• 5
  • 6
2010-12-12, 14:42
Medlem
ButterBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Ja det kanske dom är sen fortsätter du ändå,har du råkat ut för dåliga exempel?Jag är ett bra exempel för jag är snäll och struntar inte i tjejer efteråt
Samma sak här...

Dock är inte det alltid positivt, ibland vill man kunna släppa tjejen direkt efter.
Citera
2010-12-12, 16:57
Medlem
Scenes avatar
Menar du då att kvinnor inte kan skilja på sex och kärlek?
Detta är så mycket skitsnack som det kan bli.
Citera
2010-12-12, 19:15
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ButterBall
Samma sak här...

Dock är inte det alltid positivt, ibland vill man kunna släppa tjejen direkt efter.

Jaså varför vill man det?
Citera
2010-12-12, 20:21
Medlem
NataHaris avatar
Mina känslor när jag läser tråden:

Om vi ska snacka om vad som är biologiskt mest gynnsamt så är det en fördel även för honan att ligga runt, vore ju misslyckat att hänga upp sig helt på en hane som skjuter lösa skott. Det är även biologiskt gynnsamt om ungarna har olika fäder med tanke på den genetiska spridningen. Det vore också en rejäl evolutions-fail om bara honan var designad att älska.

Man kan väl lika gärna hitta på att det är tvärtom och motivera det med alla galna hanar som stalkar och har ihjäl sina honor när dessa tröttnat. Eller alla kulturella och religiösa seder som går ut på att hålla den lösaktiga honan i strama tyglar så hon inte hittar på något fuffens med vaktmästaren i tvättstugan.

Om du bara vill knulla runt så knulla runt - det finns massor av det motsatta könet (eller samma) som vill knulla runt. Suktar du efter den absoluta exklusiviteten och monogam kärlek - sök en liksinnad av det motsatta könet, de finns garanterat. Vill du knulla runt och ha den eviga kärleken samtidigt - sök likasinnad - vi finns också.
Citera
2010-12-15, 15:52
Medlem
Akilles-själs avatar
Nu har det gått ett tag sen jag startade denna tråd för den stora nakna sannigen om skillnaden oss män och kvinnor emellan. Vi kan väl konstatera att många män ser kärlek som något psykiskt och sex som något fysiskt mellan då istället gemene tjej ofta tenderar att blanda ihop allt detta till en större sörja. Sen värkar det väl också som att det rent naturligt och biologiskt är tvunget att vara så här av många olika anledningar. Men men det är går väl bara att mer eller mindre gilla läget nu vare sig man är kvinna eller man. Undrar också hur mycket samhället har format oss alla i denna fråga. Jag gillar ofta mogna tjejer dock mycket bättre än de yngre då det oftare ser saker mer för vad det verkligen är. Det är som efter att dom blivit morsor och varit det några år så landar dom öppnar sig och blir mer jordnära. Och till er andra skeheliga sliddjur där ute som inte erkänner för er själva att det faktiskt är ni som tvingar oss män att beté oss så här vedervärdigt på många plan för att få lite fitta kan jag bara säga~ Don't hate the player, hate the game!
Citera
2012-01-02, 05:28
Medlem
high1s avatar
Kvinna talar:
Anser att man kan gilla ngn på 3 olika sätt.
Med kroppen (sex)
Med hjärtat (kärlek)
Med huvudet (trygghet, framtid, familj)

Askåt nu förresten. Det bästa jag vet är ett rum fullt med killar. Blir så jävla kåt. Btw mitt rekord är nånstans runt 20 orgasmer efter varandra på en kväll. Det bästa med mitt liv är att det känns som att jag tänker som en kille men med en kvinnokropp som är konstant kåt, och samtidigt kunna utnyttja mina kvinnliga förförelse metoder.

Kärlek är alltså någon man trivs att umgås med och vara nära, man gillar närheten, och då sexet inte är det centrala i varför man träffas/är ihop.

Tror inte man ska fundera så mkt. Det är bara att knulla vidare och till slut märker man att här var det något mer och här kanske man ska satsa. Tills dess kan jag rekommendera xnxx. Xoxo
Citera
2012-01-02, 15:51
Medlem
A_Chisakis avatar
Speak for yourself. Finns även män som inte är galna i sex, män som bara vill göra det med dem som de älskar.
Citera
2012-01-11, 14:08
Medlem
The Beach boys avatar
Jag skulle aldrig ha sex med någon jag inte är förälskad i, men det kanske finns andra som har sex med folk dom inte är kära å andra sidan är dom sällan välutbildade utan baserar deras liva på att supa bort det och ha sex med folk dom inte är attraherade av.
Citera
2013-07-21, 17:22
Medlem
forhelvetes avatar
Jag tror att många män/killar kan tänka sig att ha sex med vilken "sexig brud" som helst, baserat enbart på utseendet, medans många kvinnor/tjejer väljer sin partner baserat på andra atribut, t.e.x om det går att föra en vettig dialog med personen ifråga. Om man generaliserar så tror jag att många killar, specielt de yngre, går mer på utseendet, och därför kan känna att dom måste göra sig av med sin partner efter sexet eftersom det visat sig att han inte hade ett dugg gemensamt med partnern, kanske till och med starkt ogillar perssonen när denna öppnar käften.
Förhoppningsvis lär sig slyngeln efter ett par sådana ligg, men det finns nog tyvärr de som aldrig lär sig...
Citera
2013-07-21, 22:33
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Och ändå är det min erfarenhet att män blir mycket lättare förälskade än jag blir, så där huvudstupa och är beredda att ge upp allt de har, en romantisk syn på kärleken som jag inte har. (och det är inga 50åriga fula ochfeta gubbar jag pratar om här)
Hahaha! Relationer & Samlevnad tycks instämma med detta

F.ö. verkar det vara ytterst få som inte begriper det där med sexuell attraktion =/= romans. Bara sett någon sån individ vid enstaka tillfälle här, tex.
Citera
2013-07-22, 13:48
Medlem
Hemulis avatar
Håller inte med.. Sex för mig som man är HELT uteslutet om jag inte älskar personen. (Älska är ett stort begrepp, men "ser en framtid med henne".)
Skulle säkert kunna skilja på det i tankarna, men inte i verkligheten. Så nej, alla grabbar är inte som du...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in