2010-10-04, 12:47
Medlem
Tjabba FB
tänkte dra iväg en beställning på ca 6 flaskor sprit och ett flak öl. Har aldrig tidigare dragit iväg nån liknande beställning så vad kan vara värt att tänka på innan man bestämmer sig?

Hade tänkt att antingen beställa från Tegalob.se eller Bottleshop247.com. Priserna är desamma så vad är att föredra? Någon som är lättare att ha o göra med än den andra kanske?

Hur gör man med frakten? Vad jag förstått så fixar man det själv. Så vilket transportföretag bör jag ta kontakt med för billigaste möjliga frakt (tid spelar ingen roll).

Känns lite osäkert måste jag medge men vad jag läst så är de allra flesta nöjda med affärerna, right?

Så kort o gott, vad bör jag tänka över och/eller fixa innan jag skickar iväg en beställning?

Tack på förhand!
2010-10-04, 12:55
Medlem
Thuures avatar
https://www.flashback.org/t992883
2010-10-04, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuure
https://www.flashback.org/t992883

Jo jag vet att den tråden finns. Problemet är dock att den till 90% består om folk som ställer frågor och de blir sällan några utförligare svar än "Bodegashop har det bredaste och billigaste utbudet".

Såå.. ni som känner att ni både har ork och lite erfarenheter av alkoholbeställningar får mer än gärna dela med er av dessa

Tacksam för all hjälp jag kan få
2010-10-04, 14:39
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frits
Jo jag vet att den tråden finns. Problemet är dock att den till 90% består om folk som ställer frågor och de blir sällan några utförligare svar än "Bodegashop har det bredaste och billigaste utbudet".

Såå.. ni som känner att ni både har ork och lite erfarenheter av alkoholbeställningar får mer än gärna dela med er av dessa

Tacksam för all hjälp jag kan få

Ah, du menar att alla som har en fråga ska starta en separat tråd för att just deras
problem är verkigt speciellt? Det kan du glömma, posta i avsedd tråd eller posta inte alls/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in