2010-10-05, 17:50
Edit; ser nu att nyårsafton i år infaller på en fredag så blir till att åka ner Onsdag - Lördag istället.
Förra året vi var ute på var vi inte på överdrivet många ställen. Nere vid gamla stan ligger ju en del nattklubbar... Har redan glömt det mesta dock
Vill minnas att vi var på ett ställe som heter Anaconda och det är det enda jag kommer ihåg namnet på, bra drag vart det där i alla fall.. Gled in på några olika klubbar som man inte minns namnet på... Vakterna där nere är väldigt strikta när det gäller klädseln... Var en del ställen vi inte kom in på för att min polare hade på sig sneakers och en t shirt...
så gärna en skjorta & kavaj så är det nog inga problem. Har ingen koll på hur aktivt nattlivet är på onsdag & torsdag då vi endast var ute på fredagen, dvs dagen innan Sensation. Sen skadar det aldrig att gå in med lite damer när man ska in på de "flotta" ställena. Att komma fem killar som verkar vara vilsna turister släpper dom sällan in jämfört med Sverige. Förstod ganska snabbt att det gäller att vara kylig och rutinerad då det kommer till att gå in på de stora klubbarna, agera precis som att det är givet att dom ska släppa in dig.
Har nu också kollat en del efter flyg men har haft svårt att hitta direktflyg vid dessa datum.. Förra året flög vi direkt med RyanAir för cirkus 2000kr.. Men mellanlanda är inte hela världen heller isåfall. KLM är ett flygbolag som jag har bra erfarenheter ifrån.
Förra året vi var ute på var vi inte på överdrivet många ställen. Nere vid gamla stan ligger ju en del nattklubbar... Har redan glömt det mesta dock

Har nu också kollat en del efter flyg men har haft svårt att hitta direktflyg vid dessa datum.. Förra året flög vi direkt med RyanAir för cirkus 2000kr.. Men mellanlanda är inte hela världen heller isåfall. KLM är ett flygbolag som jag har bra erfarenheter ifrån.