2010-10-14, 18:15
Medlem
Gidellas avatar
Har testat alla tre smaker härom veckan. Men var inte mycket att hurra för tyckte jag. Godare pannkakor kan jag göra själv. Bäst av alla tre var dock den med hallon.
Citera
2010-10-15, 01:52
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidella
Har testat alla tre smaker härom veckan. Men var inte mycket att hurra för tyckte jag. Godare pannkakor kan jag göra själv. Bäst av alla tre var dock den med hallon.

Godare pannkakor kan nog de flesta göra, och detsamma gäller i princip all micromat, men poängen är att kunna få ok mat samtidigt som man slipper stå och laga skiten i en halvtimme.
Citera
2010-10-15, 08:47
Medlem
Gidellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
Godare pannkakor kan nog de flesta göra, och detsamma gäller i princip all micromat, men poängen är att kunna få ok mat samtidigt som man slipper stå och laga skiten i en halvtimme.
Efter dem kraven så kan man köpa frysta pannkakor från Findus tror jag det är. Man får ett lass plus sylt som nog mättar längre än Billys sort men går lika fort att värma. Men jag fattar din poäng.
Citera
2010-10-15, 08:51
Medlem
Fan, jag har en liggandes i frysen. Värt att testa?
Citera
2010-10-15, 08:52
Medlem
Håller med föregående talare.
Självklart kan man göra mycket godare pannkakor själv. Har provat både hallon och choklad. Tyckte dom smakade helt okej,lite som pannkakorna man fick i skolan.
Jag kommer nog iallafall ha någon liggande i frysen för det mesta när man är lite småhungrig. För just två pannkakor mättar inte direkt.
Citera
2010-10-21, 15:41
Medlem
Testade dom hos en kompis nu, tycker inte alls dom var märkvärdiga, dom jag gör hemma är mycket godare (och billigare)

Och argumentet att man slipper stå och laga mat i en halvtimme fungerar ju inte, man lagar ju inte två pankakor åt gången, man gör ju uppemot 30-40 minst.

Hursomhelst dom får en 1/5 av mig
Citera
2010-10-22, 09:52
Medlem
bombaladds avatar
Detta låter inte som en höjdare.
Bättre att göra egna pannkakor istället.
Citera
2010-10-22, 11:21
Bannlyst
Smakar som dom man fick i plugget, alltså skit i jämförelse med hemlagat.

mvh
Citera
2010-10-22, 11:51
Medlem
tigervits avatar
Helt fashinerad över att det ens finns folk som köper dem..jämfört med vad det kostar att göra egna så är det ett rån prismässigt sett.

Blandar man ihop 2½ dl vetemjöl, ½ tsk salt, 6 dl röd mjölk, 3 ägg och ett tryck culinesse så har man en helt okej pannkakssmet som tar en minut att steka. Den är också proteinrik och nyttig.

Hög värme, en riktig gjutjärnsstekpanna och en stor klick riktig smör så har ni pannkakorna klar på mindre tid än det tar att värma billys pannkakor i micron.

Köper ni till frusna bär så kan ni lägga en näve av dem i en kastrull med lika mycket strösocker, låta det koka upp och småputtra under tiden ni steker, ta en sked och skopa av skummet och sedan så kyler ni snabbt ner bärsåsen så har ni hemmagjord sylt till era pannkakor också.

Enklare, godare och snabbare än så kan ni inte få till det.
Citera
2010-10-22, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Hype
Såg reklamen idag blev riktigt sugen,någon som har provat dom än?

Billys Pannkakor - Äpple - Hallon - Choklad

nytt gott mellanmål i frysdisken. Två stycken vikta pannkakor med sylt, färdiga att värma eller tina och äta kalla.

Har inte testat ännu men såg reklamen och blev ganska skeptisk. Billys pizzor tycker jag smakar förfärligt (som att äta en stor klump fett) och är lite rädd att också pannkakorna ska drunkna i fett.
Citera
2010-10-25, 18:17
Medlem
cookizs avatar
har ätit alla och jag tycker att dem e suveräna! (för att vara micro pannkakor) har prova olika micro pannkakor men dessa var riktigt lyckade självklart är det ju skillnad på hemma gjorda o frysta borta gjorda varor men detta var bra jobbat av dem.
inget jag skulle äta mig mätt på eller äta varje dag men värt att prova!
Citera
2010-11-07, 14:00
Medlem
Käkade precis Billys Pannkakor med hallon och måste säga att den var grymt god. Blir antagligen många fler köp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in