2010-10-02, 21:19
Medlem
slemmigsnigels avatar
Jag ser att det är en mängd mångkulturalister som protesterar mot det plötsligt uppkomna våldet i Länsmansgården. Tyvärr har jag inte orkat pallra mig dit och se spektaklet själv.

Trådens frågeställning är: varför ser jag bara svenskar på medias bilder från händelsen? Var är alla våra älskade muslimer? Var är araberna och negrerna?
Citera
2010-10-02, 21:24
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemmigsnigel
Jag ser att det är en mängd mångkulturalister som protesterar mot det plötsligt uppkomna våldet i Länsmansgården. Tyvärr har jag inte orkat pallra mig dit och se spektaklet själv.

Trådens frågeställning är: varför ser jag bara svenskar på medias bilder från händelsen? Var är alla våra älskade muslimer? Var är araberna och negrerna?

De är FÖR våld Undrar också som icke bosatt i Göteborg; är det så plötsligt uppkommet?
Citera
2010-10-02, 21:32
Medlem
AnonymaAnderss avatar
Citat:

Dom står väl utanför Netto och protesterar mot att extrapriset på bananer har försvunnit?

OnT: Jag funderar också på det, "2000 personer har samlats" men fan inga bilder på våra älskade muslimer

EDIT: Nä nu vet jag! Dom är på middag hos Jan Helin
Senast redigerad av AnonymaAnders 2010-10-02 kl. 21:34.
Citera
2010-10-02, 21:33
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
De är FÖR våld Undrar också som icke bosatt i Göteborg; är det så plötsligt uppkommet?

Nej, men det existerar ju inte förren det nämns i Hjörnemedia.

Förövrigt vet jag inte exakt hur stor överrepresentationen är, men det bor fler negrer och araber än svenskar i Länsmansgården.
Citera
2010-10-02, 21:35
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Hur många bilder har du sett?
Citera
2010-10-02, 21:39
Medlem
Citat:
varför ser jag bara svenskar på medias bilder från händelsen?
Jag tror det kan bero på att media vill att vi ska tro att dådet ägde rum i ett område som präglas av enfald.
Citera
2010-10-02, 21:51
Medlem
Detta fackeltåg har ingen som helst funktion. Det är ett PK-evenmang, som inte vågar diskutera eller ta i de verkliga frågorna. De verkliga frågorna är: Hur ska vissa stadsdelar i Sverige kunna bli annat än kaos, när de befolkas i stort sett uteslutande av afrikaner och muslimer? Bör vi inte minska invandringen (och istället hjälpa många fler i deras närområden). Endast SD har ett svar på dessa frågor.

Men SD mobbas ständigt ut av media. Därför är fackeltåget ett hyckleri, anser jag.
Citera
2010-10-02, 21:54
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtW
Detta fackeltåg har ingen som helst funktion. Det är ett PK-evenmang, som inte vågar diskutera eller ta i de verkliga frågorna. De verkliga frågorna är: Hur ska vissa stadsdelar i Sverige kunna bli annat än kaos, när de befolkas i stort sett uteslutande av afrikaner och muslimer? Bör vi inte minska invandringen (och istället hjälpa många fler i deras närområden). Endast SD har ett svar på dessa frågor.

Men SD mobbas ständigt ut av media. Därför är fackeltåget ett hyckleri, anser jag.

Du har så förbaskat rätt!!!
Citera
2010-10-02, 21:55
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Verkligen inte
Citera
2010-10-02, 22:09
Medlem
ZhongNanHais avatar
återigen ett meningslöst PK-jippo mot våld och sannolikt också rasism, av vita medeklassmänniskor och nästan inga invandrare till följd av att en invandrare slagit ihjäl en vit medelklassmänniska. lite ironiskt är det ändå

vad förväntar dom sig egentligen? att nästa gång mohammed ska våldta någon så kommer han avstå pga detta fackeltåg? Det är väl för fan ingen vettig människa som är FÖR gatuvåld?!?! varför i helvete ska man demonstrera mot det?
Citera
2010-10-02, 22:22
Medlem
BurkHanss avatar
Ja inte kommer vi att få se blattingar och negrar en masse i de här fackeltågen. Annat än om de får elda upp nån svennehora med facklan....efter att de gruppvåldtagit henne!
Citera
2010-10-02, 22:26
Medlem
-Wasteland-s avatar
Hisingen behöver inget fackeltåg, man behöver en svensk frikår som skyddar svenskar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in