Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-10-05, 11:57
  #13
Medlem
Så det är ingen som har nåt tips om hur jag kommer i kontakt med någon som vill ha en donator?
Citera
2010-10-08, 00:27
  #14
Medlem
Tokyo-Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Så det är ingen som har nåt tips om hur jag kommer i kontakt med någon som vill ha en donator?

Jag såg en dokumentär för något år sedan om en norsk kille som som ville skaffa barn trots att han var gay och singel. Genom ett amerikanskt företag så ordnade han med både och ägg och surrogatmamma, sen vart det bara att hämta ungen i USA. Tror det gick på en mille för norrmannen men väljer man en indisk surrogatmamma blir det förmodligen betydligt billigare.
Citera
2010-10-08, 00:29
  #15
Medlem
Odi-et-amos avatar
Du får hyra en livmoder helt enkelt. Behöver inte alls vara så dyrt som man kan tro.
Citera
2010-10-08, 13:39
  #16
Medlem
trams raderat
//Moderator
Citera
2010-10-08, 15:07
  #17
Medlem
mikkelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Jag vill inte ha ett förhållande. Jag har inte varit intresserad av tjejer sen jag var 13 år (inte killar heller ). Jag trivs utmärkt själv.

Vad tänker du på när du onanerar?? lego??
Citera
2010-10-08, 15:45
  #18
Avstängd
Extremistens avatar
Ålder på TS?
Citera
2010-10-09, 10:58
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremisten
Ålder på TS?

Jag är 43. Okej, inte purung alltså, men jag anser att jag fortfarande kan bli pappa.
Citera
2012-05-26, 12:45
  #20
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
...det finns ett litet problem:

Jag vill inte ha ett förhållande. Jag har inte varit intresserad av tjejer sen jag var 13 år (inte killar heller ). Jag trivs utmärkt själv.

Däremot vill jag gärna bli pappa, och nu skulle jag vilja be om råd här. Såvitt jag förstår så är den enda vägen att jag blir ickeanonym spermadonator. Jag vill kunna träffa mitt barn på samma sätt som en pappa som har separerat från mamman, tex ha barnet hos mig varannan vecka eller åtminstone varannan helg.

Kan någon tipsa om hur jag ska göra för att komma i kontakt med någon kvinna som vill ha en donator, och som inte har något emot att ha "delad vårdnad"? Jag är medlem på http://www.donor.se/ och http://www.infertility.se/ men det är totalt dött där.
Hur har det gått över 2 år senare ?
Men varför vill du bli pappa? Vill du fiska och spela fotboll och leka med barnet?
Är förvånad att du inte är intresserad av tjejer och inte killar heller?Finns du på riktigt eller driver du med oss andra?
På vissa kontaktsajter finns det väl många desperata 30+ som kan göra vad som helst för att bli med barn.
Citera
2012-05-26, 12:49
  #21
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Hur har det gått över 2 år senare ?
Men varför vill du bli pappa? Vill du fiska och spela fotboll och leka med barnet?
Är förvånad att du inte är intresserad av tjejer och inte killar heller?Finns du på riktigt eller driver du med oss andra?
På vissa kontaktsajter finns det väl många desperata 30+ som kan göra vad som helst för att bli med barn.


TS är ju möjligtvis Asexuell. Men, jag är också nyfiken på hur det gick för TS - vilken jävla cliffhanger!
Citera
2012-05-27, 10:36
  #22
Medlem
Kul att nån fortfarande bryr sig!


Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Hur har det gått över 2 år senare ?

Jag har mer eller mindre gett upp. Jag ser ingen lösning.


Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Men varför vill du bli pappa? Vill du fiska och spela fotboll och leka med barnet?

Jag har en väldigt stark modersinstinkt och drift att vårda och ta hand om. Dessutom älskar jag barn och tycker att det är väldigt givande att umgås med dem. Fiska, spela fotboll, leka kurragömma, hjälpa med läxorna, brottas, rita, allt som man gör med ett barn.


Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Är förvånad att du inte är intresserad av tjejer och inte killar heller?

Jag är heterosexuell, så jag ÄR intresserad av tjejer, men ytterst LITE.


Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
Finns du på riktigt eller driver du med oss andra?.

Jag skriver, alltså finns jag Jag driver absolut inte med nån. Jag vill gärna ha barn, men jag vill inte ha nåt förhållande.


Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
På vissa kontaktsajter finns det väl många desperata 30+ som kan göra vad som helst för att bli med barn.

Det verkar som om de är kräsna. Jag är varken rik eller ung.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback