• 8
  • 9
2011-07-21, 10:05
Medlem
Haha, tror många som suttit med detta problem hittat den här tråden. Själv googlade jag till och med Löste problemet genom att bända isär delarna så det iallafall blev en liten springa, då kunde jag köra ner mitt visakort där och på så sätt få upp dosan!
Citera
2011-09-02, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spyware
Haha, tror många som suttit med detta problem hittat den här tråden. Själv googlade jag till och med Löste problemet genom att bända isär delarna så det iallafall blev en liten springa, då kunde jag köra ner mitt visakort där och på så sätt få upp dosan!

Jag kom hit för 3 minuter sen efter googlande.. Det fanns tom "Lucky strike snus öppna" som "relevance" på google..

jävla skitdosa!!!

Jag har då fan aldrig vart med om jävligare dosa att öppna.. Sitter för fan här och har asont i händerna, och då är jag ingen liten sparvel på 17 år heller.. FAAAAAAN

EDIT: Jag vet för fan inte ens vad som är upp och ner!? "Bjudlådan" sitter på undersidan(?).. ah fy fan.. PISSDOSA!

2: Jag fick upp doshelvetet 2 gånger, och så skulle jag prova en tredje gång och nu sitter den fan kilat helvetet!!
Senast redigerad av lynar 2011-09-02 kl. 15:09.
Citera
2011-09-02, 22:10
Medlem
zodiac08s avatar
Släng in dom frysen i 10-15 minuter så går dom att öppna lätt som en plätt..

Har en teori om att det blir vakkum i din och dom expanderar
Citera
2011-09-02, 22:52
Medlem
Heaven23s avatar
Hade länge det här problemet när jag snusade lucky, "tricket" som i 99% av alla fall funkar för mig, är helt enkelt att verkligen trycka med fingrarna precis vid själva skåran, men det är ju mycket möjligt att du fått en helt värdelös dosa, där till exempel ovandelen har blivit lite mindre än vad den egentligen ska vara.
Citera
2011-10-26, 13:20
Medlem
HARDCORE1s avatar
Har köpt 3 luckey-strikedosor tidigare och har inte haft några problem alls. Nu med den 4e tog jag en snus, det gick bra. Nu när jag ska ta en till GÅR DOSJÄVELN INTE UPP. Måste ha blivit vakuum eller något så jag testar att ha dem i frysen ett tag. Jag återkommer med det...

Edit: DET FUNKADE!
Senast redigerad av HARDCORE1 2011-10-26 kl. 13:36.
Citera
2011-10-26, 17:52
Medlem
linjalvaxts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCORE1
Har köpt 3 luckey-strikedosor tidigare och har inte haft några problem alls. Nu med den 4e tog jag en snus, det gick bra. Nu när jag ska ta en till GÅR DOSJÄVELN INTE UPP. Måste ha blivit vakuum eller något så jag testar att ha dem i frysen ett tag. Jag återkommer med det...

Edit: DET FUNKADE!

Har funderat på att pröva Lucky strike snuset men vettefan om jag vågar nu asså
Känns lite tråkigt om man inte skulle få upp dosan då man inte har tillgång till frys hela tiden, orkar inte gå omkring med en frysväska för att kunna snusa.
Citera
2011-10-26, 20:03
Medlem
Vrid överdelen och underdelen åt olika håll medans ni drar isär de olika delarna. (Typ som OREO (VRID, slicka,doppa)) Funkar jämt för mig... och jag snusar LS konstant
Citera
2011-12-14, 09:53
Medlem
D_Devils avatar
För mig har frekvensen med "skitdosor" legat på cirka 1 dosa per stock.
Var tionde dosa går inte att öppna utan min leatherman, det går väl an med tanke på att hemma har man verktyg och på jobbet har man sin leatherman, men när man kör bil så kan jag få ett rejält jävla frispel. Häromdagen så var jag tvungen att stanna på vägen för att få upp dosan, och när inte det gick så kastade jag skiten åt helvete och köpte en annan snussort på Statoil istället.
Citera
2011-12-31, 13:39
Medlem
Thompson.s avatar
Inga problem att öppna den med fingrarna och vridmetoden gott snus också!
Citera
2012-03-19, 00:07
Medlem
landenREMIXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thompson.
Inga problem att öppna den med fingrarna och vridmetoden gott snus också!

Själv tycker jag tvärt emot dig att den är svår att öppna och ingen vidare smak heller.
Men men smaken är som baken och det hade varit en jävligt tråkig värld om alla tyckte lika
Citera
2012-07-23, 20:42
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landenREMIX
Själv tycker jag tvärt emot dig att den är svår att öppna och ingen vidare smak heller.
Men men smaken är som baken och det hade varit en jävligt tråkig värld om alla tyckte lika

ok ingen vidare smak ok det köper jag smaken är som baken däremot har f:l ändrat dosan till mer plast tror jag rätt nyligen

det går att öppna om man ta det lugnt sansat i de flesta fall annars åker kniven fram emellan locken poff uppe

vem vet de som inte går att öppna om nån jävel svetsar igen dem
Citera
2012-07-27, 23:18
Medlem
Fyfan för Lucky Strikes dosor, köpte en stock på Arlanda för att ta med till Spanien en gång. Detta var första gången jag provade, hade inget annat snus på mig.

Var som en jävla rubiks kub..tog väll ca 1 timme att få up den med ren jävla styrka för första gången, andra funkade det inte så fick vara utan snus tills man kom till fram till Spanien. Då använde jag en kniv haha. Smaken var nog inget för mig, men det funkade.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in