Jo men visst förstår jag att ni gillar kurvor allihopa, men jag har svårt att klä mig då jag är variant "mjukis" och det tenderar att lätt bli fult när man ser ut som en muffin i tighta jeans. Därför jag försöker hålla mig tight, sen så är jag perfektionist och stör mig väldigt mycket på små skönhetsfel.
Bild ett är före och bild två är efter. Pics or it didn´t happen.
Nä men precis, jag hade ju den snygga kroppen innan jag gick upp och ner, jävla skit. Tror dock inte det finns nån lösning på problemet. Ville nog mest ha medlidande eller lära mig acceptera skiten...
Du får så mycket medlidande du vill ifrån mig med den kroppen
Men on-topic: Har dina bröst blivit fastare eller bara helt enkelt mindre? fick aldrig ur detta ur texten eller bilderna, Samt snackar vi att de har gått ner 1 eller 2 storlekar för jag menar om du har gått från typ D22 till C44 så är det väl ingen större deal utifrån mitt perspektiv men klart jag skulle ju inte vilja förlora 2 cm ifrån min penis om jag tränade.
Jo fast har du en gång haft stora bröst ser det förjävligt ut när dom är små Fuck, jag vill inte leva mitt liv med "schyst hylla! Tack, den är gjord av plast"
Hellre plasthylla än sladdriga halvfyllda ballonger, no offense. Du ska nog vara glad att dina bröst blivit mindre, då naturligt stora bröst oftast se förjäkliga ut efter några år, speciellt efter du jojo-bantat skulle jag tro.
Känner igen mig som fan, bantar också hela tiden (pendlar i vikt snarare..). och jag går från allt till B-kupa till nästan E-kupa! Helt jävla stört.
Vet inte vad man ska göra åt det, men hellre vara smal än ha stora pattar. Big boobs doesn't count if your'e fat Och du är ju i alla fall inte plattbröstad och det är ju huvudsaken.
Kroppsfettet går ju inte att flytta runt som man vill. Tränar du mage får du magmuskler, inte mindre magfett. Dina problem verkar dock inte relaterade till kroppsfettet (eller något annat fysiskt för den delen).
Jo men visst förstår jag att ni gillar kurvor allihopa, men jag har svårt att klä mig då jag är variant "mjukis" och det tenderar att lätt bli fult när man ser ut som en muffin i tighta jeans. Därför jag försöker hålla mig tight, sen så är jag perfektionist och stör mig väldigt mycket på små skönhetsfel.
Bild ett är före och bild två är efter. Pics or it didn´t happen.
EDIT: Sorry är lite yr, bytte plats på bilderna nu.
Nej gumman det där är skillnaden på push-up och utan push-up, inte B och D. Dvs B på båda bilderna. Tyvärr du är B, sorry. Som tur är har plastikkirurgerna hjälp du kan få.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!