2010-09-28, 19:58
Medlem
cem77s avatar
Om du har bantat så har väl omkretsen runt bröstkorgen under brösten minskat?

Nu är det så ofinurligt med BH-storlekar att D-kupa inte alltid är D-kupa. Så att bara säga att du tappat din D-kupa låter otroligt, troligen har du även bytt nummer på BH:n. Och då går det inte att jämföra rakt av men det kanske du redan vet?
Sen låg du säkert förut på gränsen till att du verkligen behövde D och har nu definitivt fallit i rätt fack.
2010-09-28, 20:04
Medlem
visst går det att tappa vikt utan att tappa bröst . http://www.kostdoktorn.se/lagre-vikt-storre-brost
2010-09-28, 20:07
Medlem
Roundcubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nietsoviet
Vi bryr oss oftast inte om vad ni vill ha! Det handlar om vad media vill att vi ska vilja ha, vilket tillslut handlar om vad vi (tror att vi) vill ha.

Eller så finns det såna (som i ts fall ) som har bantat bort sin enda rot till framgång, och nu gråter floder över att hon kommer få betala sina drinkar själv på den hippa innekrogen på hörnet ?

2010-09-28, 20:12
Medlem
Aj aj aj, det där var ju inte så snällt

TS, lust att komma in i diskussionen igen och förklara dig? Du är ju trots allt inloggad.
2010-09-28, 20:13
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Bröst ska vara små och fasta, sådär ungdomligt små hurtiga saker, fast inte FÖR små då, då ser det ju barnsligt ut. Men sådär så att en mans hand precis täcker dem kanske.. Stora hängiga blator till patar är fult och WT.

EDIT: Och stora bruna vårtgårdar går fetbort. Men, klart man accepterar det om man älskar henne på riktigt! Men nu ska vi vara ytliga här.

Jo, jag vet att dom ska vara små och fasta, men när stora bröst minskar så drar inte precis huden automatiskt sig tätt intill kroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av ljung_
Fan är alla så rädda för att vara smala, jag säger tvärtemot, bli inte för tjock bara. Som tjock dör man tidigare och drabbas av andra sjukdommar som inte smala gör.

Våga stå imot media som helatiden propagerar för att det är farligt att vara smal!

Jag håller helt med, hellre 40 kilo än 80.

Citat:
Ursprungligen postat av Vargis
Har tittat på dina bilder, och jag måste få säga att du är förbannat fin!!
Ser inga större fel på dig, trots att du känner att du minskat i bröststorlek.. Kompensera det med en pushup?

Och man går ner i bröstsize om man bantar. Som vi alla kanske vet, så består bröst till 90% av fett, och det är en av de ställen man minskar i fett% snabbast

Tack för det. Problemet är att när jag använder push up så får jag ändå ett glapp mellan brösten, jag brukar liksom ha en rejäl klyfta... Ursäkta brukade.

Citat:
Ursprungligen postat av Felon
föredrar tajt kropp framför stora hängiga jävla fettklumpar (alla gånger)

men inte anorexia smal... Vidrigt

Ja, men nu är dom inte tighta, vad fan är det folk inte förstår? Bröst som blir små blir fan inte fasta automatiskt.
2010-09-28, 20:16
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag rekommenderar att du väger in på 63-65 kilo. Den vikten kommer passa en 172 cm lång kvinna perfekt och du kommer att ha tuttarna intakta.

Jo, jag planerar väl att väga så ungefär. Dock så kommer tuttarna inte alls att bli intakta då de består av skinn och.. Ah inge mer.

Citat:
Ursprungligen postat av 602
hon har ju blitt spankad dumfan ser du väl, randen är till 99% randen av strumpebandshållare.

Haha, här har vi en som vart med förut

Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Trollin?

På ena bilden har du ett födelsemärke
http://desmond.yfrog.com/Himg340/sca...=640&ysize=640

På den andra har du inte
http://yfrog.com/f5flashbackj

Det är då den mest anmärkningsvärda skillnaden som jag lade märke till. Utöver det så tycker jag att händerna, håret och kroppen i helhet ser ut att tillhöra två olika personer. Men det är ju såklart osäkert eftersom bilderna visar inte så mycket.

TimGunn, om du vill så kan jag säkerställa min identitet. Skriv ett pm så ska du få dina bevis

Citat:
Ursprungligen postat av TheMasterPace
Tror det är ett troll. På ena bilden har du pushup-BH, vad det ser ut som, dom ser självklart större ut då, det är ju hela poängen med den typen av BH? På andra bilden är du topless klart som fan dom ser mindre ut då? Du har antagligen säckpåsar till tuttar. Det går ju inte att jämföra på det viset som du gör. Om du vill verka trovärdig dvs.

Jo men givetvis! Jag la inte upp bilder från början men gjorde det på begär och då tar jag givetvis bilder som tydligt visar skillnaden. Vilseledande, jo visst, men det är stor skillnad irl.
2010-09-28, 20:24
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftfrikadelle
Håller faktiskt med dig... Tycker det som skumt ut! Det behövs en före/efter video!

Kan som sagt bevisa min identitet och mitt ägande över bilderna för den som är intresserad. Bilderna räcker gott och väl.

Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil

Sluta noja så mycket. Du får säkert kuk så du klarar dig.

