2010-09-28, 17:18
Bannlyst
https://www.flashback.org/p25782007

Borde man inte stänga ner den delen? 95% är garanterat minderåriga.

Hälsningar,
PG Ahlgren
Citera
2010-09-28, 17:25
Medlem
micaeles avatar
Garanterat? Har du koll på allas personuppgifter, eftersom du kan garantera detta?
Alla på Flashback är över 18 år tills motsatsen bevisats. Således faller ditt argument tungt.
Citera
2010-09-28, 17:25
Medlem
DanteAlighieris avatar
Så länge man inte har bevis för det så kan man naturligtvis inte det.

Dessutom, de 5% som är tillräckligt gamla kanske vill ha ett grafittiforum?
Citera
2010-09-28, 17:26
Medlem
_abous avatar
Verkligen inte, så länge ingen avslöjas som minderårig är det helt okej.
Anledningen till åldersgränsen är inte "Vi gillar inte smågrabbar", utan det är helt baserat på juridiska aspekter, inget säger att en 14-åring diskuterar sämre än en 30-åring.
Dessutom tycker jag det är bra att det finns ett hyfsat stort alternativ till whoa.nu's graffitidel, där majoriteten är minderåriga, och därför håller än mycket lägre nivå än här, där dom ändå tvingas försöka bete sig.
Citera
2010-09-28, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Garanterat? Har du koll på allas personuppgifter, eftersom du kan garantera detta?
Alla på Flashback är över 18 år tills motsatsen bevisats. Således faller ditt argument tungt.
Hurvida jag kan garantera det eller inte har liten betydelse. Även om åldern förmodligen är låg så är nivån och kvalitén bevisligen extremt låg.
Citera
2010-09-28, 17:40
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlgren
Hurvida jag kan garantera det eller inte har liten betydelse. Även om åldern förmodligen är låg så är nivån och kvalitén bevisligen extremt låg.
Men sluta läsa där då idiot
Citera
2010-09-28, 17:40
Moderator
rotadents avatar
Citat:

Jag vet inte hur gammal du är själv, men kvaliteten på dina inlägg är väl inte direkt skyhög så det är nog mer än ålder som påverkar förmågan att skriva vettiga inlägg... Är du väldigt intresserad av grafitti? Om inte tycker jag att du låter bli att gå in där så slipper du störa dig på nivån. Så gör jag och det funkar utmärkt.
Citera
2010-09-28, 17:59
Medlem
Owers avatar
Många i graffiti forumet har målat graffiti i över 10 år och gör konst du bara kan drömma om.
Ingen tvingar dig att gå till den delen av forumet heller, så gör det inte om det nu är så jobbigt för dig.
Senast redigerad av Ower 2010-09-28 kl. 18:07.
Citera
2010-09-28, 18:01
Moderator
evilhoneys avatar
Jag modererar graffitiforumet eftersom det är ett av mina stora intressen och jag är 31, min medmoderator är inte heller nån tonåring och efter diskussioner med många av våra användare så verkar faktiskt åldrarna vara väldigt spridda så dina fördomar om "ligisterna i graffiti" stämmer inte.
Citera
2010-09-28, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Jag modererar graffitiforumet eftersom det är ett av mina stora intressen och jag är 31, min medmoderator är inte heller nån tonåring och efter diskussioner med många av våra användare så verkar faktiskt åldrarna vara väldigt spridda så dina fördomar om "ligisterna i graffiti" stämmer inte.
Grattis. Grafittiforumet måste vara det sämst modererade. Det kanske är där skon klämmer? Böset sorteras bort i de andra forumen pga god moderering.

Hälsningar,
PG Ahlgren
Citera
2010-09-28, 18:19
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Grattis. Grafittiforumet måste vara det sämst modererade. Det kanske är där skon klämmer? Böset sorteras bort i de andra forumen pga god moderering.

Hälsningar,
PG Ahlgren
Ganska dåligt argument tycker jag men har du åsikter om modereringen så finns det trådar om hur man går tillväga, dessutom kan man ju använda både RP och PM-funktionen för att meddela sig med moderatorerna.
Citera
2010-09-28, 18:21
Medlem
micaeles avatar
Citat:

Hälsningar,
PG Ahlgren
Definiera gärna vad du tycker är bös och pekar på dålig moderering, vore intressant att se vad du har för argument.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in