2010-10-14, 18:15
Medlem
Gidellas avatar
Har testat alla tre smaker hrom veckan. Men var inte mycket att hurra fr tyckte jag. Godare pannkakor kan jag gra sjlv. Bst av alla tre var dock den med hallon.
Citera
2010-10-15, 01:52
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidella
Har testat alla tre smaker hrom veckan. Men var inte mycket att hurra fr tyckte jag. Godare pannkakor kan jag gra sjlv. Bst av alla tre var dock den med hallon.

Godare pannkakor kan nog de flesta gra, och detsamma gller i princip all micromat, men pongen r att kunna f ok mat samtidigt som man slipper st och laga skiten i en halvtimme.
Citera
2010-10-15, 08:47
Medlem
Gidellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
Godare pannkakor kan nog de flesta gra, och detsamma gller i princip all micromat, men pongen r att kunna f ok mat samtidigt som man slipper st och laga skiten i en halvtimme.
Efter dem kraven s kan man kpa frysta pannkakor frn Findus tror jag det r. Man fr ett lass plus sylt som nog mttar lngre n Billys sort men gr lika fort att vrma. Men jag fattar din pong.
Citera
2010-10-15, 08:51
Medlem
Fan, jag har en liggandes i frysen. Vrt att testa?
Citera
2010-10-15, 08:52
Medlem
Hller med fregende talare.
Sjlvklart kan man gra mycket godare pannkakor sjlv. Har provat bde hallon och choklad. Tyckte dom smakade helt okej,lite som pannkakorna man fick i skolan.
Jag kommer nog iallafall ha ngon liggande i frysen fr det mesta nr man r lite smhungrig. Fr just tv pannkakor mttar inte direkt.
Citera
2010-10-21, 15:41
Medlem
Testade dom hos en kompis nu, tycker inte alls dom var mrkvrdiga, dom jag gr hemma r mycket godare (och billigare)

Och argumentet att man slipper st och laga mat i en halvtimme fungerar ju inte, man lagar ju inte tv pankakor t gngen, man gr ju uppemot 30-40 minst.

Hursomhelst dom fr en 1/5 av mig
Citera
2010-10-22, 09:52
Medlem
bombaladds avatar
Detta lter inte som en hjdare.
Bttre att gra egna pannkakor istllet.
Citera
2010-10-22, 11:21
Bannlyst
Smakar som dom man fick i plugget, allts skit i jmfrelse med hemlagat.

mvh
Citera
2010-10-22, 11:51
Medlem
tigervits avatar
Helt fashinerad ver att det ens finns folk som kper dem..jmfrt med vad det kostar att gra egna s r det ett rn prismssigt sett.

Blandar man ihop 2 dl vetemjl, tsk salt, 6 dl rd mjlk, 3 gg och ett tryck culinesse s har man en helt okej pannkakssmet som tar en minut att steka. Den r ocks proteinrik och nyttig.

Hg vrme, en riktig gjutjrnsstekpanna och en stor klick riktig smr s har ni pannkakorna klar p mindre tid n det tar att vrma billys pannkakor i micron.

Kper ni till frusna br s kan ni lgga en nve av dem i en kastrull med lika mycket strsocker, lta det koka upp och smputtra under tiden ni steker, ta en sked och skopa av skummet och sedan s kyler ni snabbt ner brssen s har ni hemmagjord sylt till era pannkakor ocks.

Enklare, godare och snabbare n s kan ni inte f till det.
Citera
2010-10-22, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Hype
Sg reklamen idag blev riktigt sugen,ngon som har provat dom n?

Billys Pannkakor - pple - Hallon - Choklad

nytt gott mellanml i frysdisken. Tv stycken vikta pannkakor med sylt, frdiga att vrma eller tina och ta kalla.

Har inte testat nnu men sg reklamen och blev ganska skeptisk. Billys pizzor tycker jag smakar frfrligt (som att ta en stor klump fett) och r lite rdd att ocks pannkakorna ska drunkna i fett.
Citera
2010-10-25, 18:17
Medlem
cookizs avatar
har tit alla och jag tycker att dem e suverna! (fr att vara micro pannkakor) har prova olika micro pannkakor men dessa var riktigt lyckade sjlvklart r det ju skillnad p hemma gjorda o frysta borta gjorda varor men detta var bra jobbat av dem.
inget jag skulle ta mig mtt p eller ta varje dag men vrt att prova!
Citera
2010-11-07, 14:00
Medlem
Kkade precis Billys Pannkakor med hallon och mste sga att den var grymt god. Blir antagligen mnga fler kp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in