2010-09-29, 01:37
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Jag tycker mig att ha sett mer artiklar i slaskpressen den senaste tiden likt denna? Har juden gått in i en nya fas i sin propaganda och sitt krig mot den vite Västeuropén?
Ja. Propagandamaskineriet går för tillfället på högvarv - utan någon nämnvärt resultat hittills - i takt med att Europa håller på att återigen nationaliseras, sakta men säkert.

Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Så tjuvar och banditer är våra förebilder? Hur tänker nu juden här? Vill juden på fullt allvar att vi alla blir tjuvpack som inte arbetar och bara lever för dagen? Jag tror inte juden som skrev detta riktigt tänkt igenom det här.
Han syftar på zigenares rotlöshet och kosmopolitism som något positivt, beundransvärt och något för europén att anamma.
Citera
2010-09-29, 02:12
  #26
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Frågeställning: Är zigenarna förebilder för den framtida europén?

Nej, och det finns inte ett spår av varken europeiskt utseende eller europeisk kultur hos den renrasige zigenaren. Deras härstaming är orientalisk i samtliga bemärkelser, och deras hat mot västerlänningen kan jämföras med den betydligt mäktigare judens (den icke-assimilerades) hat mot oss västeuropéer.

Eftersom de vägrar att assimilera sig till Europas folk och lagstiftning, försörjer sig den typiske zigenaren istället på att stjäla gods som han sedan säljer på Blocket.Resultatet av zigenarens framfart blir ett ömsesidigt hat där ursprungsbefolkningen i varje land som förpestas av dessa nomader; av förståeliga skäl deporterar dessa i österled. (heja Berlusconi och Sarkozy)

Rent humanitärt vore det effektivt om ex.vis FN kunde samla ihop zigenarna till en gemensam stat i Asien. (för zigenarna passar verkligen inte in någon annanstans)
__________________
Senast redigerad av Schnuppfen 2010-09-29 kl. 02:16.
Citera
2010-09-29, 02:59
  #27
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panfer
J

Han syftar på zigenares rotlöshet och kosmopolitism som något positivt, beundransvärt och något för europén att anamma.

Åh, så vi ska skippa tjyvbiten då. Haha så otroligt dumt.
Citera
2010-10-02, 22:20
  #28
Medlem
rojass avatar
skcika alla zigenare till israel
Citera
2010-10-03, 00:54
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronan10
Till skillnad från många andra skräckscenarier har därför den zigenska massinvandringen potential att verkligen utvecklas. Om den inledande invandringen inte stoppas är det faktiskt inte helt orimligt att vi inom ett par månader kan komma att se reguljära asylbussar med zigenare från Balkan.

Du är en klarsynt man, fast undergången har redan börjat

Citat:
En källa med inblick bakom kulisserna hörde av sig till PI med synnerligen uppseendeväckande uppgifter. En resebyrå, förmodligen serbisk, säljer bussresor riktat till zigenare som vill till Sverige. I nuläget sägs nio bussar i veckan, året ut, åka i skytteltrafik till Malmö.Migrationsverket sägs också vara införstådda med situationen och arbetar just nu för högtryck med att boka upp varje ledig campingplats runtom i landet.

http://politisktinkorrekt.info/2010/10/02/serbiska-zigenare-pa-vag-till-sverige/

Citat:
I år har Migrationsverket tagit emot 22 584 ansökningar om asyl och bara under september kom 3 887 asylsökande till Sverige – vilket bekräftar den massiva tillströmningen av asylsökande romer från Serbien.

http://politisktinkorrekt.info/2010/10/02/asylsokande2010/

Hur i helvete kan deras ansökningar godkännas? Kan någon förklara det för mig? Om de klassas som asylanter är det ju inte så jävla konstigt om alla tror att alla invandrare i Sverige är "flyktingar".
Serbiska zigenare lär ju för övrigt vara helt livsfarliga med tanke på hur situationen har varit nere på balkan. Nu spekulerar jag fritt, kanske är de hårt arbetande änglalika varelser men jag skulle tippa att de är beväpnade, våldsamma, kriminella, otäcka på alla sätt och vis. Fy faaan.... Får mig nästan att önska mig en våg av finska zigenare istället.
__________________
Senast redigerad av Konkurrent 2010-10-03 kl. 00:57.
Citera
2010-10-03, 03:19
  #30
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det kan du drömma om. Noterar att "Israel"-agenten Jakubowski, redaktör för Judisk Krönika, bara fått sex kommentarer till sin Europafientliga predikan, samtliga negativa till hans dravel...

