Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2010-10-01, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SannaMaria
Där lärde jag mig något nytt, delgav bara en tanke efter att jag sett att flera skrivit längre bak i tråden att det var helikoptrar över lundby.

ok

Det finns sex polishelikoptrar i Sverige.
Polishelikoptrarna är stationerade i Stockholm, Göteborg, Östersund och Boden och malmö.
Sedan 2001 använder Polisen helikoptermodellen EC 135.
Drygt 30 personer arbetar inom polisflyget.

Jag är ganska säker på att sthlm har 2 st dom övriga har 1
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SannaMaria
Där lärde jag mig något nytt, delgav bara en tanke efter att jag sett att flera skrivit längre bak i tråden att det var helikoptrar över lundby.

Gbg har väl haft två, men en haverade väl så numera har de bara en? Rätta mig gärna om jag har fel. Jag skrev bara vad jag såg. Det finns ingen möjlighet att de har en extra "inlånad"?
Citera
Bannlyst
Ja den här "gangsta" kulturen som förespråkar guld, bling bling lyxiga vrålåk, pengar droger, brudar.

Kvinnosyn på det?

Alltså allt handlar om att äga. ETY hade stora planer sa hans kompis "ville bli president". Med den synen på sig själv och synen på kvinnor....bling-bling clown med väldigt hög uppfattning om sig sig påverkad av droger....

Han rör sig runt Elin som att han tror att han äger henne. Hon tittar ut ointresserad och besvärad.
Han cirklar runt henne som ett rovdjur. Inkräktar på hennes revir, hänger sig över henne. Tafsar på henne? Han sträcker fram handen mot henne när han lutar sig över henne.

Mannen i svarta jackan har också gangsta stilen, svart skinnmunkjacka och säckiga byxor. Alla såna är bekanta oftast iallafall. Och det ser också så ut som att han börjar gå emot honom. Vem är han?? Det vill jag veta. Sedan undrar jag varför S***N facebook-kompisen skriver "Only GOD will judge me"

Om han var oskyldig skulle han nog inte skriva sånt nu när polisen kollar in ETYs alla vänner. men om han är skyldig och dessutom lite religiös så kanske han inte kunde hålla sig från att uttycka sig.
Citera
2010-10-01, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Blev hon våldtagen?

Inte offentliggjort hur det ligger till med den saken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Här kan man se alla vännens bilder: http://www.facebook.com/album.php?aid=9025&id=100000421961020&page=2 (fungerar det inte så klicka upp bilden han har postat en bit ner på sin wall, från den går det att bläddra vidare).

Alltså jag är ledsen för mitt språkbruk nu, men jag blir så jävla irriterad på dessa personer som ska låtsas vara gangsta och amerikansk hiphop och står och gangposar på varje bild - när man vet att de kommer från typ hyddor med jordstampade golv och ser deras mongobongospråk i kommentarerna (för inte fan kan de ordentlig engelska iallafall). Jag har flera kvinnliga bekanta som enligt egen utsago "gillar svarta killar" men samtidigt är extremt noga med att de ska vara svarta från USA och "absolut inte afrikanegrer" - ordagrant citerat! Så jag antar att det är därför GM och hans polare känner att de måste lägga till sig med de här personligheterna, för att lura en viss typ av tjejer helt enkelt. Trist att de inte skiter i allt sånt och satsar på att utbilda sig och skaffa jobb istället.

Och för sakens skull då: Nej, jag är inte rasiiiiist. Jag blev lika äcklad av länken till nasseforumet som någon postade, där är de ju lika jävla väck i huvudet. Ytterligheter överhuvudtaget, fy fan.

