2010-09-28, 17:43
Medlem
StuGs avatar
Redan på valvakan efterlyste Bengt Westerberg ett aktivt propagerande för multikulturalism -eller ett "kosmopolitiskt samhälle". Man har tydligen insett att yttre försvarsmuren med dimridåfloskler om "tolerans" och "generös flyktingpolitik" nu är genombrutna och genomskådade - nu har vi sett en rad (Neuding; UMR:s debattartikel) exempel på vad BW efterlyste.
Citera
2010-09-28, 18:14
Medlem
StuGs avatar
Är det Jakubowski själv som gjort dessa två filmer om
1. multikulturalismen
http://www.youtube.com/watch?v=isUSnmOGg08
2. grupp-evolutionär strategi
http://www.youtube.com/watch?v=NgSoEbC3UWU&feature=related
?

Snart vet man inte om man talar med Ezzelino eller Spectre eller Ivanlendl eller Jakubowski eller De Geer eller Rosenberg eller...
Senast redigerad av StuG 2010-09-28 kl. 18:17.
Citera
2010-09-28, 18:30
Medlem
I en tidigare zigenartråd har jag med nicket "Kronan09" skrivit om Sorosprojektet "the decade for Roma inclusion 2005-2015".

Den uttalade ambitionen är att kopiera den amerikanska medborgarrättsrörelsens arbete under sextiotalet för att med zigenare uppnå en liknande effekt i Syd- och Östeuropa som negrerna åstadkom i USA.

Förhoppningen är att den centrala makten ska kunna köra över lokala byråkratier och politiker, på samma sätt som den federala makten i USA körde över staterna för att integrera sönder skolor och samhällen. Det är i ljus av detta som mycket av det svenska etablissemangets zigenarhype under de senaste åren ska förstås. Det är en fluga som går i EU nu.

http://www.romadecade.org/index.php?lang=2
http://en.wikipedia.org/wiki/Decade_of_Roma_Inclusion

Till skillnad från hur det är nere på kontinenten har det svenska zigenarproblemet inte varit tillräckligt stort för att leda till mycket annat än lokala insatser, som det omtalade projektet i Uppsala och andra punktinsatser. För EU-frälsta (främst från Samma parti som gav er kosovoalbanerna 1991-1994™) upplevs detta inte som en lättnad, utan tvärtom.

Min oinformerade gissning är därför att vi under den kommande mandatperioden kommer att se en tillräcklig zigensk invandring för att vi i en inte alltför avlägsen framtid kommer att tillhöra de tunga spelarna i zigenarfrågor i EU. Med den nuvarande parlamentariska situationen där alla partier kommer att tävla om att visa sig PK är det svårt att se hur man skulle kunna dra åt kranen. Legalt kommer det också vara svårare än vad det var under den liknande situationen under 1991. Eftersom utvandringsländerna är medlemmar i EU kommer det vara svårare att införa visumkrav än vad det var då.

Till skillnad från många andra skräckscenarier har därför den zigenska massinvandringen potential att verkligen utvecklas. Om den inledande invandringen inte stoppas är det faktiskt inte helt orimligt att vi inom ett par månader kan komma att se reguljära asylbussar med zigenare från Balkan.

En sådan "katastrofernas konvergens" (särskilt om ekonomin vänder ned igen) skulle i förlängningen kunna leda till:
*En ökning på kort tid med X00000 zigenare att försörja, med skattehöjningar och samhällsservicesänkningar som följd.
*Omfattande märkbar ökning av kriminalitet.
*Att även glesbygden berikas (vilket kunde leda till att det äntligen blev ett slut på idiotin att integrationen fungerar om man sprider ut invandringen).
*Att det kunde leda till att SD och "realister" minskade på islamofobin (zigenare är överväldigande kristna, med en växande kristen sionistisk väckelse i öst) och tvingades anpassa sig till ett mer prosvenskt budskap.
Spännande tider!
Citera
2010-09-28, 18:33
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Vidriga jävla judar. Synd att Hitler inte hann plocka dem alla, ser vi tillbaka så ser vi att det hade varit ytterst positivt för den vita mannen.
Citera
2010-09-28, 18:53
Medlem
StigAllans avatar
Man kan undra när denna idioti ska upphöra?
Det blir nog när zigenarvurmarna blir tvungna att själva ta hem dessa för att kulturberika sig.
Eva Franchell är den första personen som självklart ska öppna upp sitt hem för de stackars zigenarna!
Något annat kan man inte tänka sig efter att ha läst hennes ledare i horbladet.
För inte kan hon väl vara så korkad att hon tycker att det är andra som ska utföra hennes önskningar i rädda zigenarfrågan?
Dessa landsförrädare kommer inte att sluta upp med sina idiotier förrän de själva får smaka på rå och kall sanning om hur det är att bo i de kulturberikade gettoområden de själva varit med om att skapa.
Tvångsförflytta alla multikultityckare till deras nya bostad i ett blatteområde.
Senast redigerad av StigAllan 2010-09-28 kl. 18:56.
Citera
2010-09-28, 19:14
Medlem
Apelsiners avatar
Vi får hoppas att vår svagsinta medelklass följer den judiska överhetens påbud. Jag väntar spänt på att få se en biblotekarie eller lärarinna ertappas med 5 chokladaskar under kjolen på väg ut från mataffären, likt en sann världsmedborgare!
Citera
2010-09-28, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det kan du drömma om. Noterar att "Israel"-agenten Jakubowski, redaktör för Judisk Krönika, bara fått sex kommentarer till sin Europafientliga predikan, samtliga negativa till hans dravel...

