Fast nu var det inte riktigt så som du beskriver det hela. Följande inlägg är några utav de som ligger till grund för tillsägelserna du fått. Alla är skrivna inom loppet av ett enda dygn:
Citat:
önskare det va dig som låg där i skogen med ditt huvud inslaget.
dumma kommentarer du gör
Citat:
man skämtar inte om såna här grejer.
det finns gränser.
en kvinna har brutalt dödats och du sitter där som en gris och diskuterar eventuella röster för sverigedemokraterna. innerligen nu önskade jag att det va din syster som dog där istället för Elin
Citat:
vi har nog mer liv än du nånsin haft i hela ditt tragiska patetiska jävla liv.
Citat:
NEJJJJ SKALL HAN POLISANMÄLA FB!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG! det är ju hemskt
Citat:
ha ha :
Citat:
jag kan hämta dig oxå
Citat:
självklart, bara att slå en signal
Citat:
HÄNG DOM HÖGT!
Citat:
så du gillar inte min dikt om Elin? din känslokalla jävla dåre. fuck you, gå och dö tack
Citat:
eller ännu bättre gå o häng dig själv i ett rep
Så oss emellan, utan att någon annan behöver höra eller veta om det, visst var det berättigat att ge dig en tillsägelse för att du gått OT.
Senast redigerad av ÅnkelGunnar 2010-10-01 kl. 18:14.
Fast nu var det inte riktigt så som du beskriver det hela. Följande inlägg är några utav de som ligger till grund för tillsägelserna du fått. Alla är skrivna inom loppet av ett enda dygn:
Så oss emellan, utan att någon annan behöver höra eller veta om det, visst var det berättigat att ge dig en tillsägelse för att du gått OT.
va rolig du va nu asså,
jag klagar inte på dig som admin, du har ju dina regler att följa, jag bara undrade som sagt.
men du kan ju ta bort denna tråden nu då för nu fyller den ingen funktion längre
5 tillsägelser är en varning, vid första varningen stängs ditt medlemskonto ned 1 vecka, 2 varningar är 1månad och 3 varningar är permanent avstängning.
5 tillsägelser är en varning, vid första varningen stängs ditt medlemskonto ned 1 vecka, 2 varningar är 1månad och 3 varningar är permanent avstängning.