Citat:
Ursprungligen postat av cochran
Nej, jag kände inte henne personligen. Jag använder mig helt enkelt av mina egna erfarenheter och uppfattningar parad med influenser från andra i min umgängeskrets.
Sekvenserna från övervakningskameran visar att Elin är både avvisande och obekväm betr. den misstänktes närvaro. Var finner du bevis för att hon fann behag i denne man och även att hon signalerade att det kunde bli mer....?
Fullkomligt otänkbart och orimligt att hon skulle vara intresserad av honom!
Ja som jag sagt tidigare så ser jag inte mycket av några anletsdrag alls - däremot tyckte jag sista gången jag tittade på den där filmsnutten att det verkade som att hon nickade emot honom som om hon kände honom. Ska kolla det en gång till, för jag tyckte kvaliteten på bilderna var bättre idag.
Jag vet inte vad du väntar dig för svar av mig - nej, bara det faktum att det finns x antal tjejer, som faktiskt är tillsammans med svarta män gör ju ditt utalande meningslöst, men det finns ju ingen anledning att vi håller på och bollar detta emellan oss.
Vi kommer inte att komma överens och det behöver vi inte heller - du får ha din uppfattning och jag delar den fortfarande inte. Det kommer jag inte att göra i morgon heller eller om tio år, så vi kan droppa den biten.