http://www.dn.se/kultur-noje/essa/darfor-ar-romerna-de-sanna-kosmopoliterna-1.1178756

Vilket i manga fall borde sta sig sjalvklart att Israel ska ge zigenare fristad och 'asyl' i landet. De bada folkgrupperna motte ju samma ode under Hitlers epok., och ansags sta for samma 'orenlighet'. Netanyahu borde ju rimligen omfamna zigenarna. Dessvarre ar det viktigare att kriga mot muslimerna i detta eviga katastrofsomrade.
Citera
2010-10-03, 03:35
  #31
Medlem
Brillans avatar
Kan inte svenska staten skeppa dit de zigenare som nu kommer hit? Så kan de visa Israelerna vilka bra förebilder de är.
Citera
2010-10-03, 11:02
  #32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brillan
Kan inte svenska staten skeppa dit de zigenare som nu kommer hit? Så kan de visa Israelerna vilka bra förebilder de är.
Dom kan ta muslimerna med sig.
Citera
2010-10-03, 11:12
  #33
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konkurrent
Du är en klarsynt man, fast undergången har redan börjat



http://politisktinkorrekt.info/2010/10/02/serbiska-zigenare-pa-vag-till-sverige/



http://politisktinkorrekt.info/2010/10/02/asylsokande2010/

Hur i helvete kan deras ansökningar godkännas? Kan någon förklara det för mig? Om de klassas som asylanter är det ju inte så jävla konstigt om alla tror att alla invandrare i Sverige är "flyktingar".
Serbiska zigenare lär ju för övrigt vara helt livsfarliga med tanke på hur situationen har varit nere på balkan. Nu spekulerar jag fritt, kanske är de hårt arbetande änglalika varelser men jag skulle tippa att de är beväpnade, våldsamma, kriminella, otäcka på alla sätt och vis. Fy faaan.... Får mig nästan att önska mig en våg av finska zigenare istället.
Men hur fungerar det? Kan bussar från Serbien åka fritt i Europa utan att passagerarna har visum till Schengen? Hur stoppar man bussarna? Kan man beslagta bussarna här vid första vändan?
Kan man starta ett bolag som kräver serberna på någon kostnad, går till kronofogden och får bussarna hållna i kvarstad? Annars kan Sverige berikats med 10000 zigenare före årets slut and counting dvs 35000 till nästa år...
__________________
Senast redigerad av chainmail 2010-10-03 kl. 11:16.
Citera
2010-10-03, 11:17
  #34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Men hur fungerar det? Kan bussar från Serbien åka fritt i Europa utan att passagerarna har visum till Schengen? Hur stoppar man bussarna?
Presidenten Tadic som förrått och som tack av EU får visum-lättnader, i princip inget som underlättar för serber i allmänhet då Serbien befinner sig i ekonomisk kris som Tadic strävar att bli värre.

Visum-lättnaderna är sådana att man måste visa upp minst 300 euro för att kunna få en till tre månader vistelse i EU. Zigenarna har genom rån och tiggeri skaffat sig pengarna och packet har kommit hit. Önskar att dom försvann till Israel istället för tillbaks till Serbien för att fortsätta råna och tigga.
__________________
Senast redigerad av Gerasim 2010-10-03 kl. 11:20.
Citera
2010-10-03, 11:19
  #35
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerasim
Presidenten Tadic som förrått och som tack av EU får visum-lättnader, i princip inget som underlättar för serber i allmänhet då Serbien befinner sig i ekonomisk kris som Tadic strävar att bli värre.
Så även om den svenska regeringen skulle velat ha en överrenskommelse med Serbien avseende att stoppa utvandringen skulle Serbien vara helt ointresserade?
Citera
2010-10-03, 11:27
  #36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Så även om den svenska regeringen skulle velat ha en överrenskommelse med Serbien avseende att stoppa utvandringen skulle Serbien vara helt ointresserade?
Tadic gör nästan vad som helst för att tillmötesgå EU, Sveriges regering bör skicka en vettig protest om att zigenarna under falska förespeglingar vill få asyl i Sverige. Stoppet för zigenarna bör ske redan när zigenarna vill in i EU. Problemet är att zigenarna har anhängare i EUs parlament och det landet som hindrar att ta in zigenare som vill åka igenom kan straffas.

Jag vill inte ha packet i Serbien, givetvis inte här i Sverige heller. Zigenarna har mer rättigheter än serber i Serbien, tacken är rån, tiggeri och mord.
__________________
Senast redigerad av Gerasim 2010-10-03 kl. 11:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in