten, och känslan av att vara där var oroad, och jag trodde att det var domedagen. Och när jag har sådanna drömmar, så känns känslorna verkliga.
Helt verkliga. Vilket gör mina autopilot-drömmar lite obehagliga.
Jag åkte in mot landet i något slags gammaldags tåg, och det var fortfarande natt med blixtar.
När jag är inne så ser jag det. Jag kollar ut mot väst (mot havet) och jag ser något så stort att jag inte kan greppa att det verkligen var verkligt (vilket det inte var).
Det var en stor fena från en val eller et sjöodjur av något slag. Jag var en liten bit in mot land, så den måste varit GIGANTISK, då fenan nådde ända upp till molnen. Det blixtrade och alla såg det, alla blev förskräckta, men ingen panik som tur var.
Jag kände att jag mådde illa, jag bered mig på att dö, så jag ringde hem till familjen för att kolla om dom mådde bra, till min förvåning så var allt bra med dom, dom tyckte det var lite stormigt men all var väl. Dom bor ute vid kusten så jag var tvungen att kolla.
Och när den gigantiska fenan slog emot vattnet så hörde man verkligen hur vattnet lät och dundrade.
Sen så vaknade jag i en annan dröm, att jag föll som en komet ner mot jorden, varpå jag nästan bröt ut i lucid dream, då jag fattade att jag nästan flög, vilket var spännande tyckte jag
Tänk positivt~