2010-09-28, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Jo men visst förstår jag att ni gillar kurvor allihopa, men jag har svårt att klä mig då jag är variant "mjukis" och det tenderar att lätt bli fult när man ser ut som en muffin i tighta jeans. Därför jag försöker hålla mig tight, sen så är jag perfektionist och stör mig väldigt mycket på små skönhetsfel.

Bild ett är före och bild två är efter. Pics or it didn´t happen.

http://yfrog.com/f5flashbackj

http://yfrog.com/9gdsc0075niej

EDIT: Sorry är lite yr, bytte plats på bilderna nu.

Sluta klaga, mitt ex gick fan ner från D kupa till A kupa när hon började träna och hon klagade inte ens..
2010-09-28, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maitan
Jag tycker det där är väldigt svårt att bedöma. Första bilden är för otydlig och du borde tyvärr ha tagit en bild i samma anda som 'efter-bilden'

Eller hur, varför inte bara ta bild på dina bröst nakna? Kanske en helkroppsbild också för att kunna se dom på avstånd. Helkroppsbilden naken också.
2010-09-28, 18:24
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Sluta klaga, mitt ex gick fan ner från D kupa till A kupa när hon började träna och hon klagade inte ens..

Ja, det är ju liksom inte första gången det händer.
2010-09-28, 18:35
Medlem
kolits avatar
Citat:
Nä men precis, jag hade ju den snygga kroppen innan jag gick upp och ner, jävla skit. Tror dock inte det finns nån lösning på problemet. Ville nog mest ha medlidande eller lära mig acceptera skiten...
Du får så mycket medlidande du vill ifrån mig med den kroppen

Men on-topic: Har dina bröst blivit fastare eller bara helt enkelt mindre? fick aldrig ur detta ur texten eller bilderna, Samt snackar vi att de har gått ner 1 eller 2 storlekar för jag menar om du har gått från typ D22 till C44 så är det väl ingen större deal utifrån mitt perspektiv men klart jag skulle ju inte vilja förlora 2 cm ifrån min penis om jag tränade.
2010-09-28, 18:39
Medlem
Om du bara äter väl samtidigt som tränar så ska du nog klara din kropp perfekt
2010-09-28, 18:40
Medlem
Nido6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hankkk
vi vill inte ha jättevältränade tjejer!
Ursäkta mig, jag vill inte vara sån, men vilka är "Vi"?

Jag vill ha heroin-chic med stora tuttar.
Det är bara till att ringa kliniken stumpan.
2010-09-28, 19:03
Medlem
Roxanas avatar
Silikon eller p-piller om du vill få större. Själv är jag tvärtom. Hade en rejäl C-kupa men är nu nere på B vilket jag faktiskt gillar bättre.
2010-09-28, 19:09
Medlem
Nido6s avatar
Vafan, det där ser ju helt ok ut. Punda ner dig lite också, sen kan du skicka PM.
2010-09-28, 19:26
Medlem
E.Goodes avatar
Citat:
Jo fast har du en gång haft stora bröst ser det förjävligt ut när dom är små Fuck, jag vill inte leva mitt liv med "schyst hylla! Tack, den är gjord av plast"

Hellre plasthylla än sladdriga halvfyllda ballonger, no offense. Du ska nog vara glad att dina bröst blivit mindre, då naturligt stora bröst oftast se förjäkliga ut efter några år, speciellt efter du jojo-bantat skulle jag tro.
2010-09-28, 19:32
Medlem
E.Goodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwuler
Känner igen mig som fan, bantar också hela tiden (pendlar i vikt snarare..). och jag går från allt till B-kupa till nästan E-kupa! Helt jävla stört.

Vet inte vad man ska göra åt det, men hellre vara smal än ha stora pattar. Big boobs doesn't count if your'e fat Och du är ju i alla fall inte plattbröstad och det är ju huvudsaken.

hahaha kul har jag aldrig hört, men ack så sant..
2010-09-28, 19:45
Medlem
theshades avatar
Kroppsfettet går ju inte att flytta runt som man vill. Tränar du mage får du magmuskler, inte mindre magfett. Dina problem verkar dock inte relaterade till kroppsfettet (eller något annat fysiskt för den delen).
2010-09-28, 19:45
Medlem
Citat:
Jo men visst förstår jag att ni gillar kurvor allihopa, men jag har svårt att klä mig då jag är variant "mjukis" och det tenderar att lätt bli fult när man ser ut som en muffin i tighta jeans. Därför jag försöker hålla mig tight, sen så är jag perfektionist och stör mig väldigt mycket på små skönhetsfel.

Bild ett är före och bild två är efter. Pics or it didn´t happen.

http://yfrog.com/f5flashbackj

http://yfrog.com/9gdsc0075niej

EDIT: Sorry är lite yr, bytte plats på bilderna nu.

Nej gumman det där är skillnaden på push-up och utan push-up, inte B och D. Dvs B på båda bilderna. Tyvärr du är B, sorry. Som tur är har plastikkirurgerna hjälp du kan få.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in