2010-10-02, 00:59
Medlem
Tigris.of.gauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Håller med på ett sätt.

Men du måste ju ändå hålla med om att en hel del av invandrarna står på oss svenskars sida? Ska vi skita i dessa då menar du?

Just nu handlar det ju för vår del om att få säga vad vi vill. Utan att TV4 & Reinfeldt kallar oss rasister, för att vi motsätter oss fortsatt rekordhög invandring. Handlar för mig om demokrati, inget annat. Sedan ska vi såklart ta hand om de invandrare som finns här nu, som fungerar i vårt land. Flyktingar utan PUL som är kriminella ska inte få stanna kvar. Vad tycker du?
Citera
2010-10-02, 01:01
Medlem
Citat:
Men du måste ju ändå hålla med om att en hel del av invandrarna står på oss svenskars sida? Ska vi skita i dessa då menar du?
Jag ger mig in här lite kortfattat.
Kopplar du ditt uttalande till något specifikt parti?
Att "skita" i de integrerade/assimilerade invandrarna/svenska medborgarna är det inte något riksdagsparti som vill.

Generellt sett så får man hit mer vettigt och dedikerat folk om man ställer högre krav, Danmark har hårda regler, men ändå realistiska riktningar inom området. Exempelvis att du kan endast få bidragsstöd om du jobbat och betalat skatt i sju år.

De arbetskraftsinvandrande (~50+) som jag även känner några st. personligen har markerat att assimileringspolitiken var bra, de ville ha krav på sig.

Man ska klättra på stegen, inte åka hissen driven av el betald av de andra som klättrar på stegen...
Citera
2010-10-02, 01:04
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Får till en början säga att jag inte har något emot människor från andra delar av vårt jordklot. De flesta icke-svenskar har berikat mig i positiv bemärkelse.

Men vad ska vi gemensamt göra åt dessa svin som huserar i vårt svenska samhälle?

Hade jag kommit till ett nytt land hade jag förkastat de fyllebeteenden som vissa av oss svenskar har tex. Eller hur?

Tänk att komma till ett land och bli placerad i ett getto med människor som förpestar tillvaron man lever i. Sådana människor man flytt från.

Tycker att man som svensk ska försöka skilja agnarna från vetet i denna fråga. Allltså det finns människor som flyr till vårat land för att vi lever i en fri värld.
Dom är med oss tycker jag!

Hänger ni med i mina tankebanor?
Nej, det gör jag inte.
Det funkar aldrig med invandring om de kommer in i stora flockar, möjligtvis en och en pga arbete.
De länder som funkat bäst med anpassning av invandrare är de länder som har stränga krav på invandrare och inte är mångkulturer.
Citera
2010-10-02, 01:07
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Nej, det gör jag inte.
Det funkar aldrig med invandring om de kommer in i stora flockar, möjligtvis en och en pga arbete.
De länder som funkat bäst med anpassning av invandrare är de länder som har stränga krav på invandrare och inte är mångkulturer.

Tänk en björnstam, och tänk nu att denna björnstam skulle ta in massa björnar från en annan stam som dessutom är aggressiva och dominanta. Det händer helt enkelet inte. Bara vita människor pga. sin sk. "godhet gör detta och med katastorfalt resultat.

Vi är blåsta.
Citera
2010-10-02, 01:10
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Man blir inte placerad i Sverige, man få bo vart ma vill och de flesta väljer ju uppenbarligen att bo i bombghetto. Obeservera att jag menar MENA/islamister då. Inte tex Nordamerikaner, engelsmän etc.
Släpp ditt hat en aning och försök tänka lite rationellt istället.

Tror du på allvar att människorasen är en förklaring till att det skär sig mellan kulturer?

Själv tror jag på att det verkligen finns en poäng med just kulturkrockar, men inte mellan raser.

Det finns problem mellan svenskheten och de som kommer från utlandet. Det håller jag med om.
Men jag håller inte med om att det skulle handla om att vissa människor skulle stå under oss vita svenskar.

Att behandla invandrare som mindre vetande, så som om dom vore barn, som inte förstår sitt eget bästa är något jag anser vara rasistiskt dock. Något som man gärna i detta PK-sverige gärna vill göra.

Detta vänder iallafall jag mig emot.
Citera
2010-10-02, 01:11
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Vad man måste inse att det aldrig går att pressa in massa jävla negrer, muslimer osv i ett vitt land. Det är dömt till att misslyckas, enbart vita människor som lever efter västerländska regler och kultur kan man ta in i landet.

