• 1
  • 2
2010-09-29, 09:34
Bannlyst
Tänkte baxa ett sexpack cider på ica. Mina kompisar har gjort det förut men vad ska jag tänka på? Det är ju knappast någon idé att dölja det, det är ju bara att ruscha direkt eller?

Är skyldig en polare 7 st eftersom jag tog de själv från han. Kan inte köpa på systemet än (är bara 18) och pallar fan inte betala 50 kronor för nån jävla skitcider.
Senast redigerad av Doneforlife 2010-09-29 kl. 09:37.
Citera
2010-09-29, 09:38
Medlem
ZaraxZs avatar
Jag känner att det kommer en ljus framtid för dig, det börjar med cider och slutar med sprutherion, sett det förr...

OnT: Stor vinterjacka bör funka
Citera
2010-09-29, 09:43
Medlem
Helhetens avatar
3 burkar löst i varje arm av jackan eller ett sexpack under ena armen med stor jacka och händerna i fickan.

Sen hur jävla pinsamt det är att sno cider på ICA är en annan fråga
Citera
2010-09-29, 09:45
Medlem
Rillvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doneforlife
Tänkte baxa ett sexpack cider på ica. Mina kompisar har gjort det förut men vad ska jag tänka på? Det är ju knappast någon idé att dölja det, det är ju bara att ruscha direkt eller?

Är skyldig en polare 7 st eftersom jag tog de själv från han. Kan inte köpa på systemet än (är bara 18) och pallar fan inte betala 50 kronor för nån jävla skitcider.

Hahaha, onsdagshumor när den är som bäst! Jag tycker du lätt ska överdriva den här operationen. Dra in med 2 maskingevär (se till att ha remmar så dem kan hänga runt axeln). Sen lubbar du mot 6-packen. Drar en salva i taket med ena maskingeväret och sen tar du 2x6-pack och lugnt vandrar ut. Då kan du ju avnjuta 5st själv också! Good luck my friend.
Citera
2010-09-29, 09:50
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rillvar
Hahaha, onsdagshumor när den är som bäst! Jag tycker du lätt ska överdriva den här operationen. Dra in med 2 maskingevär (se till att ha remmar så dem kan hänga runt axeln). Sen lubbar du mot 6-packen. Drar en salva i taket med ena maskingeväret och sen tar du 2x6-pack och lugnt vandrar ut. Då kan du ju avnjuta 5st själv också! Good luck my friend.
Bestämmer sig TS för att göra exakt som du säger så hoppas jag att han filmar det. Helst med en videokamera fasttejpad med silvertejp på huvudet.

Och kanske med en sån där Darth Vader-mask som förvränger rösten litegrann när han pratar. Jag menar... han vill väl inte röja sin identitet på en gång.
Citera
2010-09-29, 09:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rillvar

+1 på den. Ska man göra det ska man göra det på riktigt.

Till TS.
Ta med någon polare som kan täcka för dig medan du lubbar ut och som samtidigt spelar in det med sin mobil.
Posta sen klippet här på FB.
Citera
2010-09-29, 10:08
Medlem
Owers avatar
Vad fan ska dina polare med cider från ica med? Dricker ni er fulla på det?
Citera
2010-09-29, 10:23
Medlem
ta ett sexpack och gå till kassan och säg:
- Är det okej om jag tar dom hära?
Citera
2010-09-29, 10:28
Medlem
Helhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daknhat
ta ett sexpack och gå till kassan och säg:
- Är det okej om jag tar dom hära?
Vad händer om dem säger att det inte är ok att han tar dem då? Han vill ju inte betala
Citera
2010-09-29, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helheten
Vad händer om dem säger att det inte är ok att han tar dem då? Han vill ju inte betala
Vet inte... Kanske springa iväg med dom :/ ??
Citera
2010-09-29, 11:44
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doneforlife

Hahah... dricker ni er fulla på Cider från ICA? Det är ju patetiskt.

Testa att plocka cidern, sedan går du bara lugnt ut. Det är oftast ingen som lägger märke till något, men om dom gör det så är det bara att springa.

Har t ex gått in med tidningar och prylar i ICA-butiker för att sedan gått iväg utan att köpa något. Jag hade ju lika gärna kunnat plockat en tidning från tidningshyllan och gått ut med den? Ingen hade reagerat iaf.
Citera
2010-09-29, 13:21
Medlem
SmeagolXXXs avatar
Var på straffskalan hamnar man om hela operationen skulle skita sig?

Kan det handla om ett telefonsamtal till föräldrarna, eller hur hårt straff riskerar man?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in