Edit: Och jag är själv tjej, för övrigt.

citat från vännens FB logg
"Simeon Yilema:
only GOD can judge me.

för 19 timmar sedan"

vad är det han menar tro? vad ska gud dömma?
Citera
Medlem
blondie-590s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortis et liber
Bull shit! Samhället är mycket säkrare än genemne man (kvinna) blir lurad att tro. Elins var en fluke, hon råkade ut för en galning och det kan visst ha varit wen galning hon blev sugen på, även om det förefaller mig osannolikt. Inte för att hon gillar Michael J (vitblekt, gay, död?) utan för att hon kanske gillade amerikansk kultur (som många svenskar, särskilt de som aldrig tagit del av det riktiga amerikanska samhället på plats) eller gillade biffiga snubbar eller hade en sexuell lust som hon ville leva ut med en okänd som ingen hon kände hade koppling till.

Du vill bara att kvinnor ska våldtas ,erkänna detta istället.Ju fler desto bättre.
Skända alla Sveriges kvinnor bara,hahaha skrattar du sedan!

EY var inte Elins typ,jag gissar på av olika rykten att hon var ganska så kräsen och inte tyckte om påflygna män.
EY är inte någon kvinnas typ.Han ser stört löjlig ut och hans klädsel och gångstil är också helt väck!
Jag hade gissat på att han var någon förrymd "dagcenterpatient."

Citat:
Ursprungligen postat av B0llkalle
Antagandet var ju att GM hotade henne, eller tvingade henne att stanna på spårvagnen förbi Gropegårdsgatan. Rimligen borde han väl då kunnat ta med henne av vid Temperaturgatan första gången de passerade där.

Nej,jag tror inte det.Hon kanske ignorerade honom och gjorde sig själv-okontaktbar.Som ensam tjej känner man instinktivt när man är hotad och då är ett "tillbakadraget försiktigt beetende" en överlevnad man tar till.EY tänkte väl att ehh,väntar lite...EY verkade också "vid någon hållplats första vändan vänta på någon," han stack ut huvudet och kikade åt vänster till höger Tänkte kanske att jag kan lika gärna "åka runt"med tjejen medans invänta polare.
SEdan där vid ändhållsplatsen stod vagnen still i flera minutrar.Där kan något ha hänt!Vad vet jag inte.Han kan ha lovat henne skjuts hem eller något.De kan ha kommit överens om något.
Det är väldigt märkligt att Elin går av vid den stationen som vråläcklet bor.
Senast redigerad av blondie-590 2010-10-01 kl. 21:31.
Citera
Medlem
ttamizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parau
ok

Polishelikoptrarna är stationerade i Stockholm, Göteborg, Östersund och Boden och malmö.

Skojar du 6 stycken? Fan jag trodde de hade 50.
Citera
Medlem
lizaaas avatar
Citat:
ok

http://www.polisen.se/Om-polisen/Sa-arbetar-Polisen/Specialkompetenser/Polisflyget/
Senast redigerad av lizaaa 2010-10-01 kl. 21:29.
Citera
2010-10-01, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Har det varit helikoptrar i luften? Jag har varit uppe på länsmanstorget och snackat med lite folk utanför pizzerian och då har jag inte lagt märke till någon helikopter..?

Alla, inkl blattarna på torget verkar ganska förstämda och detta är onekligen det stora pratämnet för kvällen.. Folk spekulerar vitt och brett, till höger och vänster... En refererade till att han varit inne på flashback och trodde hela högen här var ett gäng tjackpundare.. Själv nickade jag inställsamt utan att avslöja att jag förmodligen är en av dem han syftade på...

Jag syftade på helikoptern över lundby nu i eftermiddags/kväll. Tror fortfarande att den är uppe.
Citera
Bannlyst
Citat:
ok

Vaddå ganska övertygad. Nyss sa du att du känner en person som jobbar på säve flygplats och fått din kunskap därifrån.
Citera
Medlem
lizaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttamiz
Skojar du 6 stycken? Fan jag trodde de hade 50.

http://www.polisen.se/Om-polisen/Sa-arbetar-Polisen/Specialkompetenser/Polisflyget/
Citera
2010-10-01, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Hoppas polisen i USA kollar upp och jämför den här gärningsmannen med olösta mordfall på kvinnor när han bodde där. Någon som vet exakt var han bodde (mer exakt än Virginia)?
Alexandria Virginia, en av USAs farligaste städer. Många GANGS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in