2010-10-01, 23:48
Medlem
DenLedes avatar
Får till en början säga att jag inte har något emot människor från andra delar av vårt jordklot. De flesta icke-svenskar har berikat mig i positiv bemärkelse.

Men vad ska vi gemensamt göra åt dessa svin som huserar i vårt svenska samhälle?

Hade jag kommit till ett nytt land hade jag förkastat de fyllebeteenden som vissa av oss svenskar har tex. Eller hur?

Tänk att komma till ett land och bli placerad i ett getto med människor som förpestar tillvaron man lever i. Sådana människor man flytt från.

Tycker att man som svensk ska försöka skilja agnarna från vetet i denna fråga. Allltså det finns människor som flyr till vårat land för att vi lever i en fri värld.
Dom är med oss tycker jag!

Hänger ni med i mina tankebanor?
Citera
2010-10-02, 00:02
Bannlyst
Nej, jag hänger inte med alls.
Varför ska vi överhuvudtaget låta icke-vita ockupera vårat land?
Att de flesta icke-vita trots allt inte begår brott ändrar ju inte det faktum att vi vita snart kommer att vara en minoritet i vårt eget land, eller hur?
Citera
2010-10-02, 00:03
Bannlyst
Det är ju invandrarna som skapat tillvaron i förorterna, inte svenskarna.
På vilket sätt har du blivit berikad? Ätit kebab?
Citera
2010-10-02, 00:14
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nej, jag hänger inte med alls.
Varför ska vi överhuvudtaget låta icke-vita ockupera vårat land?
Att de flesta icke-vita trots allt inte begår brott ändrar ju inte det faktum att vi vita snart kommer att vara en minoritet i vårt eget land, eller hur?
Är ju inte det det handlar om, eller hur?

Vi som grupp av människor som drar åt samma håll måste ju hålla ihop. Vare sig vi är invandrare eller svenskar.

Tror du inte att de flesta invandrare ser med förskräckelse på att det finns grupper av störda nysvenskar som kastar sten på ambulans och brandkår i dessa bostadsområden som dom bor i?
Citera
2010-10-02, 00:31
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigris.of.gaul
TS; låt mig gissa! Du är typ 18 och kommer från Djursholm eller motsv.

Klipp dig och skaffa lite jävla livserfarenhet innan du återkommer i detta forum. Tack!
Hm...
Har du läst vad jag skrivit.

Det finns ju invandrare som inget hellre vill än att lämna dessa kriminella förorter.

Om man inte är någon form av genuin rasist, så måste se att dom är med oss svenskar i detta synsätt. Det är dessa människor som vi måste beakta innan vi går till attack mot den skadliga delen av mångkulturen.
Citera
2010-10-02, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Hm...

Det finns ju invandrare som inget hellre vill än att lämna dessa kriminella förorter.

Om man inte är någon form av genuin rasist, så måste se att dom är med oss svenskar i detta synsätt. Det är dessa människor som vi måste beakta innan vi går till attack mot den skadliga delen av mångkulturen.

Man kan inte bli positivt berikad av MENA-folk. Att käka kebab räknas inte.

Intressant att du vill att invandrare som har samma synsätt som oss ska vara med och bekämpa brottsligheten i vårat (svenskarnas) land, inte deras.
Citera
2010-10-02, 00:46
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OutToGetMe
Intressant att du vill att invandrare som har samma synsätt som oss ska vara med och bekämpa brottsligheten i vårat (svenskarnas) land, inte deras.
Håller du inte med om det?
Citera
2010-10-02, 00:48
Medlem
Tigris.of.gauls avatar
Citat:
Hm...

Tycker du är naiv. Och du sviker ditt land. Men om du hade jobbat ute i samhället skulle du nog sett vilken riktning Sverige tagit senaste åren. Men du har väl haft annat för dig, så;

Läs på, klipp dig och skaffa lite jävla livserfarenhet, innan du återkommer i detta forum. Tack!
Citera
2010-10-02, 00:50
Medlem
sven.hedins avatar
Du diskvalificerar dig själv genom att tro att det handlar om enstaka individers sk. "fyllebeteende". Här står hela gruppen och hejar på de sk. "fyllehundarna". Det är otroligt naivt att tro att all dessa brott som begås av invällare är enstaka beteenden. Det är planerat att de ska ta över vårt land. Men varför inte mjölka den nya guldkon tills dess spenar inte kan frambringa mer av den gyllne bidrags-mjölken?Varför inte utnyttja sitauationen till max när de naiva stackarna som kallas svenskar tror att det handlar om enstaka individer när det i själva verket skriks ut hat mot svenskarna i varenda muslimsk bostad i det här landet.

De mörka hatar oss vita, vi har sett det många ggr. förr bl.a. i Haiti där de vita brutalt utrotades av en arg och hämndlysten negerhopp. Tror du på fullt allvar att de skulle visa oss någon nåd idag? Nej, de vill att vi vita utplånas de hatar oss vita de vill våldta och förstöra vårt land. Tro inget annat.

Men först ska guldkossan mjölkas inpå bara skinnet.
Citera
2010-10-02, 00:51
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigris.of.gaul
Tycker du är naiv. Och du sviker ditt land. Men om du hade jobbat ute i samhället skulle du nog sett vilken riktning Sverige tagit senaste åren. Men du har väl haft annat för dig, så;

Läs på, klipp dig och skaffa lite jävla livserfarenhet, innan du återkommer i detta forum. Tack!
Håller med på ett sätt.

Men du måste ju ändå hålla med om att en hel del av invandrarna står på oss svenskars sida? Ska vi skita i dessa då menar du?
Citera
2010-10-02, 00:51
Bannlyst
Citat:
Får till en början säga att jag inte har något emot människor från andra delar av vårt jordklot. De flesta icke-svenskar har berikat mig i positiv bemärkelse.

Men vad ska vi gemensamt göra åt dessa svin som huserar i vårt svenska samhälle?

Hade jag kommit till ett nytt land hade jag förkastat de fyllebeteenden som vissa av oss svenskar har tex. Eller hur?

Tänk att komma till ett land och bli placerad i ett getto med människor som förpestar tillvaron man lever i. Sådana människor man flytt från.

Tycker att man som svensk ska försöka skilja agnarna från vetet i denna fråga. Allltså det finns människor som flyr till vårat land för att vi lever i en fri värld.
Dom är med oss tycker jag!

Hänger ni med i mina tankebanor?

Man blir inte placerad i Sverige, man få bo vart ma vill och de flesta väljer ju uppenbarligen att bo i bombghetto. Obeservera att jag menar MENA/islamister då. Inte tex Nordamerikaner, engelsmän etc.
Citera
2010-10-02, 00:53
Bannlyst
Citat:
Håller du inte med om det?

Nope för de "skötsamma" invandrarna är oftast gamla gubbar som redan gjort sitt. De skulle vålda, misshandla och döda svenskar om dem var yngre. Nu är de gamla och svaga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in