Citat:
Ursprungligen postat av Leskinen
Jag har haft en återkommande dröm några gånger nu. De infaller inte alltid nätterna efter varandra, men den dyker upp då och då.
Jag försöker analysera den men jag kan inte!
Jag förstår den inte alls!!
I drömmen har jag precis duschat och hunnit ta på mig underkläderna. Jag ser att jag fått en liten prick eller ett inåttväxande hårstrå i bikinilinjen/troskanten och klämmer den (äckligt, jag vet
) först kommer nåt vitt litet ut, sen blir det större och hudfärgat, tillslut är det en stor äcklig fisk!!
Större än en vuxen mans handflata.
Den biter mig alltid i handen och sen springer den (fast liggandes som en plattfisk) iväg och försvinner.
Jag blir lika rädd varje gång och vaknar med ett ryck.
Inatt drömde jag dock att en vän lyckades fånga den och hon blev biten i handen likväl.
När jag drömmer de här drömmarna så märker jag också när jag vaknar att jag klätt på mig. Det är allt ifrån bara strumpor eller träningskläder. Jag har också varit uppe och pysslat med en del annat.
Jag brukar inte gå i sömnen så det skrämmer mig lite om jag ska vara ärlig.
Någon som har idéer om varför jag börjat med detta??
Jag försöker analysera den men jag kan inte!
Jag förstår den inte alls!!
I drömmen har jag precis duschat och hunnit ta på mig underkläderna. Jag ser att jag fått en liten prick eller ett inåttväxande hårstrå i bikinilinjen/troskanten och klämmer den (äckligt, jag vet
) först kommer nåt vitt litet ut, sen blir det större och hudfärgat, tillslut är det en stor äcklig fisk!!Större än en vuxen mans handflata.
Den biter mig alltid i handen och sen springer den (fast liggandes som en plattfisk) iväg och försvinner.
Jag blir lika rädd varje gång och vaknar med ett ryck.
Inatt drömde jag dock att en vän lyckades fånga den och hon blev biten i handen likväl.
När jag drömmer de här drömmarna så märker jag också när jag vaknar att jag klätt på mig. Det är allt ifrån bara strumpor eller träningskläder. Jag har också varit uppe och pysslat med en del annat.
Jag brukar inte gå i sömnen så det skrämmer mig lite om jag ska vara ärlig.
Någon som har idéer om varför jag börjat med detta??
Min spontana tolkning:
Du har något du vill berätta om, något du upplevt eller liknande, men de du berättar det för verkar inte lika uppspelta som du över nyheten. Läskigt att du går i sömnen, brukar vara på ett tecken på stress och orgelbundna vanor som kanske borde ses över.
" ett sånt. Allt detta övergick sedan till:
för lite mer äventyr, så ska du få en virtuell puss och kram!