• 1
  • 2
2010-09-29, 19:29
Medlem
Douloss avatar
Söker videoklipp där män blir misshandlade/förnedrade av tjejer/tjejgäng.

Visst har man läst om tjejer som delar ut pungsparkar, slår och spottar män i ansiktet och bränner dom med sina cigaretter. Läste även om tjejer i 20-års åldern som misshandlade en kille svårt eftersom han kissade ute på gatan. Har Även läst om ett tjejgäng som knuffade ner en kille från sin cykel för att förnedra och antasta sig på honom. Kvinnors våld mot män verkar faktist öka. Men hittar ingen som lyckats filma något tyvärr.

Skulle vara underbart om man hittade ett videoklipp där ett par snygga tjejer gav sig på en ensam kille på krogen och häller öl på honom slår ner honom, delar ut massa pungsparkar och spottar på honom. För att sedan gå iväg skrattandes. Eller något liknande.

sökte runt lite och hittade följande.

http://www.vidfights.com/Street-Figh...-Helpless-Guy/

Det videoklippet verkar faktist inte vara fake. Men skulle gärna se att tjejerna var mer hårdhänta mot honom och drog ner honom på marken och sparkade och spottade på honom. Samt att dom är äldre.

diskussion

Ni får gärna dela med er av egna erfarenheter har ni sett en tjej ge en kille rejät med däng och total förnedra honom? Eller har ni själva råkat ut för det?

Om tråden ligger fel får gärna MOD flytta den. Mvh
Citera
2010-09-29, 19:35
Medlem
Varför vill du se ett gäng slå ner någon? och sen stå och spotta/sparka på han?
Citera
2010-09-29, 19:42
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oppfinnarjocke
Varför vill du se ett gäng slå ner någon? och sen stå och spotta/sparka på han?
För att jag blir kåt av det. Men det ska vara en eller flera kvinnor som gör det, gärna attraktiva.
Citera
2010-09-29, 19:58
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Ser inte hur tjejer skulle kunna spöa upp en kille, ens om de är i grupp. Bara kolla på det klippet du länkade... De kan slå hur mycket de vill, men eftersom deras slag inte gör någon skada så...
Citera
2010-09-29, 20:03
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster-M
Ser inte hur tjejer skulle kunna spöa upp en kille, ens om de är i grupp. Bara kolla på det klippet du länkade... De kan slå hur mycket de vill, men eftersom deras slag inte gör någon skada så...

Var nog mest för att förnedra honom, det stod ju flera andra killar runt omkring så skulle han ha slagit tillbaka skulle säkert de gått på honom. Jag antar att det är förnedringen som TS tänder på, inte våldet i sig.
Citera
2010-09-29, 20:05
Medlem
.carls avatar
Nej, det är nog förnedringen som är det upphetsande i det hela. Jag kan nog också se det, men jag skulle nog tycka att det är hetare i en mer sexuell situation..
Citera
2010-09-29, 20:17
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster-M
Hade dom bara varit lite äldre och gått på lite aggressivare hade dom garanterat kunna spöa upp honom rejält.
Citera
2010-09-29, 21:18
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
Hade dom bara varit lite äldre och gått på lite aggressivare hade dom garanterat kunna spöa upp honom rejält.

Fast då hade ju killen också slagit tillbaka. Det är ju uppenbart att han inte gör motstånd eftersom det står en gäng killar bakom tjejerna.

Kul video: http://www.youtube.com/watch?v=cuwoUM4oYe0 i samma tema
Citera
2010-10-05, 14:07
Medlem
Ununseptiums avatar
Har du brist på brutalt runkmaterial eller?
Citera
2010-10-05, 16:43
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ununseptium
Har du brist på brutalt runkmaterial eller?
Nej. Snarare att man aldrig kan ha för mycket "brutalt runkmatrial"
Citera
2010-10-05, 17:13
Medlem
Jag håller med dig. Jag tänder också på sånt här. Tjejer får slå mig hur mycket dem vill sålänge det inte är knutna nävar mot ansiktet eller sparkar mot ryggrad, hals och ansikte. Annars är det bara för snygga brudar att göra vad dem vill! Skulle inte ha nå problem med att bli använd som slagpåse av ett gäng tjejer. Som en stämmningshöjare under en tjejkväll kanske
Förnedringen är jag likgiltig mot. Ingenting jag direkt tänder på men inte heller "fel". Det kan likaväl vara att jag förlorat ett vad och en tjej får slå mig sönder och samma eftersom jag förlorade. Om det är några tjejer som vill testa hur det känns att misshandla en kille, hör av dig!

Min flickvän brukar slå mig väldigt mycket. Mer som en "kul grej". Gör väl inte super ont men ganska skoj ändå. Häromdagen så slog hon min mage ganska rejält, fick in några redliga slag på mig. Sen ställde hon sig på knä på min kuk. Hon försöker alltid sparka mig mellan bena. Ska försöka få henne att bli mer våldsam mot mig Säga att hon är tjock borde kanske göra susen!
Citera
2010-10-08, 17:04
Medlem
WilliamGrants avatar
Något som är väldigt underhållade och upphetsande är när tjejer slår ner killar i självförsvar.

http://www.youtube.com/watch?v=kf60BDX9jF4
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in