Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2011-03-24, 09:52
Medlem
Batmannens avatar
Ang. bänken som EY påstår sig ha somnat på. Den är placerad precis innan gångbron från Rimfrostgatan till "centrat". Den ligger dock under bron på Temperaturgatan!. Jag åkte dit igår för att själv bedöma om man hör eller ser något från BP när man sitter på bänken. Nu skall jag först nämna att det var aktivitet i området, bilar, människor, hundar etc... Man ser absolut ingenting av BP från bänken. Man hör absolut inte samtal. Jag kan inte fullt ut bedöma hur höga rösterna behöver bli för att det skall uppfattas från bänken. Skrik hörs med största sannolikhet. Det beror självklart även på vindriktningen. Jag känner en stor tilltro till att TR vid besöket i området själva kommer att konstatera det jag skriver. EY:s historia om hur han blir inblandad håller inte vid en okulär besiktning av området kring BP!!!
Citera
2011-03-24, 09:57
Medlem
Glitterkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batmannen
Ang. bänken som EY påstår sig ha somnat på. Den är placerad precis innan gångbron från Rimfrostgatan till "centrat". Den ligger dock under bron på Temperaturgatan!. Jag åkte dit igår för att själv bedöma om man hör eller ser något från BP när man sitter på bänken. Nu skall jag först nämna att det var aktivitet i området, bilar, människor, hundar etc... Man ser absolut ingenting av BP från bänken. Man hör absolut inte samtal. Jag kan inte fullt ut bedöma hur höga rösterna behöver bli för att det skall uppfattas från bänken. Skrik hörs med största sannolikhet. Det beror självklart även på vindriktningen. Jag känner en stor tilltro till att TR vid besöket i området själva kommer att konstatera det jag skriver. EY:s historia om hur han blir inblandad håller inte vid en okulär besiktning av området kring BP!!!

Gå till den bänken en helgnatt kl 04.Då är mindre trafik,tystare,det blir stor skillnad på natt och allt ljud som finns på dagtid
Citera
2011-03-24, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Usch å tvi avundas inte Stina Lundqvist just nu.. vi kan nog inte förstå vilken press hon har på sig just nu.. Men hon är duktig så hoppas hon har mer i rockärmen ä smäcker till med nådastöten!!

jag har lite kontakter i den branschen genom mitt arbete och det jag kollat upp så är Stina mycket erfaren och rutinerad.

så förhoppningsvis fixar hon detta
Citera
blomvattnares avatar

Moderatormeddelande

Postat av blomvattnare 2011-03-24, 10:37
Moderator
Huruvida bilderna bör "maskas av" och ses i ocensurerat skick eller ej har vevats i all oändlighet i denna tråd.
Inlägg som bara kommenterar den saken raderas alltså som OT.

Samma sak när det gäller vad som borde hända med den misstänkte GM; kölhalning, tortyr, nackskott, långsam kastrering osv.
Det blir bara tröttsamma uppepningar där den ena försöker överträffa den andra i fantasifulla metoder.

Tråden är ej heller någon chatt. Undvik att posta inlägg med den enda texten "tack", "jag håller med" och liknande. Tråden blir väldigt jobbig för den som vill läsa ikapp annars.

För nytillkomna: FUP finns i startinlägget.

/Mod
2011-03-24, 10:40
Medlem
Batmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterkvist
Gå till den bänken en helgnatt kl 04.Då är mindre trafik,tystare,det blir stor skillnad på natt och allt ljud som finns på dagtid

Du har uppenbarligen lässvårigheter! Jag citerar mig själv: "Nu skall jag först nämna att det var aktivitet i området, bilar, människor, hundar etc... Jag kan inte fullt ut bedöma hur höga rösterna behöver bli för att det skall uppfattas från bänken".

Det är naturligtvis skillnad på natt och dag. Jag kan dock med säkerhet säga att inga samtal, hur tyst det än blir, från BP kan uppfattas på bänken.

Med tanke på din kommentar drar jag slutsatsen att du själv har besökt bänken, området och BP!?
Senast redigerad av Batmannen 2011-03-24 kl. 10:45.
Citera
2011-03-24, 11:02
Medlem
J.Hoffas avatar
En sak blir jag inte riktigt klok på... Varför finns det inget sekret på INSIDAN av kallingarna? Idee`r kring det? Något spår borde väl SKL ha hittat ifall han har våldtagit henne på "vanligt vis". Dvs med sin lilla smittospridare...
Citera
2011-03-24, 11:06
Medlem
Showme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Hoffa
En sak blir jag inte riktigt klok på... Varför finns det inget sekret på INSIDAN av kallingarna? Idee`r kring det? Något spår borde väl SKL ha hittat ifall han har våldtagit henne på "vanligt vis". Dvs med sin lilla smittospridare...

Har skrivits flera ggr förut, men tar det igen.

Kan det bero på att det inte är den kalsongen han bar vid tillfället??
Citera
2011-03-24, 11:09
Bannlyst
Hur har EY förklarat Elins DNA på kalsongerna då? nån som har den uppgiften? För om inget annat så är detta det mest besvärande för han. Telefonsamtal osv taget till beaktning.

edit. ser nu att andra tagit upp frågan medan jag skrev
Citera
2011-03-24, 11:11
Medlem
Showme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ooranienburg
Hur har EY förklarat Elins DNA på kalsongerna då? nån som har den uppgiften? För om inget annat så är detta det mest besvärande för han. Telefonsamtal osv taget till beaktning.

Det enda han förklarar allt med är att han försökte hjälpa henne och inget annat..
Citera
2011-03-24, 11:15
Medlem
J.Hoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Har skrivits flera ggr förut, men tar det igen.

Kan det bero på att det inte är den kalsongen han bar vid tillfället??

Om det inte är samma kalsong... varför finns det då sekret på dom överhuvudtaget?
Citera
2011-03-24, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Det enda han förklarar allt med är att han försökte hjälpa henne och inget annat..

så här kommer domstolen resonera "hmmm hjälpa henne med kalsongerna, ja det är nog det första man tänker på när man finner en livlös person man just sett bli utsatt för brott"

en sak som är typiskt bland afrobrottslingar , deras bortförklaringar är inte från denna planet
Citera
2011-03-24, 11:18
Medlem
Showme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Hoffa
Om det inte är samma kalsong... varför finns det då sekret på dom överhuvudtaget?

Han kan ha haft sekret, blod på händerna ifrån t ex byxorna... Han bytte ju om innan han gick ut igen och kanske var han tillbaka till E igen efter det... Finns säkert många logiska förklaringar till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in