http://www.dn.se/kultur-noje/essa/darfor-ar-romerna-de-sanna-kosmopoliterna-1.1178756

Ok Ezzelino, du är den stora filosofen här i dessa frågor. Men vad är lösningen på dessa problem då enligt dig och på ett högst realistiskt sätt inom ett par års tid? Hur skall juden tvingas bort från makten således?

Zigenare är bara en bunte rövarpack som enbart förstår våldets språk. Märkligt att judar nu uttalar sig som de gör.
Citera
2010-09-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
Ok Ezzelino, du är den stora filosofen här i dessa frågor. Men vad är lösningen på dessa problem då enligt dig och på ett högst realistiskt sätt inom ett par års tid? Hur skall juden tvingas bort från makten således?

Zigenare är bara en bunte rövarpack som enbart förstår våldets språk. Märkligt att judar nu uttalar sig som de gör.

Det är ett uttalande jag inte kan hålla med om, har enbart negativa erfarenheter av zigenare. Ännu märkligare är ändå att någon på allvar kan tro att 13 (eller 50) miljoner judar tänker på samma sätt, att tala om "juden" eller "judenheten". Lars Ohly, Mona Sahlin och Birgitta Ohlsson är tre exempel på svenska politiker som häver ur sig en oändlig mängd påståenden som jag tycker är helt galna, men de talar definitivt inte för mig. Hur kan det vara så svårt att inse att det finns ideologiska skillnader bland befolkningsgrupper?
Citera
2010-09-28, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeanLuc
Det är ett uttalande jag inte kan hålla med om, har enbart negativa erfarenheter av zigenare. Ännu märkligare är ändå att någon på allvar kan tro att 13 (eller 50) miljoner judar tänker på samma sätt, att tala om "juden" eller "judenheten". Lars Ohly, Mona Sahlin och Birgitta Ohlsson är tre exempel på svenska politiker som häver ur sig en oändlig mängd påståenden som jag tycker är helt galna, men de talar definitivt inte för mig. Hur kan det vara så svårt att inse att det finns ideologiska skillnader bland befolkningsgrupper?

Ja, så kan det vara, för Ekeroth-bröderna med sin ideologiska ståndpunkt kämpar mot judarna i etablissemanget. Men vad judar tycker om zigenare överlag har jag aldrig hört något kring.
Citera
2010-09-28, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
Ja, så kan det vara, för Ekeroth-bröderna med sin ideologiska ståndpunkt kämpar mot judarna i etablissemanget. Men vad judar tycker om zigenare överlag har jag aldrig hört något kring.

Så länge zigenarna inte knackar på dörren till Israel så är dom bra människor enligt judarna. Zigenarna är Europas förebild.

Det finns dock inte en chans i helvetet att Israel skulle ta emot Europas "förtryckta" romer, trots att dom har så mycket gemensamt. Båda folkgrupper är nomader och har sida vid sida målat staket i Auschwitz.
Citera
2010-09-29, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Så länge zigenarna inte knackar på dörren till Israel så är dom bra människor enligt judarna. Zigenarna är Europas förebild.

Det finns dock inte en chans i helvetet att Israel skulle ta emot Europas "förtryckta" romer, trots att dom har så mycket gemensamt. Båda folkgrupper är nomader och har sida vid sida målat staket i Auschwitz.
Jag hade tidigare en liknande föreställning, men uppenbarligen har det förekommit en viss zigensk invandring till Israel sedan 1948.

Israel är heller inte det första exemplet på judisk-zigensk samexistens, utan det finns en lång förhistoria där de två folken levt i symbios genom allianser, arbetsuppdelning och korsgiften.

Kaka söker maka...

https://www.flashback.org/sp19990365
Citera
2010-09-29, 00:54
Medlem
sven.hedins avatar
Så tjuvar och banditer är våra förebilder? Hur tänker nu juden här? Vill juden på fullt allvar att vi alla blir tjuvpack som inte arbetar och bara lever för dagen? Jag tror inte juden som skrev detta riktigt tänkt igenom det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in