2010-09-29, 12:21
Medlem
Tja.

Några som ska dra på rockbåten ”Rockin´ the Galaxy” den 25:e november ifrån sthlm?? Jag ska dra dit tänkte jag. Försöker tjöta på polare o bekanta att dra med också men inte fått tag i så många än... Kommer bli nice som fan! Lillasyster är headline, sen är det typ 25-30 band till som ska lira på kryssningen.. bland annat Bai Bang, Innocent Rosie, Primate X, Cold Tears, Systematic Slaguther, Kill the Parish, Spitchic... mfl. Det är de banden jag gillar, men lyssnat lite på en del andra bands myspace och de finns fler schyssta band. Grymt att upptäcka lite nya band som man inte hört innan.

Kostar bara 295kr för billigaste hytten. Kolla mer på http://www.rockinthegalaxy.se

Aldrig varit på någon rockbåt innan men velat länge som fan. Har bara hört gott från folk som vart på alla de olika rock och tattoo-båtarna som går ifrån Stockholm.
Senast redigerad av grahnen 2010-09-29 kl. 12:26.
Citera
2010-10-06, 10:03
Medlem
Nya band klara!
CellOut! Förbannat bra! Finns på spotify, eller kolla deras myspace: http://www.myspace.com/cellout

Även Sterbhaus är klara - http://www.myspace.com/sterbhaus

Börjar arta sig detta! Även fått med lite polare från både göteborg och stockholm nu, kommer bli sjukt nice!
Citera
2010-10-06, 13:26
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Jag ska åka, ser mest fram emot bandet Vapenlicens!
Citera
2010-10-08, 09:25
Medlem
Gött de

Ah de verkar tunga. Lyssnade på deras myspace i början av veckan, kan bli schysst, tung musik på svenska. Det gillas!

Ser även fram emot CellOut som blev klara nyligen, riktigt bra! Finns på spotify, check it out!
Citera
2010-10-16, 09:05
Medlem
EVERGREY ÄR KLARA som headline istället för Lillasyster som vart tvungna att ställa in.

Även Defueld, Elegia och The Neverdies är klara.

http://www.clubcenturion.se/
Citera
2010-10-16, 14:26
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Fyfan vad ostigt det känns att Evergrey ska spela
Citera
2010-10-18, 09:31
Medlem
Asså, inga favoriter hos dig direkt? :P

Har faktiskt aldrig sett dom live trots att man är göteborgare.. dåligt av mig! Så de blir nice att se de nu. Sen fick de ju 3 nya medlemmar i somras, ska bli spännande o se hur de anpassar sig i bandet med

Inte lyssnat överdrivet mycket de senaste åren, lyssnade en del när dom släppte "recreation day" och "the inner circle". Men börjat lyssna lite granna nu igen när de blev klara här!
Citera
2010-10-18, 14:07
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Nja, dom är ganska intetsägande enligt mig. Lillasyster brukar ha bra drag och har några sköna låtar och brukar spela LOK-låtar. Så för mig är det ett minus att dom fick ställa in
Citera
2010-10-20, 09:18
Medlem
Jo de förstår jag, kan hålla med dig! Föredrar nog också Lillasyster. Är själv ifrån Partille, där LOK är ifrån. Sett LOK, Rallypack, Lillasyster över 20 ggr och alltid nöjd Så klart de hade vart grymt! Men de vart nå problem med att de va bokade på en annan båt.

Men men, får se Evergrey som jag inte sett, och tycker de är Får se positivt nu! :P
Citera
2010-10-29, 14:16
Medlem
Träffade två av medlemmarna i Evergrey igår och tjöta lite. En gammal och en ny medlem (rickard och hannes). Blev grymt nyfiken på hur det nya kan låta.. De kunde inte avslöja så mycket tyvärr men tillräckligt för att göra mig intresserad. Dröjer dock till februari med nya skivan.. hoppas man får höra något nytt på båten

De verka iallafall hittat gnistan igen med nya medlemmarna och de har jävligt skoj ihop, det kan göra gott tror jag!

Ser faktiskt fram emot båten mer nu efter tjötet med dom
Citera
2010-11-03, 10:52
Medlem
Dessutom första giget med den nya uppsättningen i Sverige

(skulle skriva detta inlägget sist men de råka hamna i en annan tråd....)
Citera
2010-11-27, 00:56
Medlem
Accentifys avatar
Har precis kommit hem... Fyfan vad fett det var! Kill The Parish var ju fan asgrymma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in