2010-10-01, 15:41
Bannlyst
Jag fick en tillsägelse av ÅnkelGunnar som jag anser var felaktigt.

"Hej.

Du har fått en tillsägelse för att i och med bland andra inläggen nedan upprepade gånger ha gått OT i tråden 'Elin Krantz mördad i Göteborg 25/9 [se sammanfattning i separat tråd/Mod]'.

Citat:
ja kan inte nån banna den dåren, ge han en varning eller nåt..
troll

jag skrev i tråden att jag ville att nån admin skulle ta tag i en person som inte skötte sig, därav banna han skrev jag

är det då rimligt att jag skall få en tillsägelse för detta när jag bara ville hjälpa till

jag tycker inte detta är rimligt
2010-10-01, 15:43
Medlem
Stressoraklets avatar
Ta det med galne Gunnar eller Admin
2010-10-01, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Ta det med galne Gunnar eller Admin

ja skicka ett mail till Admin

tack
2010-10-01, 15:48
Medlem
micaeles avatar
Skicka ett PM till valfri admin, men räkna inte med gehör. Ditt inlägg tillförde noll, zip, nada till tråden och du yttrade bara din totalt ointressanta åsikt om att TS borde bannas / varnas och kunde vara ett troll.
Vad tillför det diskussionen?
2010-10-01, 15:49
Medlem
Benshies avatar
Ja ditt inlägg var Offtopic så en felaktig tillsägning var det ej.

Däremot så kunde du kontaktat en moderator om problemet och hänvisat han till inlägget. Sedan skickat ett PM till personen i fråga om saken om det skulle få dig att må bättre.

Ibland är det lätt att vara efterklok.
2010-10-01, 15:49
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parau
är det då rimligt att jag skall få en tillsägelse för detta när jag bara ville hjälpa till
Ot är ot är ot är ot oavsett orsaken till att du skriver ot, dessutom är det tämligen värdelöst att skriva sånt i en tråd som växer så vansinnigt snabbt.
Om du nu verkligen VILL hjälpa till så använd den där knappen som heter "rapportera", finns i nederkanten av varje inlägg.
2010-10-01, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Ot är ot är ot är ot oavsett orsaken till att du skriver ot, dessutom är det tämligen värdelöst att skriva sånt i en tråd som växer så vansinnigt snabbt.
Om du nu verkligen VILL hjälpa till så använd den där knappen som heter "rapportera", finns i nederkanten av varje inlägg.

ok tack, skall tänka på det
2010-10-01, 16:16
Medlem
Fan vad trevligt att en äcklig trolljägare fick smaka på en varning uppkörd i rektum! Fler ska ni ha och fler kommer ni få!
2010-10-01, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av parau
Jag fick en tillsägelse av ÅnkelGunnar som jag anser var felaktigt.

"Hej.

Du har fått en tillsägelse för att i och med bland andra inläggen nedan upprepade gånger ha gått OT i tråden 'Elin Krantz mördad i Göteborg 25/9 [se sammanfattning i separat tråd/Mod]'.

Citat:
ja kan inte nån banna den dåren, ge han en varning eller nåt..
troll

jag skrev i tråden att jag ville att nån admin skulle ta tag i en person som inte skötte sig, därav banna han skrev jag

jag tycker inte detta är rimligt

Klart det är rimligt. Jag har fått tillsägelse för samma sak, att argumentera med troll.
RP:a istället!
Dessutom är väl även denna trådstart värdig en varning, om jag fattat reglerna rätt.
2010-10-01, 16:47
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-B.Hickorysnorre
Klart det är rimligt. Jag har fått tillsägelse för samma sak, att argumentera med troll.
Dessutom är väl även denna trådstart värdig en varning, om jag fattat reglerna rätt.

Då uppfattade du reglerna fel, 0.06 kan leda till en tillsägelse.

TS du har inte fått någon varning, du har fått en tillsägelse.
2010-10-01, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K-B.Hickorysnorre

ta bort tråden då!

för jag kan inte göra det
2010-10-01, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Då uppfattade du reglerna fel, 0.06 kan leda till en tillsägelse.

TS du har inte fått någon varning, du har fått en tillsägelse.

Menade tillsägelse såklart.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in