2004-06-11, 02:34
Medlem
BlueDucks avatar
Problem ett:
Ibland händer det att jag vill ta bort en mapp som jag nyss skapat, men det går inte. Det går inte ens att byta namn på den. det står att mappen används av en annan person eller program, vilket den absolut inte gör. Det hjälper om jag startar om datorn, då är det inga problem att ta bort den, men ska det vara på det sättet?? jag blir jävligt less på detta.

Problem två:
varför fastnar inte inställningarna jag har för mapparna. varje gång jag startar om datorn, hamnar alla mappar i visningsläget "bildspel" vilket är jävligt jobbigt. dessutom de mappar som jag har mappbilder till, funkar inte heller som de ska. bilderna sprids till alla möjliga mappar. jag vill ju t ex att min filmmapp ska ha en bild på en filmrulle, men denna filmrullebild sprids till en satans massa andra mappar också. varför? Är min dator CP ? ska jag hiva ut den genom fönstret?! :mad:
Tacksam för svar
Citera
2004-06-11, 03:27
Medlem
TuXIs avatar
antar att du kör win xp ? Problem ett går la att lösa genom att ladda ner en xp-fix.. och svaret på 2an är väl att gates software suger
Citera
2004-06-11, 04:08
Medlem
jag har tweak xp där kan man ta bort filer som annars inte går att ta bor och sen kan man göra massa andra roliga saker oxå
Citera
2004-06-11, 06:23
Medlem
BlueDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
antar att du kör win xp ? Problem ett går la att lösa genom att ladda ner en xp-fix.. och svaret på 2an är väl att gates software suger
var hittar man den fixen?

Citat:
jag har tweak xp där kan man ta bort filer som annars inte går att ta bor och sen kan man göra massa andra roliga saker oxå
vad är tweak xp? ett program?
Citera
2004-06-11, 12:30
Medlem
TuXIs avatar
Jag tror det kan vara denna: http://www.videohelp.com/forum/userguides/100406.php

men, det finns en liten fil någonstans... men hittar den inte just nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in