Citat:
Ursprungligen postat av Luftfrikadelle
Håller faktiskt med dig... Tycker det som skumt ut! Det behövs en före/efter video!
Kan som sagt bevisa min identitet och mitt ägande över bilderna för den som är intresserad. Bilderna räcker gott och väl.
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Ja självklart, vad har det med saken att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av bull-shit
Vad innebär anorexia-smal? Varje gång jag ser detta uttryck funderar jag över detta. Är det bmi 13 eller även bmi 17/18?

(Bmi lägre än 19 klassas som undervikt)
Anorexia smal är väl någonstans runt 16 antar jag?
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Har någon rp:at tråden?
Tack TS för bilderna på de vackra damerna. Men som TimGunn påpekat så är det två olika bilder du visar. Efter avslöjandet slutar du skriva inlägg, varför?
Många verkar ignorera det faktum att kvinna på bild 2 har ett födelsemärke ovanför brösten och kvinna på bild 1 ej har det.
TS, vad får du ut av att sitta här och ljuga ihop en sådan korkad historia? Mår du bättre av att höra om hur män dreglar över kvinnors bröst?
En annan är inte online jämt, och jag antar att jag kommer få tusen pm nu men jag KAN bevisa min identitet. Så ni kan alla sluta känna er stolta över att ni "avslöjat" mig. Mitt födelsemärke låg precis i klyftan när jag hade den sizen. Vill du ha en personlig referans kan du ringa någon anhörig som besökt mina babies lite närmare.
Pinsamt för dig att du dumförklarar mig, ogillar att bli kallad lögnare så du kan förslagsvis ta tillbaka det nu, eller i annat fall efter att jag bevisat min identitet.