2010-10-01, 18:11
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Fast nu var det inte riktigt så som du beskriver det hela. Följande inlägg är några utav de som ligger till grund för tillsägelserna du fått. Alla är skrivna inom loppet av ett enda dygn:
Så oss emellan, utan att någon annan behöver höra eller veta om det, visst var det berättigat att ge dig en tillsägelse för att du gått OT.
Senast redigerad av ÅnkelGunnar 2010-10-01 kl. 18:14.
2010-10-01, 18:29
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive

TS du har inte fått någon varning, du har fått en tillsägelse.

Får jag fråga vad skillnaden är?

Och Ts du skrev troll, jag kan tyvärr inte sympatisera med dig pga det...
2010-10-01, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Fast nu var det inte riktigt så som du beskriver det hela. Följande inlägg är några utav de som ligger till grund för tillsägelserna du fått. Alla är skrivna inom loppet av ett enda dygn: Så oss emellan, utan att någon annan behöver höra eller veta om det, visst var det berättigat att ge dig en tillsägelse för att du gått OT.

va rolig du va nu asså,

jag klagar inte på dig som admin, du har ju dina regler att följa, jag bara undrade som sagt.

men du kan ju ta bort denna tråden nu då för nu fyller den ingen funktion längre

Mvh
2010-10-01, 18:33
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
Får jag fråga vad skillnaden är?
5 tillsägelser är en varning, vid första varningen stängs ditt medlemskonto ned 1 vecka, 2 varningar är 1månad och 3 varningar är permanent avstängning.
2010-10-01, 18:38
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
5 tillsägelser är en varning, vid första varningen stängs ditt medlemskonto ned 1 vecka, 2 varningar är 1månad och 3 varningar är permanent avstängning.
Nja...

Man kan få varning redan efter 3 tillsägelser.
2010-10-01, 18:41
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Nja...

Okej tackar.
2010-10-01, 18:42
Bannlyst
Citat:
Nja...

du är ju moderator, kan inte du ta bort denna tråden då? eftersom jag har redan fått svaret på min fråga och jag hade fel.

då kan du ju ta bort tråden
2010-10-01, 18:47
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parau
du är ju moderator, kan inte du ta bort denna tråden då? eftersom jag har redan fått svaret på min fråga och jag hade fel.

då kan du ju ta bort tråden
Nej!

För det första är jag inte mod i den här delen och för det andra så raderar vi inga inlägg, eller trådar, som inte bryter mot reglerna.

En låsning är vad jag kan tänka mig att det blir så småningom. Men jag lovar inget!
2010-10-01, 18:52
Bannlyst
Citat:
Nej!

För det första är jag inte mod i den här delen och för det andra så raderar vi inga inlägg, eller trådar, som inte bryter mot reglerna.

En låsning är vad jag kan tänka mig att det blir så småningom. Men jag lovar inget!

ok ja en låsning hade inte vart dumt, vill inte läsa mer kommentarer om hur fel jag hade

tack på förhand
2010-10-01, 21:19
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
· KLICK ·

// Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto