Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2010-09-28, 12:43
Medlem
Förhoppningsvis så är polisens närvaro och avspärrningar där konstant den närmsta veckan. Så att alla blinda blonda svenska tjejer ser det varje dag de tar spårvagnen in till stan. Så de får det in på sig. SÅ de börjar tänka efter. Och om vi kan få fram GMs etnicitet i media så kanske de till och med öppnar ögonen snart.

Om det sitter en svensk kille bakom dig i vagnen och en kille från mellanöstern till vänster om dig så säger statistiken två saker.

Den svenska killen; Jag kommer inte våldta dig.

Den irakiska killen; Jag kanske kommer våldta dig.

Fram och ut med informationen, ocensurerat!
Citera
2010-09-28, 12:47
Medlem
Fortis et libers avatar
Är det förresten fastställt att hon blev våldtagen?
Citera
2010-09-28, 12:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fortis et liber
Är det förresten fastställt att hon blev våldtagen?

Ingenting är fastställt, inte ens att det verkligen är Elin eftersom polisen i nuläget är mycket förtegen.
Citera
2010-09-28, 12:49
Medlem
bullfittas avatar
Nytt från gp http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....ervakningsfilm dock inte något om kroppen.
Citera
Medlem
Fortis et libers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Ingenting är fastställt, inte ens att det verkligen är Elin eftersom polisen i nuläget är mycket förtegen.

Att det är Elin känns som ett ganska säkert antagande, men just våldtäkt presenteras även det som ett faktum av många i tråden.
Citera
Bannlyst
asså vad är detta för skitsnack om att hon skulle blivit våldtagen, jag tror att det va så här, jag tror GM försökte våldta henne men hon slogs tillbaks så han misslyckades, och då blev GM förbannad och ströp henne eller nåt.
Citera
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IESUS
Vet du vad, du är en idiot: http://www.youtube.com/watch?v=Q6df7uu0Qf0

Elin har blivit våldtäcktsmördad capish !

Jo jag är en idiot. Det är dock en mycket mildare grad än din diagnos

Hur vet du att hon blev våldtäktsmördad(lär dig stava)? Har du ngn källa på det?
Citera
2010-09-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealBad
Sådär korkade är inte ens AB. Nu hittar du på.
Det är 100% sant. Det skedde också i Länsmansgården, hållplatsen innan den där Elin hittats.
Citera
2010-09-28, 12:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser

Och polisen talar om att kroppen låg i en ställning som gör det svårt att fastställa identiteten? Antingen saknar hon helt tillhörigheter, huvudet krossat eller av...
Citera
2010-09-28, 12:51
Medlem
MickelMacks avatar
Men stor jävla chans att den riktiga sanningen kommer komma ut! Förfan jag skiter om det är en invandrare eller svensk som gjort det drömmen av att brottslingen lemlästas är som sagt en dröm. Sverige är det mesigaste jävla landet i hela värklden vi daltar med allting när fan ska folk inse att verkligheten kommit hit för en gång sluta leva i en jävla bubbla med gröna skogar och blåa hav för helvete. När fan ska våldtäcktsmän/pedofiler få sina riktiga straff någon gång? Förvånar mig inte ett jävla skit om AB skriver det var en "svensk" när det är blurrad bild på en jävla neger. Kommer inte hända ett skit han får max 2-3 år i fängelset och sedan är han ute igen.
Citera
2010-09-28, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
tråden har flippat ut helt pga ert SD- och aftonbladet-tjat. ni vet ju att ni är offtopic, varför startar ni då inte en tråd där ni kan diskutera ontopic istället för att skriva inlägg som ni vet kommer att tas bort?

Vad vet vi?

Man har tydligen hittat en kropp i närheten av där Elin kan ha försvunnit. Elin är tydligen borta. Det finns några rena fakta från hennes senaste kända resa. En massa teorier finns också. Polisen lägger locket på. Media har detta som typ tionde nyhet...

Vad mer specifikt vill du att vi ska prata om rörande Elins försvinnande i nuläget?

Teorier eller fakta? Får vi beröra det som skrivs i media? Rikta misstankar åt något håll?

Ge mig gärna mer information, eller ligg lågt själv.
Citera
2010-09-28, 12:53
Medlem
no.namess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Vart ifrån har du fått att hon hade en sån "gilla olika" ?? Är du vän med henne, med tanke på att hon har en "låst sida"

du kan fortfarande se hennes ''Likes and interests''
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in