Ja självklart, vad har det med saken att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av bull-shit
Vad innebär anorexia-smal? Varje gång jag ser detta uttryck funderar jag över detta. Är det bmi 13 eller även bmi 17/18? (Bmi lägre än 19 klassas som undervikt)

Anorexia smal är väl någonstans runt 16 antar jag?

Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Har någon rp:at tråden?

Tack TS för bilderna på de vackra damerna. Men som TimGunn påpekat så är det två olika bilder du visar. Efter avslöjandet slutar du skriva inlägg, varför?

Många verkar ignorera det faktum att kvinna på bild 2 har ett födelsemärke ovanför brösten och kvinna på bild 1 ej har det.

TS, vad får du ut av att sitta här och ljuga ihop en sådan korkad historia? Mår du bättre av att höra om hur män dreglar över kvinnors bröst?

En annan är inte online jämt, och jag antar att jag kommer få tusen pm nu men jag KAN bevisa min identitet. Så ni kan alla sluta känna er stolta över att ni "avslöjat" mig. Mitt födelsemärke låg precis i klyftan när jag hade den sizen. Vill du ha en personlig referans kan du ringa någon anhörig som besökt mina babies lite närmare.

Pinsamt för dig att du dumförklarar mig, ogillar att bli kallad lögnare så du kan förslagsvis ta tillbaka det nu, eller i annat fall efter att jag bevisat min identitet.
2010-09-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Kan som sagt bevisa min identitet och mitt ägande över bilderna för den som är intresserad. Bilderna räcker gott och väl.

Ja självklart, vad har det med saken att göra?

Anorexia smal är väl någonstans runt 16 antar jag?

En annan är inte online jämt, och jag antar att jag kommer få tusen pm nu men jag KAN bevisa min identitet. Så ni kan alla sluta känna er stolta över att ni "avslöjat" mig. Mitt födelsemärke låg precis i klyftan när jag hade den sizen. Vill du ha en personlig referans kan du ringa någon anhörig som besökt mina babies lite närmare.

Pinsamt för dig att du dumförklarar mig, ogillar att bli kallad lögnare så du kan förslagsvis ta tillbaka det nu, eller i annat fall efter att jag bevisat min identitet.

Vill du då förklara detta inlägg:

https://www.flashback.org/sp25784063

EDIT: och även detta:

http://regex.info/exif.cgi?url=http%...Fflashback.jpg
2010-09-28, 20:28
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMack
Erkänn du ville bara visa upp dig med dom bilderna du ser helt okej ut faktiskt bättre än medel.

Nej mitt syfte var inte alls att publicera några bilder, fick gräva långt bak för att hitta de godingarna, den ena bilden är flera år gammal.

Citat:
Ursprungligen postat av childman
Hej, vill du gå på blind-dejt? Är 18, välutrustad.

Nej jag ogillar välutrustade män.

Citat:
Ursprungligen postat av GOHUL
Stört att man kan vara så jävla utseende fixerad som TS alltså. Kommer aldrig förstå mig på det kvinnliga könet. Vet inte om du bryr dig men kan säga att personligen tycker jag anorexiasmala brudar är något av det äckligaste jag vet, jävla slynor alltså

Jag är nog förhållande vis icke fixerad men jag har mina punkter som är extra känsliga liksom alla människor... Eller nej jag är nog fixerad.... Förresten.

Citat:
Ursprungligen postat av Blastin
Du beskrev just halva Flashback!

Ont: Som sagt, brösten består av fett.. Du har väl tränat bort dem ^^

Jo men så långt är väl jag också med?
2010-09-28, 20:32
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cem77
Om du har bantat så har väl omkretsen runt bröstkorgen under brösten minskat?

Nu är det så ofinurligt med BH-storlekar att D-kupa inte alltid är D-kupa. Så att bara säga att du tappat din D-kupa låter otroligt, troligen har du även bytt nummer på BH:n. Och då går det inte att jämföra rakt av men det kanske du redan vet?
Sen låg du säkert förut på gränsen till att du verkligen behövde D och har nu definitivt fallit i rätt fack.

Jag är ganska väl insatt. Så förstår vad du menar, visst har jag minskat i omkrets men absolut inte någon märkbar storlek. Har använt samma bhar utan att känna något fel på omkretsen.

Citat:
Ursprungligen postat av Roundcube
Eller så finns det såna (som i ts fall ) som har bantat bort sin enda rot till framgång, och nu gråter floder över att hon kommer få betala sina drinkar själv på den hippa innekrogen på hörnet ?

Jag betalar -och har alltid gjort- mina drinkar själv.

Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Aj aj aj, det där var ju inte så snällt

TS, lust att komma in i diskussionen igen och förklara dig? Du är ju trots allt inloggad.

Men herregud!!! Jag stressar som en jävla tok för att få ut absolut ingenting mer än frustration över alla dumma jävlar som säger att det inte är jag eller att jag är dum i huvudet.
2010-09-28, 20:35
Medlem
nietsoviets avatar
Mmm Åh ja! Grandma fuck me, typ. Man löper större risk att drabbas av benskörhet om man är underviktig. Så jävla sexigt att se ut som Quasimodo.
2010-09-28, 20:37
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
TimGunn, om du vill så kan jag säkerställa min identitet. Skriv ett pm så ska du få dina bevis
Nej, att outa dig själv är bara dumt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in