Det enda jag kan tänka mig att utom-europeiska invandrare kan göra för svensken är att frivilligt lämna landet. Men som det kommer hända, när de kan bli försörjda här och göra vad de vill Liksom, invandrarnas brottslighet handlar främst om hatbrott mot svenskar: Rån, våldtäkt osv.
Citera
2010-10-02, 01:14
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Tänk en björnstam, och tänk nu att denna björnstam skulle ta in massa björnar från en annan stam som dessutom är aggressiva och dominanta. Det händer helt enkelet inte. Bara vita människor pga. sin sk. "godhet gör detta och med katastorfalt resultat.

Vi är blåsta.
Nu är ju vi inte några björnar. Samt att du antagligen inte känner någon från en annan kultur. Inte sant?

Att däremot integrationspolitiken är naiv och destruktiv i Sverige idag är ju en annan sak.
Citera
2010-10-02, 01:18
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster-M
Vad man måste inse att det aldrig går att pressa in massa jävla negrer, muslimer osv i ett vitt land.
Jag har träffat negrer och muslimer som jag gärna hade sträckt ut en hand till om jag satt på en livbåt.

Det finns problem i Sverige idag som vi måste ta tag i. Låt inte känslan dra iväg till något sjukt rasistiskt, på riktigt!

Håll huvudet kallt, även ni SD-anhängare.
Citera
2010-10-02, 01:20
Bannlyst
Citat:
Släpp ditt hat en aning och försök tänka lite rationellt istället.

Tror du på allvar att människorasen är en förklaring till att det skär sig mellan kulturer?

Själv tror jag på att det verkligen finns en poäng med just kulturkrockar, men inte mellan raser.

Det finns problem mellan svenskheten och de som kommer från utlandet. Det håller jag med om.
Men jag håller inte med om att det skulle handla om att vissa människor skulle stå under oss vita svenskar.

Att behandla invandrare som mindre vetande, så som om dom vore barn, som inte förstår sitt eget bästa är något jag anser vara rasistiskt dock. Något som man gärna i detta PK-sverige gärna vill göra.

Detta vänder iallafall jag mig emot.

Eh, säker på att du svarade på rätt inlägg? Jag har inte nämnt något om raser, bara att folk inte tvångsplaceras utan själv väljer att bosätta sig där dom väljer att bosätta sig, och väldigt ofta bland andra med samma (religiösa) livsåskådning. Då de absolut flesta terroristerna är muslimer (religion) och deras främst arbetsredskap är bomber kändes benämningen bombghetto relevant.

Så var fick du raser ifrån? muslimer hittar man hos samtliga raser. Är du rasist? Du pratar som en rasforskare faktist.
Citera
2010-10-02, 01:27
Bannlyst
Citat:
Jag har träffat negrer och muslimer som jag gärna hade sträckt ut en hand till om jag satt på en livbåt.

Det finns problem i Sverige idag som vi måste ta tag i. Låt inte känslan dra iväg till något sjukt rasistiskt, på riktigt!

Håll huvudet kallt, även ni SD-anhängare.

Som tjejen på tunnelbanan då som tröstade en gråtande babian. Hon blev våldtagen 3 gånger. Tyvärr så måste naiva människor som du få smaka på MENA-folkets riktiga ansikte för att vakna upp i verkligheten.
Citera
2010-10-02, 01:29
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Eh, säker på att du svarade på rätt inlägg? Jag har inte nämnt något om raser, bara att folk inte tvångsplaceras utan själv väljer att bosätta sig där dom väljer att bosätta sig, och väldigt ofta bland andra med samma (religiösa) livsåskådning. Då de absolut flesta terroristerna är muslimer (religion) och deras främst arbetsredskap är bomber kändes benämningen bombghetto relevant.

Så var fick du raser ifrån? muslimer hittar man hos samtliga raser. Är du rasist? Du pratar som en rasforskare faktist.
Jag försöker prata på bönders vis så att till och med du förstår.

Vi vill väl egentligen förgöra den ondska som finns i samhället, på samma sätt som du.
Jag hävdar att dessa invandrare är med oss i kampen.
Låt oss bekämpa dessa avarter som människor ihop.
Senast redigerad av DenLede 2010-10-02 kl. 02:09.
Citera
2010-10-02, 01:30
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OutToGetMe
Som tjejen på tunnelbanan då som tröstade en gråtande babian. Hon blev våldtagen 3 gånger. Tyvärr så måste naiva människor som du få smaka på MENA-folkets riktiga ansikte för att vakna upp i verkligheten.
Vilken rättfärdig hedersman till invandrare försvarar ett sådant beteende menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in