Citat:
Ursprungligen postat av Fortis et liber
Bull shit! Samhället är mycket säkrare än genemne man (kvinna) blir lurad att tro. Elins var en fluke, hon råkade ut för en galning och det kan visst ha varit wen galning hon blev sugen på, även om det förefaller mig osannolikt. Inte för att hon gillar Michael J (vitblekt, gay, död?) utan för att hon kanske gillade amerikansk kultur (som många svenskar, särskilt de som aldrig tagit del av det riktiga amerikanska samhället på plats) eller gillade biffiga snubbar eller hade en sexuell lust som hon ville leva ut med en okänd som ingen hon kände hade koppling till.
Du vill bara att kvinnor ska våldtas ,erkänna detta istället.Ju fler desto bättre.
Skända alla Sveriges kvinnor bara,hahaha skrattar du sedan!
EY var inte Elins typ,jag gissar på av olika rykten att hon var ganska så kräsen och inte tyckte om påflygna män.
EY är inte någon kvinnas typ.Han ser stört löjlig ut och hans klädsel och gångstil är också helt väck!
Jag hade gissat på att han var någon förrymd "dagcenterpatient."
Citat:
Ursprungligen postat av B0llkalle
Antagandet var ju att GM hotade henne, eller tvingade henne att stanna på spårvagnen förbi Gropegårdsgatan. Rimligen borde han väl då kunnat ta med henne av vid Temperaturgatan första gången de passerade där.
Nej,jag tror inte det.Hon kanske ignorerade honom och gjorde sig själv-okontaktbar.Som ensam tjej känner man instinktivt när man är hotad och då är ett "tillbakadraget försiktigt beetende" en överlevnad man tar till.EY tänkte väl att ehh,väntar lite...EY verkade också "vid någon hållplats första vändan vänta på någon," han stack ut huvudet och kikade åt vänster till höger Tänkte kanske att jag kan lika gärna "åka runt"med tjejen medans invänta polare.
SEdan där vid ändhållsplatsen stod vagnen still i flera minutrar.Där kan något ha hänt!Vad vet jag inte.Han kan ha lovat henne skjuts hem eller något.De kan ha kommit överens om något.
Det är väldigt märkligt att Elin går av vid den stationen som vråläcklet bor.