Jag skulle vilja ha hjälp med att tolka en dröm:
Jag befinner mig på ett rymdskepp, jag samt flera okända personer planerar ett anfall, då den mänskliga rasen är i krig med utomjordingar. Orsaken till kriget är att människor har blivit beroende av att äta utomjordingarnas ungar, man får ett rus av det.
Helt plötsligt befinner jag mig på utomjordingarnas hemplanet, jag och mitt team ska anfalla planeten. Det är mörkt och molnigt, vi måste ha på oss dräkter för att skydda oss mot den giftiga atmosfären.
Vi hittar ett bo, som är byggt av utomjordingar som ligger på varanda. I mitten ligger det två mammor. De ligger ihop kurrade, på marken, vi lyfter upp dem och sträcker ut deras nakna kroppar. På deras magar har de varsinn bebis. Tydligen så behövs inte skyddsdräkterna längre, för jag tar av mig hjälmen och tar en tugga av bebisen jag plockat upp, känner en konstig smak, lite halvsött, jag spottar ut tuggan jag tog och börjar suga blod från det stora såret. Just som jag får ruset av att konsumera alien-blod vaknar jag.
Värt att nämna är kanske att hela drömmen utspelade sig på engelska. Nå, vad betyder nu denna dröm?