2010-10-02, 18:39
Medlem
ett kadavers avatar
Fyfan att svensk hockey i allmnhet och HA i synnerhet ska dras med sna jvla rvhl till domare. Arslet Pierre Schillken som dmer Sundsvall - Leksand snuvar oss p en kvittering genom att blsa i samma millisekund som ett skott trffa Sundsvalls mlis s att returen som slin slr in inte blir godknd.

Jaja, Leksand borde vinna mot detta skitgng ven om domarn snuvar oss p ett till ml.

I en annan match leder Mora. Vet inte om jag ska vara glad att de snuvar Bors p pong s de kan ka ur nn gng eller om skadegldjen borde vara starkare.
2010-10-02, 19:13
Medlem
Draedons avatar
Vad gr Leksand? Kom precis hem och kastade mig in p kontoret, 2-2 i andra och jag trodde det var ngot fel p streamen d bilden verkade g i slowmotion, sen sg jag att det var Lotvonen som hade pucken...

edit: Sdrja, Bergenstrm kmpar in 2-3. Tack.
2010-10-02, 19:26
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Vad gr Leksand? Kom precis hem och kastade mig in p kontoret, 2-2 i andra och jag trodde det var ngot fel p streamen d bilden verkade g i slowmotion, sen sg jag att det var Lotvonen som hade pucken...

edit: Sdrja, Bergenstrm kmpar in 2-3. Tack.

Haha!

S jvla hrligt att Jensa kmpat sig tillbaka. Nu fr de vita hnga in ngra puckar s man slipper se en alltfr spnnande match i tredje
2010-10-02, 19:48
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett kadaver
Haha!

S jvla hrligt att Jensa kmpat sig tillbaka. Nu fr de vita hnga in ngra puckar s man slipper se en alltfr spnnande match i tredje

S blev det, Hermansson och Olimb stnger kiosken. Allt annat n 3 pong mot det hr skitgnget hade varit katastrof.
2010-10-02, 20:11
Medlem
Draedons avatar
7-3 till Leksand och som vanligt nr man mter Sundsvall en trkig match....
2010-10-02, 20:14
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:

Blev ju mycket ml iallafall.
2010-10-03, 14:38
Medlem
carlinhos avatar
Citat:

Tycker faktiskt inte att matchen var s trkig, som dom oftast brukar vara p Grdehov. Men kanske var det mlen som lurade en lite d det mest blivit 1-0 , 0-1 , 1-2 osv. matcher lagen emellan i skithlet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in